[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vacatures worden voorspelbaar


Marnix

Recommended Posts

  • Forumlid

Zag zojuist in CF banen een paar bekende plaatsnamen bij de vacatures.

Zo in de zomerperiode raakt met in de supermarktbevoorrading wat kort in de chauffeurs:

Ridderkerk

Woerden

Pijnacker

Monster

Zeewolde

Dan moet je werken voor je geld. Maar beter dan thuis zitten toch? Pak je kans!

edit: met een beetje zoeken vind je ook nog vacatures in:

Tilburg

Breda

Zwolle

Zaandam

Alkmaar

Ouderkerk ad Amstel

Raalte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 373
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Zag zojuist in CF banen een paar bekende plaatsnamen bij de vacatures.

Dan moet je werken voor je geld. Maar beter dan thuis zitten toch? Pak je kans!

:nee::D Ben chauffeur om op m'n gat te zitten. Als we gemaakt waren om te werken hadden we wel schroevedraaiers, steeksleutels enz aan onze handen groeien.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Och je kan altijd nog kipperchauffeur worden. Dan hoef je ook alleen maar aan een handeltje te trekken en de rest gaat vanzelf.

:D:D:D:D:D:D

Dat ze daar nog geen :zegtniets: voor gevonden hebben.....LOL

Maar het blijkt dus dat er wel degelijk nog werk is voor de binnenlandse chauffeurs....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Allemaal van die scheit uitzend bureau's

Je word lekker gemaakt met van alles en na de vakantie periode mag je weer thuis gaan hangen.

0 uren contractje erbij en je mag op komen draven wanneer het hun zint

Ik ben er gelukkig vanaf vanaf 5 augustus.

Dat hele uitzend gebeuren is gewoon KUT.

Zo ik heb gezegd :koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar het blijkt dus dat er wel degelijk nog werk is voor de binnenlandse chauffeurs....

Vergeet niet dat het vakantietijd is ... veel van die vacatures gaan via uitzendbureaus en zijn tijdelijk van aard.

Oke werk = werk.

Maar tijdelijk werk via een uitzendbureau durf ik nog geen baan te noemen.

Een baan is voor langere tijd ... zeker met een halfjaar contract, een jaar contract en uiteindelijk een vaste baan ... dat is een baan.

Tijdelijk werk blijft tijdelijk werk ... ik zou dat geen banen durven noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad gaat het veelal om tijdelijk werk, maar het geeft wel de gelegenheid om "je naamkaartje" af te geven.

Overigens kan ik me in jouw situatie voorstellen dat een paar maandjes chauffeur spelen niet handig is voor je CV. Een vriend van me zit zonder werk en is in het verleden ook zaterdagchauffeur geweest. Ook voor hem kon het wel eens onhandig zijn om een "rommelig" CV op te bouwen.

Maar dit topic was ook meer gericht op de werkloze chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zag zojuist in CF banen een paar bekende plaatsnamen bij de vacatures.

Zo in de zomerperiode raakt met in de supermarktbevoorrading wat kort in de chauffeurs:

De zomer......die zie je toch aankomen? Chauffeurs moeten al maanden vantevoren hun verlofaanvraag inleveren, en nu hartje "zomer" komen ze met die vacatures. Zouden ze niet eerder mensen moeten werven, en aanleren? Stel je wordt volgende week aangenomen, en dan nog aanleren,dan is het bijna september, begint de herfst, en zijn de vaste chauffeurs alweer terug van vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vergeet net dat het ook bestands opbouw is..

altijd makkelijk om een blik met chauffeurs voorhanden te hebben.

en idd rommelig cv, heb in al die jaren nog nooit zo een bewogen jaar gehad als afgelopen jaar.

Maar wat ik zei: volgende week maandag bij nieuwe werkgever beginnen met een jaarcontract.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet net dat het ook bestands opbouw is..

altijd makkelijk om een blik met chauffeurs voorhanden te hebben.

en idd rommelig cv, heb in al die jaren nog nooit zo een bewogen jaar gehad als afgelopen jaar.

Maar wat ik zei: volgende week maandag bij nieuwe werkgever beginnen met een jaarcontract.

Kijk, een begin :ok:

Gefeliciteerd hoor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

De laatste maanden ben ik redelijk actief geweest in het vinden van een chauffeursbaan (Ik heb nog steeds C (al bijna 5 jaar lang), echter in Noord Holland is er voor mij niks te halen. Of het is een chauffeursbaan, waarbij ik mijn rug nog meer moet kneuzen (koelkasten, vriezers 3 of 4 hoog de trap op, en dan met dat kl0te ding op mijn rug, nee dat kan ik niet meer aan, omdat ik al 4 beschadigde ruggenwervels heb door een aanrijding.

Wat uitzendbureaus betreft, die negeer ik het liefst. Slechte banen en betalers.

Mocht iemand nog een baan weten, Tja, als kipper chauffeur evt, met autolaadkraan, of iets anders met een bakwagen, geen distributie (dat is niet mijn ding) laat mij het zsm weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kipper etc === gaat ook via uitzendbureau!

En dan moet je AL ERVARING hebben in het kipperwerk .... )-

Ervaring is echt het toverwoord van 2013.

De ervaring als kipper chauffeur is er, dat is het probleem niet.

dbn1969

Toch maar gaan investeren in je E-achter-C dan maar ... ?

En omdat geld bij elkaar te sparen zul je wellicht wel moeten gaan werken via uitzendbureaus.

Ze zijn bij lange na niet allemaal slecht hoor.

Mijn E halen, dat zal wel lukken in een korte tijdsbestek.

Problemen met de rug, dan zijn rolcontainers zeker ook een lastig verhaal? Met C zou je kunnen denken aan Vlug, Knap, (vervoerders van) Sligro. Verder weet ik het ook niet. Misschien een eigen vervoerder met een bakwagen met laadkraan oid??

Rolcontainers zou voor mij ideaal zijn, daar zie ik geen problemen in.

Ik ga deze 2 schrijven.

P.S. Die laadkraan is niet een vereiste, ik wilde alleen aangeven dat die laadkraan geen probleem zou zijn. :-)

Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kipper etc === gaat ook via uitzendbureau!

En dan moet je AL ERVARING hebben in het kipperwerk .... )-

Ervaring is echt het toverwoord van 2013.

Ik stop met tips geven. Er s geen werk meer, ook bij dat bedrijf wat laatat meerdere vacatures hier en daar had geplaatst voor kipper chauffeurs. Ja natuurlijk was dat in eerste instantie voor de vakantietijd.... Maar het houd ook in dat je wel eens 'snachts en in het weekend moet werken en dan gaat het gelijk wel weer erg op werken lijken.

Ze proberen het zoveel mogelijk met zzp ers op te vangen, als ik daar naar vraag waarom mompellen ze iets over motivatie.

Gister op fb een "vriendje" die werd gedwongen dubbele diensten te draaien. De auto's moeten tegenwoordig 24 uur per dag rijden, en omdat er een chauffeurs tekort is moet dit met dezelfde chauffeur gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Shompie,

want elke vorm van winst met het rijden `s nachts wordt toch gelijk weggegeven aan de opdrachtgever. gisteren een wagen van Beterbed in Den Helder heel groot op de achterkant "sjouwfeurs gevraagd" dus Robbie naar binnen, ja ik moest op de site van BeterBed kijken helaas pindakaas dus geen chauffeurs nodig.

Heb gelukig zicht op werk in het offshoretransport als alles goed gaat.:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden