[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur rijdt van vluchtstrook


oliebaron

Recommended Posts

  • Forumlid
(zitten met 2.56 promile kun je volgens mij niet meer)

Zo n promillage zegt mij eigenlijk niks,ik weet dat t veel te veel is,maar effe concreet:hoeveel glazen bier/wijn,flessen wodka/whisky moet je eigenlijk nuttigen om deze waarde te kunnen laten opmeten????

Weet iemand dat???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo n promillage zegt mij eigenlijk niks,ik weet dat t veel te veel is,maar effe concreet:hoeveel glazen bier/wijn,flessen wodka/whisky koet je eigenlijk nuttiogen om deze waarde te kunnen laten opmeten????

Weet iemand dat???

Als ik terugdenk aan een ervaring uit het verleden, dan is dat bij zelfgebrouwd "spul" 1 grote slok, Yakkes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bij deze europeaan, maar er zit wel wat verschil in als groot of klein bent, dik of dun ;)

[ATTACH=CONFIG]63130[/ATTACH]

[h=2]Systeembericht[/h]europeaan, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Nu weet ik nog niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden