Spring naar bijdragen

GESTOLEN: TIP trailer 44 1812


Bibombl

Recommended Posts

  • Forumlid

Op woensdag 17-07-2013 18:06 uur afgezet in D-26891 Dörpen, Nordlandallee 1 - TIP trailer 44 1812 (OH-40-VV)

Maandag 22-07-2013 08:50 uur ontdekt dat de trailer gestolen is. Zat geen lading in.

Wie heeft meer informatie? Bellen kan op 0598 - 343 391 of mailen: schade@reining.nl

Graag jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nauw als het een trailer van reining betreft zal ie wel al in hongarijen of die richting op staan en hoop ik dat ze em nooit meer terug vinden of alleen de chassis zonder opbouw en banden

wel in stukken gesneden dat chassis dan mag ik hopen? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
nauw als het een trailer van reining betreft zal ie wel al in hongarijen of die richting op staan en hoop ik dat ze em nooit meer terug vinden of alleen de chassis zonder opbouw en banden

wat een gelul, alleen omdat de oplegger van Reining is (neem ik aan tenminste...) Goed bezig Chris.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
nauw als het een trailer van reining betreft zal ie wel al in hongarijen of die richting op staan en hoop ik dat ze em nooit meer terug vinden of alleen de chassis zonder opbouw en banden

Dan mag je wel eens wat beter opletten, want Reining rijdt voornamelijk vanuit Nederland, naar de ons omringende landen, daarbij de hele markt naar de klote rijdend.

Dat Hongaarse plaatje is er echt niet omdat ze vanuit Hongarije op Nederland rijden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nauw als het een trailer van reining betreft zal ie wel al in hongarijen of die richting op staan en hoop ik dat ze em nooit meer terug vinden of alleen de chassis zonder opbouw en banden

Nauw is nie wied!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nauw als het een trailer van reining betreft zal ie wel al in hongarijen of die richting op staan en hoop ik dat ze em nooit meer terug vinden of alleen de chassis zonder opbouw en banden

Jouw naam lijkt ook een beetje op een Tip-serienummer...

Wel een oude dan... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Trailer is boven water.

Een Nederlandse collega vervoerder had "per ongeluk" de verkeerde trailer aangekoppeld.

Topic kan nu gesloten worden.

foutje, bedankt........LOL (eind goed, al goed)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden