[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Buch verhuizingen bv


Recommended Posts

  • Forumlid

Het heeft even geduurd maar nu zijn ze dan toch failliet.

Naam: Buch Verhuizingen Bv

Plaats: Amsterdam

Provincie: Noord-Holland

Status: Faillissement

KvK nummer: 33291912 (Amsterdam)

Insolventienr.: F.13/13/465

Rechtbank: Amsterdam vestiging Amsterdam

Rechter-commissaris: mr. N.A.J. Purcell

Medewerkers: 8

Rechtsvorm: Besloten vennootschap

Datum oprichting: 09-05-1997

Gestort kapitaal: € 68.067 / € 68.067

Soort KvK: Hoofdvestiging

Status KvK: Faillissement

BTW nummer: NL806011403B01

Website: http://www.buch-verhuizingen.nl

E-mail adres: info@buch-verhuizingen.nl

Telefoon: 020-6963777

post-15847-1394789761,5234_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Okee, ik begreep idd niet hoe je het bedoelde.

Maar dit is maar een heel erg kleintje toch? Vergeleken bij bijv jouw werkgever?

Ja dit is inderdaad wel een kleiner verhuisbedrijf, deze (meestal familie) bedrijfjes zijn meestal alleen gericht op particulieren verhuizingen

Waar op dit moment niet heel veel werk in is. Haha mijn werkgever zo kan je het niet echt noemen hoor zit in de evenementenbranche.

Organisaties als euromovers , UTS en top movers zijn ook veelal middelmatigen bedrijven die zeg maar onder een naam werken.

Zo kunnen deze bedrijven bijvoorbeeld gezamenlijk grote opdrachten aannemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een vriend van me vroeg waar hij terecht kan voor een verhuizinkje. Volgens mij kan het met gemak met een rijbewijs-B voertuig (koelkast wasmachine bed tafel paar stoelen dozen) binnen de randstad over een afstand van een kilometer of 70. Zeg maar 5 uurtjes werk. Heb jij een idee wat zo'n verhuizinkje zou kosten bij een verhuisbedrijf? Dus 2 man op een wagen zoals in jouw avatar.

Zie het er anders al op uit draaien dat ik het moet doen met een huurbakkie. Dus puur eigenbelang dat ik het vraag;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marnix ik heb ff snel gegoogled, bij een random erkend verhuisbedrijf kost een kleine verhuiswagen 20m3 inclusief 2 man 112,- euro per uur.

Maar als het niet al te veel mag kosten kan je ook van die studenten verhuizers nemen (marktplaats staat er vol mee).

Een groot nadeel daarvan is wel ze hebben weinig tot geen ervaring en zijn meestal ook niet goed verzekerd voor schade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een 500 of 600 Euro is nog te doen. Volgens mij kan hij ook nog een verhuisbijdrage van de werkgever krijgen, dus moet ie dat maar doen.

Heb in het verleden wel verhuizinkjes geholpen met busjes gehuurd op mijn naam. Maar is zo'n gedoe, om busje weer voor een bepaalde tijd in te leveren en dat soort grappen. Terwijl de helft van de zooi nog niet ingepakt was. Daar heb ik een beetje van geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden