[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trailer schiet van vrachtwagen af aan de Taxandriaweg Waalwijk


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Op zaterdag 6 juli 2013, rond de klok van 16:00 uur, kreeg de politie van Waalwijk een melding van een ongeval aan de Taxandriaweg. De chauffeur van een vrachtwagen had zijn trailer verloren. Dit gebeurde ter hoogte van het oude politiebureau. De trailer was niet goed aan de vrachtwagen gekoppeld en is hierdoor van de vrachtwagen geschoten en midden op de weg beland. De trailer ging rakelings langs een tankwagen die daar geparkeerd stond. De Taxandriaweg is gedurende de bergingswerkzaamheden afgesloten geweest. Het wegdek liep flinke schade op en zal gerepareerd moeten worden

Brandweer 112 - Actueel nieuws over de 112 hulpdiensten uit Waalwijk

Trailer schiet van vrachtwagen af aan de Taxandriaweg Waalwijk - Brandweer 112

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk eerder dat de chauffeur de oplegger even los heeft gehad om gebruik te kunnen maken van de traanplaat achter de trekker.

Zie ze daar vaker op koken en de afwas doen met mooi weer.

Er staan daar vaak witte platen geparkeerd, maar het is ook een vrachtwagen parking, staan dus niemand in de weg.

Ze houden het ook redelijk schoon, een echte rotzooi heb ik daar nog nooit gezien.

Er is op loop afstand een poolse supermarkt in de buurt, daar gaan ze vaak boodschappen doen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Ik betwijfel op hij vijanden heeft.

Zijn slangen zien er nog goed uit, dus ik denk eerder dat hij de steunpoten vergeten is uit de draaien, na het afkoppelen.

Bovendien vond het op zaterdag middag plaats, en plenty oostblokkers koppelen dan af, om ergens inkopen te gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iemand uit de buurt iets gelezen op dit forum om snel geld te verdienen? Woon op ca 5km afstand van taxandriaweg maar heb sluitend alibi.met vrouw en de 2 kids in de auto op weg naar Oostenrijk voor een welverdiende vakantie.en Harrie: wat is jou alibi als raswallukse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wel een hoop politie mensen erbij met handen in de zak en op de rug.........als ze nou allemaal ff een zetje gegeven hadden :D

Komt vaker voor bij ongevallen, staan een hoop agentjes interessant te doen, al weten ze niet wat ze doen, daarom zijn ze bij de politie.

Is ook zo bij die gasten van RWS, sinds de invoering van die "verkeersregelaars" duurt het langer eer de zooi is opgeruimd en staan we langer in de file.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden