Spring naar bijdragen

rijbewijs gekocht..


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid

Na een uurtje proberen kon er toch eens iemand uit de loods die prutser wegsturen om eerst de wachtende chauffeur te lossen en daarna de prutser weer een kans te geven.

Kan die in de tussentijd op de parking een beetje oefenen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe dan ook moet hij em veel later insturen. Mijn ervaring met docks met weinig ruimte ervoor, bijv bij Deli Amsterdam of Schiedam, is dat m'n collega's uit Ede met de wipkar combi em er behoorlijk vlot voor hadden staan, terwijl ik met trekker oplegger al echt alle ruimte nodig had.

Omdat de uitzwaai van een wipkar minder is, zou je em achteruit ook makkelijker tussen obstakels moeten kunnen mikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gewoon weg sturen aan het eind van de dag als iedereen geweest is mag ie een poging wagen als hij moet lossen. Moet ie laden dan is er maar één optie: Toedeledokie er mee en op kosten van diegene die deze ramppiloot heeft gestuurd een echte chauffeur op laten draven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar je ziet de praktijk! Als ik het goed begrijp, dan probeert de NL loods chef de filmer te manen om te stoppen met filmen.

Gezien de opmerking: ik sta op de openbare weg te filmen.

Bang dat hun spullen niet optijd op de juiste plek arriveren. Als hij slim zou zijn zou ik juist effe om een kopietje vragen van dat filmpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wees blij dat ze navi hebben, anders staat er om de kilometer zo'n badslipper te zwaaien met z'n CMR

(oh nee beurtvaartje:angel:) en roepen: college college

Had liever dat ze geen navi hadden, waren ze ook niet hier, hadden wij ons werk nog en zaten er minder collega's thuis.

Want hoe je het went of keert, zonder navi komen ze er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • Forumlid

Maak een account bij You Tube, en dan net als fotoos laden. Het is super een voudig, t lukte mij de eerste keer.

 

Wel moet je 145 euro betalen omyou tube te gebruiken, maar omdat ik al lid ben kun je mij 125 euro betalen, en dan kun je er zo op Pierre. Een echte vriend help je altijd. Van zijn geld af.............

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden