[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Logistiek dienstverlener Den Hartogh behoort tot 50 beste werkgevers van Nederland !


goudvis

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Hier geven bedrijven zichzelf ook constant awards.

Nou ken ik toevallig een bedrijf dat nooit een award heeft gekregen, maar waar het nogal goed vertoeven is...

Denk dat hoe harder ze roepen hoe goed het is, ze iets verbergen, of de realiteit verdraaien en naar hun hand willen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat wordt door werkgevers als Den Hartogh beweert, als excuus om van hun Nederlands personeel af te komen.

En blijkbaar geloven sommige mensen deze propaganda!;)

Ik ken persoonlijk vele Nederlandse chauffeurs die enige weken van huis af zijn,en daar hun hand niet voor omdraaien;omdat dit hun werk is.

En ik denk wel dat je t met me eens bent als ik zeg dat het een kutsmoes is van iedereen(baas of geen baas) die beweerd dat "de Nederlandse chauffeur"geen weken van huis af wilt.

En als ons een salaris geboden word dat ver boven de landelijke norm ligt( helaas is dat een utopie),staan er maar zat in de rij om te vertrekken,al is t voor twee maanden(zoals nu de MOE landers hier ongeveer):D

Dus i.d.d: een excuus om geen Nederlanders te hoeven aannemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ken persoonlijk vele Nederlandse chauffeurs die enige weken van huis af zijn,en daar hun hand niet voor omdraaien;omdat dit hun werk is.

En ik denk wel dat je t met me eens bent als ik zeg dat het een kutsmoes is van iedereen(baas of geen baas) die beweerd dat "de Nederlandse chauffeur"geen weken van huis af wilt.

En als ons een salaris geboden word dat ver boven de landelijke norm ligt( helaas is dat een utopie),staan er maar zat in de rij om te vertrekken,al is t voor twee maanden(zoals nu de MOE landers hier ongeveer):D

Dus i.d.d: een excuus om geen Nederlanders te hoeven aannemen.

Er zijn altijd Nederlandse chauffeurs genoeg die gerust tot een half jaar van huis willen

Het grote probleem is Het baasje kan het gewoon niet betalen

Veel Europese chauffeurs doen het veel goed koper.

Het is niet meer zo als vroeger

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En eerst beweerde je nog dat Nederlandse chauffeurs dat niet meer willen!:confused:

Jij geeft je mond ook maar een slinger Huub! :D

Dat kan zijn.

Er zijn er veel bij die al problemen hebben als ze 3 dagen van huis moeten

Hier mijn buurman die wil helemaal niet van huis af En zit ook in D 5 Dus waarom die armoe allemaal zegd hij altijd

En zo als vroeger Dat inkomen is er echt niet meer

En daarbij komt nog Er zijn bedrijven die vast loon betalen

Ze doen het zelf???

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En eerst beweerde je nog dat Nederlandse chauffeurs dat niet meer willen!:confused:

Jij geeft je mond ook maar een slinger Huub! :D

Probeer jij ze maar is te krijgen Die 3 tot 6 weken van huis willen zijn

Er zijn buitenlandse bedrijven genoeg Waar je zo kunt beginnen

Nederlands CAO dat heb je niet

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Ik heb een jaar charter gereden voor deze gevleugelde firma. Vrijdagmorgen laden in Leuna voor Castrop Rauxel, maandagmorgen lossen en dan horen we je wel weer. Zal best, ik ga naar huis, een goed uurtje om hè?

Nou ja, als jij dat graag wil.....

En daarom rijden wij met Bulgaren. 1.400 vastloon, 5 weken werken, 10 dagen thuis. Geen gezeur over weekenden maken en vrijdag laden en weekend gewoon in Castrop Rauxel overstaan. Geen omrijkilometers, geen extra dieselkosten, geen verloren rijtijd. De uitbreiding van de EU is voor menig transporteur een groot keerpunt geweest. Eindelijk weer zwarte cijfers en chauffeurs die nog wel willen werken voor de centen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mocht het u interesseren: 1.400 euro vast geld en na 5 weken 10 dagen thuis. Dat zijn betere arbeidsvoorwaarden dan de burgemeesters van Plovdiv en Varna samen hebben. Ze verdienen 6x het modale inkomen. Hoe is uw inkomen in vergelijking met het modale inkomen? Ook 6 keer? Nu kunt u beginnen over broodrovers en dat vroeger alles beter was; pakken we 1998-1999 toen u nog 7.000 gulden per maand verdiende. Hoe veel keer het modale inkomen was dat? Toen wel 6x? Resumerend: mijn Bulgaren zijn bij thuiskomst koning van hun stad. Neem dat maar van mij aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

En u doet dat volkomen legaal?

Zo ja, schroom dan niet uw firmanaam te vermelden.

Als u dat niet doet, dan heeft u zeer waarschijnlijk iets te verbergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mocht het u interesseren: 1.400 euro vast geld en na 5 weken 10 dagen thuis. Dat zijn betere arbeidsvoorwaarden dan de burgemeesters van Plovdiv en Varna samen hebben. Ze verdienen 6x het modale inkomen. Hoe is uw inkomen in vergelijking met het modale inkomen? Ook 6 keer? Nu kunt u beginnen over broodrovers en dat vroeger alles beter was; pakken we 1998-1999 toen u nog 7.000 gulden per maand verdiende. Hoe veel keer het modale inkomen was dat? Toen wel 6x? Resumerend: mijn Bulgaren zijn bij thuiskomst koning van hun stad. Neem dat maar van mij aan.

Ik kwam er vroeger heel veel Mooi land in de zomer

Heb de tijd nog mee gemaakt als ik van Sofia naar plovidiv

Als ik 3 luxe auto,s tegen kwam was het veel Heb daar wat tijd door gebracht

Het nadeel is Ze nemen daar wel alles aan Of ze pakken het

In mijn tijd kon nooit de vrachtauto alleen blijven.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik kwam er vroeger heel veel Mooi land in de zomer

Heb de tijd nog mee gemaakt als ik van Sofia naar plovidiv

Het nadeel is Ze nemen daar wel alles aan Of ze pakken het

In mijn tijd kon nooit de vrachtauto alleen blijven.

Huub

Officieel moeten wij APK in Bulgarije doen. Wist u dat er in Bulgarije in de winter een verplichting is wat betreft winterbanden op de vrachtwagen. Geen winterbanden en u komt er niet meer in. Wij laten de Bulgaarse keurmeester één keer per jaar naar Nederland komen. Nieuwe APK keuringsbewijzen heeft u dan al bij. Code 95 regelt de man ook meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Officieel moeten wij APK in Bulgarije doen. Wist u dat er in Bulgarije in de winter een verplichting is wat betreft winterbanden op de vrachtwagen. Geen winterbanden en u komt er niet meer in. Wij laten de Bulgaarse keurmeester één keer per jaar naar Nederland komen. Nieuwe APK keuringsbewijzen heeft u dan al bij. Code 95 regelt de man ook meteen.

Ik vind het eigenlijk best wel sneu dat je er nog trots op lijkt te zijn ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Ik probeer mij in te houden, maar dit is of iemand die voor de grap stookt, of iemand die dus mede-verantwoordelijk is voor de ondergang van de sector.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
iemand die dus mede-verantwoordelijk is voor de ondergang van de sector.

Hoezo ondergang van de sector?

De tarieven liggen over het algemeen gelijk, om het even of een Bulgaar, Belg, Let of Nederlands bedrijf met dito chauffeurs het rijdt. Het enige verschil is dat het BG en LV bedrijf geld verdienen en het B en NL bedrijf niet.

Een eventuele ondergang heeft zich een jaar of 25 (of was het nog langer?) geleden al ingezet toen het tonnage werd vrijgegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Hij is zakelijk bang van de FIOD Rottier, dat zegt al meer dan genoeg, betaald misschien ook wel geen loonheffingen e.d, verder beter niet op reageren lijkt mij, dat is beter voor onze bloeddruk.

Je wou toch niet zeggen dat je van dit soort uitspraken een hoge bloeddruk krijgt he. Jin ben echt niets gewend LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Of iemand die in 2007 met 10 auto's met NL chauffeurs bijna failliet was, en nu in 2013 28 auto's heeft met Bulgaarse chauffeurs en die het nu voor de wind gaat. Wat denkt u daarvan?

Dat u had moeten stoppen als het niet uitkon.

Puntje bij paaltje zijn de voormalige Nederlandse chauffeurs blijkbaar toch verdwenen, dus met een rechte rug stoppen had veel beter geweest.

Uw doorgang is blijkbaar puur uit eigenbelang geweest, wellicht ten koste van firma's die met uw werk en nederlands personeel door hadden kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Ik probeer mij in te houden, maar dit is of iemand die voor de grap stookt, of iemand die dus mede-verantwoordelijk is voor de ondergang van de sector.

Routier, het komt niet door deze mensen dat de sector ten onder gaat. Deze mensen maken alleen gebruik van de mogelijkheden die hun geboden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik kwam er vroeger heel veel Mooi land in de zomer

Heb de tijd nog mee gemaakt als ik van Sofia naar plovidiv

Als ik 3 luxe auto,s tegen kwam was het veel Heb daar wat tijd door gebracht

Het nadeel is Ze nemen daar wel alles aan Of ze pakken het

In mijn tijd kon nooit de vrachtauto alleen blijven.

Huub

Jij stopte daar vast niet huub. Toch nog wel wat kilometers verder europa in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden