Spring naar bijdragen

De Perfecte chauffeur

corydon
 Share

Is Caelan schuldig?  

20 stemmen

1. 1. Is Caelan schuldig?

• Caelan is schuldig
    • Corydon is onschuldig

Recommended Posts

• Forumlid

Ja, eindelijk een post over, U raad t al, Corydon.

Maak nooit geen fouten, en wist 3 dagen nadat ik m'n rijbewijs had, dat iedereen ongeloofenlijk slecht rijde.

Afijn, na jaren perfect rij gedrag vandaag een foutje gemaakt.

Zat met Caelan via de telefoon te buurten, en miste een afslag, wat wel vervelend was. Er is na 2 km een afslag waar je weer terug de goede kant op kunrt gaan, maar helaas staan daar dus tolhekken, voor iedere richting.....

Je betaald tol voor zeg maar de volgende 20 mijl.

Sinds Caelan mij afleide is dat geheel zijn schuld, vind ikzelf dus. U weet wel, s'werelds beste chauffeur.

Afijn, hier was t....

https://maps.google.nl/maps?saddr=Corydon,+Indiana,+Verenigde+Staten&daddr=Lexington,+TN,+Verenigde+Staten+to:Little+Rock,+Arkansas,+Verenigde+Staten+to:Brownsville,+TX,+Verenigde+Staten+to:Laredo,+TX,+Verenigde+Staten&hl=nl&ll=41.588422,-87.676821&spn=0.038004,0.087805&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.40606,4.872437&geocode=FawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ%3BFVf9HwIdXDm7-ikP1gCdlm58iDFh1R91OW_yIw%3BFXEwEgIdxcV_-imbVh-hNKHShzEXW_MNEPUFNA%3BFbM6iwEddE4w-ikZZfzDa39vhjEsUlZIaRrfsQ%3BFee2owEdqqIR-iklPfmnbMBghjGRdFZJU3pAtA&oq=Laredo+TX&t=h&mra=ls&z=14

Rijde van oost naar west, en moest op de I 80 blijven......

Zal ik hem de rekening sturen? Het is duidelijk in het auto onderwerp dat hij meer geld in zijn broekzak heeft dan ik ooit in de bank zal hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forumlid

Een goede of minder goede werknemer herken je vaak niet op een sollicitatiegesprek. Daar is iedereen geweldig, volgens eigen zeggen dan. De mannen met de grootste mond en meeste wijsheid laat ik liever aan me voorbij gaan of verwijs ik door naar koelertransporteurs op Noorwegen. Gisteren zag ik een auto van Den Hartogh. Hongaars kenteken. Vlootnummer 1945. In zijn pauze was de chauffeur de tank van zijn Volvo aan het poetsen. Geen gezeur over uren declareren of CAO. Gewoon vrijwillig in zijn pauze aan de auto van de werkgever aan het poetsen. De hele trekker zag er overigens schoon en schadevrij uit. Deze chauffeur durf ik zonder hem gesproken te hebben in dienst te nemen. De man zal geen 5.000 berichten op een forum halen want zijn pauze stopt hij deels in zijn auto. Nu heet ik geen Den Hartogh, maar ik was in staat om hem 20 euro te geven omdat hij in mijn visie een voorbeeld voor elke chauffeur is. Moge Den Hartogh hier mee lezen: wees zuinig op werknemers als deze. Er zijn er maar weinig van.*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik mag hieruit concluderen dat de perfecte chauffeur gratis werkt, en verder zijn smoel dicht moet houden?

mmmmmm.....ik zou de perfecte chauffeur zijn op dit moment,

ik maak totaal geen schade, ze hoeven ook geen cent te betalen, ze hoeven ook niet te bellen.....en ik bel zelf ook niet.

geen banden slijitage, geen brandstofkosten.

kortom....de perfecte chauffeur LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik mag hieruit concluderen dat de perfecte chauffeur gratis werkt, en verder zijn smoel dicht moet houden?

Niet per definitie. Maar geen werknemer waar ik elke dag gesprekken mee hoef te voeren. Niet over uren, niet over pk's, niet over het bankstel wat zijn vrouw wil kopen. Een werknemer moet zijn werk doen en ik moet er in feite niets over horen, dan doet hij het goed. Geen schade, geen bekeuringen, geen klachten. Dan mag een werknemer ook verwachten dat hij zijn gewerkte uren conform afspraak en tijdig betaald krijgt. Ongeacht de nationaliteit. Het moet van twee kanten komen.*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet per definitie. Maar geen werknemer waar ik elke dag gesprekken mee hoef te voeren. Niet over uren, niet over pk's, niet over het bankstel wat zijn vrouw wil kopen. Een werknemer moet zijn werk doen en ik moet er in feite niets over horen, dan doet hij het goed. Geen schade, geen bekeuringen, geen klachten. Dan mag een werknemer ook verwachten dat hij zijn gewerkte uren conform afspraak en tijdig betaald krijgt. Ongeacht de nationaliteit. Het moet van twee kanten komen.*

Mag ik dan van een werkgever verwachten dat hij zijn bek houdt over hoe slecht het is en dat we de pauze staffel toe gaan passen en hier en daar nog wat schrappen? Dat ik mijn werk kan doen binnen de wet en niet horen krijg dat ik ff een nacht Door moet omdat de fabriek anders stil staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heeft u mij er ooit op betrapt dat ik klaag? Van mij hoeft u niet door te rijden, we mogen 21 uur rijden en dan eens 9 uur rust maken. In 21 uur komt men een heel eind. Dat u een nacht door moet rijden lijkt me dan logisch, die kans dat het donker wordt in een dienst van 21 uur is redelijk aanwezig. U rijdt, ik betaal. Daarvoor bent u chauffeur. Wilt u niet rijden, dan kunt u beter een carrière switch overwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

.... In zijn pauze was de chauffeur de tank van zijn Volvo aan het poetsen. Geen gezeur over uren declareren of CAO. Gewoon vrijwillig in zijn pauze aan de auto van de werkgever aan het poetsen.

....

Tis strafbaar! In een pauze MAG je niet werken en poetsen zie IK nog steeds als werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

.... In zijn pauze was de chauffeur de tank van zijn Volvo aan het poetsen. Geen gezeur over uren declareren of CAO. Gewoon vrijwillig in zijn pauze aan de auto van de werkgever aan het poetsen.

....

Tis strafbaar! In een pauze MAG je niet werken en poetsen zie IK nog steeds als werken!

Staat dat in het huidige cao Eddy of staat het hoog op de agenda bij de bonden om het er in te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Welnee, niet gratis hoor, maar wel een eind onder het peil waarin een Nederlander kan werken en z'n normale levenspatroon kan behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Weet niet of het in de cao staat, weet wel dat je in Belgie al gezeur hebt als je je pauze op de chauffeursstoel doorbrengt...

Maar daarvoor zijn het belgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Weet niet of het in de cao staat, weet wel dat je in Belgie al gezeur hebt als je je pauze op de chauffeursstoel doorbrengt...

Dat klopt. Zien ze niet als pauze, want pauze mag je niet op je werkplek doorbrengen. Wel op de bijrijdersstoel. Heb in de regio Luik al vaker gezien dat er op gecontroleerd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites