[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Logistiek dienstverlener Den Hartogh behoort tot 50 beste werkgevers van Nederland !


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid
Is het meer dan dubbele burgemeestersloon dat u te bieden heeft bruto of netto?, of doet u daar ook niet aan gelet op uw angst voor de FIOD.

Verder schrijft u, benzine diefstal ook niet als ik het brandstofverbruik analyseer., lopen die Bulgaarse karretjes bij u soms op benzine of kent u het verschil niet tussen benzine en diesel?

Vind u het erg als ik niet meer op u reageer? Bent u pro-deo advocaat? U zou uw gram kunnen halen met vrijspraak voor criminelen door vorm- cq procedurefouten te bewerkstelligen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast combidriver
Noorwegen was voor N&K. Maar dat noem ik dan HSF. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Als de diesel omhoog ging, ging de prijs bij N&K omlaag. Vreemde logica had men daar. Maakte men een afspraak om te onderhandelen over de prijs, ging u uiteindelijk met minder weg dan dat u was gekomen.

U bent dus een slechte onderhandelaar. Vandaar die Bulgaren op de bok....

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die Bulgaarse chauffeurs is de Boemerang een soort Soonius, een heilige zeg maar.....:D

De weldoener van het dorp die niet alleen de chauffeur diens vrouw en kinderen een goed leven geeft maar waarschijnlijk ook de rest van de familie en de halve plaatselijke economie een boost geeft.

En als extra boost voor de plaatselijke economie halen ze ook nog gratis geld uit Holland wat eerlijke Nederlandse belastingbetalers moeten opbrengen.

Ik snap werkelijk niet hoe het kan dat de Nederlanders dit accepteren, en vervolgens ook nog lijdzaam bezuinigingen accepteren die mede het gevolg zijn van het bovenstaande.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor die Bulgaarse chauffeurs is de Boemerang een soort Soonius, een heilige zeg maar.....:D

De weldoener van het dorp die niet alleen de chauffeur diens vrouw en kinderen een goed leven geeft maar waarschijnlijk ook de rest van de familie en de halve plaatselijke economie een boost geeft.

Zou je deze naam niet meer willen noemen hier op dit forum, het wordt niet op prijs gesteld door de beheerders.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zeg maar wat ik er aan kan doen....zeg het maar, want ik accepteer helemaal niks, en al helemaal niks van een volk wat hier helemaal niet thuishoort. Naar de stembus gaan?

Ben je gek, of je nu Wilders zou stemmen of op die huichelaar van Rutten maakt allemaal geen ene reet uit. Gewoon grenzen dicht voor dit volk en iedereen die hier niks te zoeken heeft direct het land uit en nooit meer erin.

Je moet er niet aan denken dat dit zigeunervolk straks massaal hier het land binnenkomt. Het begin van het einde zeg ik, voor zover dit al niet in gang is gezet.

Ik kan me dan ook werkelijk geen enkel voordeel indenken wat ze voor positieve bijdrage zouden kunnen leveren, als enkel de hele boel leegroven.

Daarom stem ik Geert Wilders en diefstal begint bij de regering en omdat wij met ons allen te braaf zijn, komen de Roemenen de kas maar leegroven, vieze Roma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg maar wat ik er aan kan doen....zeg het maar, want ik accepteer helemaal niks, en al helemaal niks van een volk wat hier helemaal niet thuishoort. Naar de stembus gaan?

Ben je gek, of je nu Wilders zou stemmen of op die huichelaar van Rutten maakt allemaal geen ene reet uit. Gewoon grenzen dicht voor dit volk en iedereen die hier niks te zoeken heeft direct het land uit en nooit meer erin.

Je moet er niet aan denken dat dit zigeunervolk straks massaal hier het land binnenkomt. Het begin van het einde zeg ik, voor zover dit al niet in gang is gezet.

Ik kan me dan ook werkelijk geen enkel voordeel indenken wat ze voor positieve bijdrage zouden kunnen leveren, als enkel de hele boel leegroven.

Gewoon opzouten, we hebben meer dan genoeg van dat buitenlands schorem en gelukszoekers rondlopen hier.

Zo fel wilde ik het niet zeggen, maar ik ben het beslist met je eens, het probleem oplossen zal niet makkelijk zijn, als het al op te lossen is.

Maar als de bevolking maar de helft van de vastberadenheid en eensgezindheid zou hebben als de actievoerders in Egypte zou de regering wel naar je luisteren denk ik, maar daarvoor moet je niet bij Nederlanders zijn, dat zijn murw gemaakte volgzame en godvrezende mensen die veelal het motto aanhangen dat je je hand niet moet opheffen tegen het gezag dat boven je gesteld is, en daar maakt het gezag dus gebruik van, en daarom lopen ze over je heen.

Wat de Oost-Europese allochtonen springvloed richting Nederland wel af zou kunnen remmen heeft werkgevend Nederland in de hand, als zij zouden weigeren deze mensen werk aan te bieden en er vervolgens ook geen mogelijkheden zouden zijn voor een uitkering zouden ze rap weer afdruipen naar waar ze vandaan gekomen zijn, maar daar heb je werkgevers en een regering voor nodig met hart voor de natie en een lange termijn visie in plaats van de snel geld jongens.

Maar helaas zijn Nederlanders ook een handelsvolkje en altijd in voor een koopje, ik denk dus niet dat er wat zal veranderen, althans, niet voor dat het te laat is en iedereen werkloos thuis zit en de uitkeringskassen ,mede door de Oost-Europeanen leeg gemolken zullen zijn, pas dan zal Nederland massaal in opstand komen en zullen de buitenlanders weer terug naar hun thuisland gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel lang geleden al een keer in een topic gezegd wat het probleem met Roemenen en Bulgaren gaat worden als we de grenzen open gooien voor deze mensen.

Deze mensen zijn niet zoals Polen of Hongaren, die willen namelijk nog werken voor hun geld. Die anderen nemen gewoon wat ze willen. Als we dan toch ergens de boel voor plat moeten gooien dan daaboor. Het zou een enorme grote fout zijn om deze mensen uit deze landen van het een op andere moment vrij te laten reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel lang geleden al een keer in een topic gezegd wat het probleem met Roemenen en Bulgaren gaat worden als we de grenzen open gooien voor deze mensen.

Deze mensen zijn niet zoals Polen of Hongaren, die willen namelijk nog werken voor hun geld. Die anderen nemen gewoon wat ze willen. Als we dan toch ergens de boel voor plat moeten gooien dan daaboor. Het zou een enorme grote fout zijn om deze mensen uit deze landen van het een op andere moment vrij te laten reizen.

Helaas denk ik dat deze fout al lang geleden gemaakt is en niet meer teruggedraaid kan worden, het is namelijk zo 1 januari 2014.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we dan ons ongenoegen uiten. Ik heb tegen Europa gestemd. Ik had hier allemaal geen zin meer in. Vertel mij maar wie ik moet aanschrijven als ik het verschil wil maken....

Ik denk dat io de volgende keer echt op Geert ga stemmen ook al vind ik dat die af en toe een goeie kronkel in zijn hoofd heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laten we dan ons ongenoegen uiten. Ik heb tegen Europa gestemd. Ik had hier allemaal geen zin meer in. Vertel mij maar wie ik moet aanschrijven als ik het verschil wil maken....

Ik denk dat io de volgende keer echt op Geert ga stemmen ook al vind ik dat die af en toe een goeie kronkel in zijn hoofd heeft.

Pas er maar mee op Hij komt uit Venlo.

Nog een andere vraag Waarom rij je zo graag op die landen

Meestal is in die landen altijd wat Iemand die er nog nooit geweest is hoef je er niet heente sturen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu wel een beetje erg ver off-topic aan het gaan.

Hoezo? Als Geert aan de macht komt, dan heeft Den Hartogh geen Moelanders meer op de bok.

En zo is het balletje weer rond! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Het stemmen tot beste werkgever hoeft niet uitsluitend door personen met een Nederlands paspoort te geschieden toch?? :cool:

Ja, daar heeft Ge weer een punt.....

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden