[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A2 dicht door zwaar ongeluk


Harrie76

Recommended Posts

Gast combidriver
zou ik ook zeggen :angel:

oeps ik heb een dashcam ;)

Die mogelijk ook niet meer werkt na zo'n crash.....

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Wel een klap, scheurt zo'n tank snel.los.... je zou zeggen dat dat niet zomaar mag.

Zelfde al bij de afzetbak van Kwantum van de week. Bij dit soort ongevallen komen zeer brute krachten vrij, daar is het materiaal niet op gebouwd.......

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

uit de Limburger........................

'Auto die tankwagen afsneed is doorgereden'

Bij het ongeval met de tankwagen, die donderdagmiddag rond half vijf kantelde op de A2 richting Eindhoven bij Born, was mogelijk toch een ander voertuig betrokken. Volgens de politie is de truck waarschijnlijk afgesneden door een automobilist. De veroorzaker van het ongeluk zou zijn doorgereden.

Born

Van onze verslaggever

Volgens de politie wilde een automobilist vanaf de middelste baan naar de spitsstrook toe aan de rechterkant. Daar reed de tankwagen.

Omdat de truck, geladen met PVC-korrels, werd afgesneden raakte de tankwagen de vangrail aan de rechterkant van de snelweg. De combinatie schoot daarna naar de andere kant van de weg waar ook de vangrail werd geraakt, waarbij de truck kantelde.

Volgens de politie is de 60-jarige vrachtwagenchauffeur uit Nuth uit zijn cabine geslingerd en zwaargewond geraakt. De politie is op zoek naar mensen die het ongeluk hebben zien gebeuren. De hulpdiensten zijn tot na middernacht bezig geweest om de ravage op te ruimen.

Gepubliceerd op: 19.07.13 10:11, laatste update: 19.07.13 13:24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als dat zo is dan is die automobilist een grote ................................Wat een eikels heb je toch op de weg,maar dat wisten we allang.

Sterkte en beterschap voor de chauffeur en ik hoop dat ze de automobilist snel vinden.Kan die gelijk zijn rijbewijs (wat mij aangaat) voor goed inleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat zo is dan is die automobilist een grote ................................Wat een eikels heb je toch op de weg,maar dat wisten we allang.

Sterkte en beterschap voor de chauffeur en ik hoop dat ze de automobilist snel vinden.Kan die gelijk zijn rijbewijs (wat mij aangaat) voor goed inleveren.

Helemaal mee eens, sterkte aan de chauffeur !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden