[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Hoe is het nu met dit bedrijf?


de boemerang

Vraag

  • Forumlid

Vorig jaar had ik er een bericht over geplaatst: QuickFreight Amsterdam. Men zocht er chauffeurs / eigen rijders voor Noorwegen.*Nadien was het rustig omtrent QuickFreight. Kent u iemand die er heeft gewerkt of voor heeft gecharterd?*Wat ik begrijp zit men niet meer in Amsterdam. Iets bekend over de nieuwe locatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Vorig jaar had ik er een bericht over geplaatst: QuickFreight Amsterdam. Men zocht er chauffeurs / eigen rijders voor Noorwegen.*Nadien was het rustig omtrent QuickFreight. Kent u iemand die er heeft gewerkt of voor heeft gecharterd?*Wat ik begrijp zit men niet meer in Amsterdam. Iets bekend over de nieuwe locatie?

Volgens kvk zit QuickFreight europe bv in Rotterdam op de blaak 40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
  • 0
  • Forumlid

Daar heeft u een punt. Misschien kan ik het beter bij de Kamer van Koophandel in Rotterdam navragen, maar ik heb geen idee op welk adres die daar gevestigd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
De KVK zit op de Blaak 40, bij QuickFreight staat P/A kvk blaak 40, de kvk vertegenwoordigd hun blijkbaar.

Verhip, goed speurwerk. Maar dat is wel vreemd, vind u niet? Stel ik moet nog een factuur betaald krijgen van QuickFreight, moet ik dan een incassobureau naar de Kamer van Koophandel sturen? Of hoe zou dit op te lossen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Verhip, goed speurwerk. Maar dat is wel vreemd, vind u niet? Stel ik moet nog een factuur betaald krijgen van QuickFreight, moet ik dan een incassobureau naar de Kamer van Koophandel sturen? Of hoe zou dit op te lossen zijn?

Gezien het andere topic waar Rob Niat op wijst kan je hem nu naar de curator sturen. Hier zijn telefoonnummer.

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]Quick-Freight Europe B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Industrieweg 5

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]2651BC Berkel en Rodenrijs

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]37040451

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:

[/TD]

[TD=class: data]000004381181

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:

[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk:

[/TD]

Tel.nr. curator: 0102770300

[/TABLE]

Ze hebben nog een filiaal

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]Quick-Freight Europe B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Parklaan 17 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]3016BA Rotterdam[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]37040451[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Rechtspersoon[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement [/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk: [/TD]

Tel.nr. curator: 0102770300

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Apart adres. Op de parklaan staan ook veel bedrijven ingeschreven. Ze hebben ook op de Zekeringstraat in Amsterdam gezeten. Ook op dat adres staan een paar honderd bv's ingeschreven. Ze verhuizen vaker dan een gemiddelde Nederlander van onderbroek wisselt. Zo kan je de belastingdienst en de deurwaarders even van je af houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Jammer dat er geen instantie is die dit soort bedrijven aanpakt. Krijgt een werknemer een zondaguur niet betaald, dan heeft de werkgever meteen de FNV op de stoep of in de voortuin staan. Beflessen bepaalde figuren al 3 jaar achter elkaar eigen rijders door middel van stromannen, overgenomen BV's en talrijke verhuizingen steeds weer naar duistere kantoorunits, kunnen ze maar steeds opnieuw hiermee door blijven gaan. Één ding is echter elk jaar hetzelfde: steeds zijn ze op zoek naar eigen rijders voor Noorwegen. En steeds zijn er mensen die erin trappen, net als vorig jaar meneer Egbers er bij QuickFreight bijvoorbeeld is ingetrapt. En hoe het met meneer Egbers is afgelopen heeft u hier en op transport-online ook uitgebreid kunnen lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden