[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Helaas raakt er dan weer een onschuldige bestuurder gewond.


goudvis

Recommended Posts

Gast combidriver

Volgens de berichtgeving hielden de agenten al afstand. Dat het dus toch weer mis ging ligt zeker niet aan de politie. Wie zit er immers achter het stuur??? Die klootz*k had gewoon moeten stoppen toen hij de politie zag. Die sukkel is de veroorzaker, niet de politie. En een crimineel hoort gepakt te worden, we willen toch allemaal dat de politie boeven vangt ipv snelheids controles. Doen ze een keer hun werk, is het weer niet goed...... Alleen deze eikel had dit kunnen voorkomen, nu moet hij (gelukkig) "op de blaren zitten" een tijdje.......

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens de berichtgeving hielden de agenten al afstand. Dat het dus toch weer mis ging ligt zeker niet aan de politie. Wie zit er immers achter het stuur??? Die klootz*k had gewoon moeten stoppen toen hij de politie zag. Die sukkel is de veroorzaker, niet de politie. En een crimineel hoort gepakt te worden, we willen toch allemaal dat de politie boeven vangt ipv snelheids controles. Doen ze een keer hun werk, is het weer niet goed...... Alleen deze eikel had dit kunnen voorkomen, nu moet hij (gelukkig) "op de blaren zitten" een tijdje.......

Hehe, eindelijk goed verwoord, die bestuurder, ( klootzak ) moet ze aan de ballen ophangen en niet zeiken als de politie een achtervolging inzet, doen ze niks is het ook niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Dusss!!

Voor alle stoere binken op dit forum de z.g hardliners de volgende vraag?

Als jouw vrouw en kinderen worden aangereden voor een achtervolging van 100 euro dan is dit dus geen probleem?

Want het recht moet ten alle tijde zijn beloop hebben, ook ten koste van zijn vrouw en kinderen.

Prima kerels jullie!!

Wat moeten we dan? Vriendelijk aan deze criminelen vragen of ze airmiles willen? Ik denk als we ju gaan zeggen dat we ze maar moeten laten gaan omdat het misschien fout kan gaan dat dat ook gelijk een verkeerd signaal is aan drugsrunners en dergelijke. Laat maar gaan.....

Nee hoor, laat mij maar een stoere vent zijn.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dusss!!

Voor alle stoere binken op dit forum de z.g hardliners de volgende vraag?

Als jouw vrouw en kinderen worden aangereden voor een achtervolging van 100 euro dan is dit dus geen probleem?

Want het recht moet ten alle tijde zijn beloop hebben, ook ten koste van zijn vrouw en kinderen.

Prima kerels jullie!!

Als jouw vrouw en kinderen werken op een benzinestation?

Moet de politie dan altijd maar lekker niets doen als de zoveelste benzinedief weer eens wegrijdt?

Best een onzinnige opmerking! Alsof de politie vraagt aan de benzinedieven vraagt:

Kom we gaan je achtervolgen en dan jaag jij m lekker hard achterin een onschuldig voertuig...

Dussssssssssssssssssss....

Die kl**tzakken horen gewoon te stoppen bij een aanhouding!

En als iedereen alles van tevoren weet, valt er niets te verdienen aan een loterij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast peter-opc
Als jouw vrouw en kinderen werken op een benzinestation?

Moet de politie dan altijd maar lekker niets doen als de zoveelste benzinedief weer eens wegrijdt?

Best een onzinnige opmerking! Alsof de politie vraagt aan de benzinedieven vraagt:

Kom we gaan je achtervolgen en dan jaag jij m lekker hard achterin een onschuldig voertuig...

Dussssssssssssssssssss....

Die kl**tzakken horen gewoon te stoppen bij een aanhouding!

En als iedereen alles van tevoren weet, valt er niets te verdienen aan een loterij...

Je naam zegt het dus al Bruut!!

Ik wacht het af ,wanneer jouw fam. word getroffen door een onzinnige actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je naam zegt het dus al Bruut!!

Ik wacht het af ,wanneer jouw fam. word getroffen door een onzinnige actie.

Iedere vroegtijdig overlijden is een onzinnige actie!

Maar mocht mij dit overkomen, dan neem ik het de benzinedieven het meer kwalijk dan de politie!

Ik zal hun dan wel even vragen hoe ze het nou vinden dat ze iemand/meerdere personen dood

hebben gereden voor maar liefst €100,-...

Niets doen blijft geen optie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....

Die kl**tzakken horen gewoon te stoppen bij een aanhouding!

....

Ze horen gewoon netjes te betalen, net als een ander die tankt!

bewerkt door Teddybeer
Quote gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als de persoon de auto niet had gestolen, had ie ook niet hoeven tanken.....

Vast en zeker een snotneus die indruk moest maken op een mokkeltje...(en dan laat ik de andere insinuaties qua huidskleur, beroep en het beroep van madame achterwege).

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast peter-opc

Wat en niet wel hoort weten we hopelijk hier op het forum.

maar of de dingen in het juiste perspectief moet worden gezien betwijfel ik hier echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Wat en niet wel hoort weten we hopelijk hier op het forum.

maar of de dingen in het juiste perspectief moet worden gezien betwijfel ik hier echt.

Je kan deze discussie ook verder doortrekken. Wij laten mensen op straat doodschoppen omdat wij niet durven in te grijpen. Stel voor dat ze ons te grazen nemen.

Hulpverleners worden bedreigd door sommige omstanders en wordem niet geholpen door het publiek. Wij laten de samenleving verloederen met gedogen en niet meer mogen en kunnen ingrijpen. Als je dit soort crimineel nelen hun gang laat gaan is het einde echt zoek.

Ze moeten juist harder optreden en de privacy moet eens naar de tweede plek gaan of voor mj part de tiende. Groot in de media deze mensen dan paten ze het wel uit hun hoofd. Hetzelfde met die pony pletter, die heeft een straf dat wil je niet weten. Die laat het wel uit haar zieke kop m zoiets ooit nog te doen.

De Nederlandse rechtspraak en handhaving van de wet is te soft. Veel te soft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Als de persoon de auto niet had gestolen, had ie ook niet hoeven tanken.....

Vast en zeker een snotneus die indruk moest maken op een mokkeltje...(en dan laat ik de andere insinuaties qua huidskleur, beroep en het beroep van madame achterwege).

Groet ron

Vergeet het eventueel hebben van een bontkraag niet te vermelden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Je kan deze discussie ook verder doortrekken. Wij laten mensen op straat doodschoppen omdat wij niet durven in te grijpen. Stel voor dat ze ons te grazen nemen.

Hulpverleners worden bedreigd door sommige omstanders en wordem niet geholpen door het publiek. Wij laten de samenleving verloederen met gedogen en niet meer mogen en kunnen ingrijpen. Als je dit soort crimineel nelen hun gang laat gaan is het einde echt zoek.

Ze moeten juist harder optreden en de privacy moet eens naar de tweede plek gaan of voor mj part de tiende. Groot in de media deze mensen dan paten ze het wel uit hun hoofd. Hetzelfde met die pony pletter, die heeft een straf dat wil je niet weten. Die laat het wel uit haar zieke kop m zoiets ooit nog te doen.

De Nederlandse rechtspraak en handhaving van de wet is te soft. Veel te soft.

Je kunt in deze situatie eigenlijk enkel jezelf de schuld geven, de samenleving ben JIJ ook!

Helaas is het waar wat shompie hier schetst. De samenleving verhard en het "sosciale" is er al lang af, kijk alleen maar in het verkeer, of de rij bij de kassa.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Je kunt in deze situatie eigenlijk enkel jezelf de schuld geven, de samenleving ben JIJ ook!

Helaas is het waar wat shompie hier schetst. De samenleving verhard en het "sosciale" is er al lang af, kijk alleen maar in het verkeer, of de rij bij de kassa.....

Eddy, ik ben de samenleving, dat klopt. Alleen als ik hier al eens kijk hoe sommige bevolkingsgroepen worden afgeschilderd. Platkoppen, badslipers en stinkpolen zijn termen die ik hier de afgelopen week voorbij zag komen.

Ik ben ook niet blij met wat er allemaal gebeurd maar dit.... Ik verzet me daar tegen. Als ik zie dat iemand word lastig gevallen grijp ik wel in en ik spreek iemand aan op zijn gedrag als dat in mijn ogen niet kan of asociaal is. Voorbeelden genoeg hier op het forum :D

Al die oostblokkers mogen van mij een enkeltje thuisland krijgen echt waar en de tijd mag een jaar of 20 terug. Maar gister sta ik te pielen om mijn trailer achteruit tussen twee vrachtwagens te parkeren (roemenen) omdat ik die in het zicht van de pomp wou parkeren komen die twee Roemenen gelijk aangesneld om te kijken en aanwijzingen te geven.

Dat ze vervolgens het hele weekend de tijd hebben om alles wat glimt van mijn trailer af te stelen is dan natuiurlijk weer een nadeeltje...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Klopt Ron.

Respect is het toverwoord dat weinig mensen meer weten te gebruiken...

Leven en laten leven...

Ik ben wel van mening dat er bepaalde groepen, binnen de samenleving hun rechten een beetje verspeeld hebben....

Groepen (niet iedereen, maar wel heel veel) die totaal geen respect voor de andere bevolkingsgroepen hebben, op hun brommertjes maar overal doorheen crossen en als eerste lopen te mauwen over discriminatie!

Maar ook collega's op dit forum die menen dat HUN gedachtegoed het enige ware is. En als je daarvan afwijkt ben je egoist, of MOE knuffelaar of wat dan ook.

Als je niet een KIP berijdt, hoor je er niet bij....

Dat zijn relatief kleine dingen, maar het zijn wel tekenen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Als je niet een KIP berijdt, hoor je er niet bij....

Dat zijn relatief kleine dingen, maar het zijn wel tekenen....

Er zijn dan ook van die mensen die het van hun eigen niet weten en steeds op diegene die van hun baas een kip ter beschikking krijgen om met te WERKEN ook door de niet kip geminde forummers steeds die hamerslag krijgen omdat ze noodgedwongen met die kip moeten rijden om werk te hebben .

Edit : Of er zijn er die de Belgen of hun land als het rotste van het rotste beschouwen , niks is hier in den Bels goed , de politie viseert hun , we snijden telkens onze collega's de pas af etc. ....

verder nog een fijn weekend aan iedereen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden