[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Overzicht Trajectcontrole


Wilbert

Recommended Posts

  • Forumlid

Voor de mensen die er niet geheel mee op de hoogte zijn, hier een overzicht van de traject-controles in Nederland zover ik weet en heb kunnen vinden, het worden er steeds meer...:mad:

A2 tussen Maarssen en Breukelen - maximumlimiet: 120 km/h;

A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep - maximumlimiet: 120 km/h;

A10 tussen Nieuwe Meer en Coentunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h;

A12 tussen De Meern en Woerden - maximumlimiet: 120 km/h;

A12 Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A13 Overschie, tussen Berkel en Rodenrijs en Delft Noord (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A20 tussen Kleinpolderplein en Terbregseplein (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

N919 bij Veenhuizen - maximumlimiet: 80 km/h;

Zeelandbrug (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

Flevoland (verplaatsbaar systeem) - maximumlimiet: 100/80 km/h;

Westerscheldetunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h.

(Bron: verkeershandhaving.nl)

En daar komt natuurlijk de A12 nog bij in beide richtingen tussen Hmp 129.6 en 133.2 (Velperbroek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik kreeg enkele jaren geleden twee acceptgiro`s voor snelheidsoverschrijdingen in m`n kastje. Een van fl170,= en een van fl65,=

Beide overschrijdingen op dezelfde weg (A2) en op dezelfde dag, wel zat er een uur tussen. Nu houd ik mij netjes aan de max. snelheid. Ik heb al jaren geen bekeuring meer gehad, en dat bevalt mij heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • 2 months later...
Voor de mensen die er niet geheel mee op de hoogte zijn, hier een overzicht van de traject-controles in Nederland zover ik weet en heb kunnen vinden, het worden er steeds meer...:mad:

A2 tussen Maarssen en Breukelen - maximumlimiet: 120 km/h;

A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep - maximumlimiet: 120 km/h;

A10 tussen Nieuwe Meer en Coentunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h;

A12 tussen De Meern en Woerden - maximumlimiet: 120 km/h;

A12 Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A13 Overschie, tussen Berkel en Rodenrijs en Delft Noord (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A20 tussen Kleinpolderplein en Terbregseplein (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

N919 bij Veenhuizen - maximumlimiet: 80 km/h;

Zeelandbrug (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

Flevoland (verplaatsbaar systeem) - maximumlimiet: 100/80 km/h;

Westerscheldetunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h.

(Bron: verkeershandhaving.nl)

En daar komt natuurlijk de A12 nog bij in beide richtingen tussen Hmp 129.6 en 133.2 (Velperbroek)

Dat wordt me te duur om tijdens luilaknacht het asfalt in brand te steken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
Gast Dikke_benz
Voor de mensen die er niet geheel mee op de hoogte zijn, hier een overzicht van de traject-controles in Nederland zover ik weet en heb kunnen vinden, het worden er steeds meer...:mad:

A2 tussen Maarssen en Breukelen - maximumlimiet: 120 km/h;

A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep - maximumlimiet: 120 km/h;

A10 tussen Nieuwe Meer en Coentunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h;

A12 tussen De Meern en Woerden - maximumlimiet: 120 km/h;

A12 Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A13 Overschie, tussen Berkel en Rodenrijs en Delft Noord (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

A20 tussen Kleinpolderplein en Terbregseplein (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

N919 bij Veenhuizen - maximumlimiet: 80 km/h;

Zeelandbrug (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;

Flevoland (verplaatsbaar systeem) - maximumlimiet: 100/80 km/h;

Westerscheldetunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h.

(Bron: verkeershandhaving.nl)

En daar komt natuurlijk de A12 nog bij in beide richtingen tussen Hmp 129.6 en 133.2 (Velperbroek)

Oef, ook de A12 tussen De Meern en Lunetten?? Daar knal ik altijd met 90 door. Al 4 weken op z'n minst, 6x per week, 24 bekeuringen a 30 euro, 720 euro :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jeroen de Vries

Ik rijdt er ook bijna elke dag. Maar ik zie borden altijd wel staan met de waarschuwing TRAJECT CONTROLE. Jochie pas alsteblieft op. Je hebt daar zo een dikke prent. Zonde van het geld.

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast marsipulami

mijn wagen ( en alle binnenlandwagens bij ons) is begrensd op 85 en ga zo met die snelheid door trajectcontroles heen en nog geen een prent binnengehad, gaat zo al anderhalf lang :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die miste ik ook in het rijtje trajectcontrole. Deze zomer kwam ik ook achter de trajectcontrole Hoofdrijbaan A12- utrecht... Tussen De Meern en Woerden wist ik, Parallelbaan A12 wist ik (jaren in Maarssen gewerkt) Maar de hoofdrijbaan deed toen nog niet mee.

Had een verjaardag in Woerden 's avonds in het weekend. 12 km/u heen en een paar uur later 11 km/u op de terugweg.... Zuur hoor.

Als het nou veel te hard is of druk is op de weg vind ik boetes absoluut terecht: houd rekening met de andere weggebruikers! Maar op dat soort stukken... De hoofrijbaan daar is 3-baans en heeft geen afslagen op het traject dat ze controleren... Gewoon puur geld verdienen en het heeft niks meer te maken met verkeersveiligheid!

Zijn er meer mensen die misselijk worden van die VVN-kwal-directeur die in Blik op de weg altijd "interviews" geeft???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zijn er meer mensen die misselijk worden van die VVN-kwal-directeur die in Blik op de weg altijd "interviews" geeft???

Noem dan wel even het goede programma.

Die zuigers van Wegmisbruikers.

Blik op de weg is het goede programma (en de originele.. wegmisbruikers is gewoon een kopie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noem dan wel even het goede programma.

Die zuigers van Wegmisbruikers.

Blik op de weg is het goede programma (en de originele.. wegmisbruikers is gewoon een kopie).

je hebt gelijk,maar gek he dat we toch wisten waar hij t over had.Die man maakt indruk:D(koos dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden