[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nagenoeg reclamevrij forum voor iedereen betaalbaar.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
dus bij teveel postings krijg ik geen tips meer via de reclame waar de mooiste dames op internet te vinden zijn?

Waar kijk jij allemaal wel niet naar op internet haha, Een reclame banner gaat kijken naar jou kookies en aan de hand daar van schotteld hij jou reclame voor waar hij van denkt: nou daar moet die persoon wel in geinteresseerd zij haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Waar kijk jij allemaal wel niet naar op internet haha, Een reclame banner gaat kijken naar jou kookies en aan de hand daar van schotteld hij jou reclame voor waar hij van denkt: nou daar moet die persoon wel in geinteresseerd zij haha.

Blijkbaar een kenner die spreekt :ja: :ja: :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat maakt het allemaal uit. Ik zie reclames van dames, ICT, Payroll-bedrijven, etc. voorbij komen vanuit mijn rechterooghoek. Met mijn linkeroog lees ik de berichten. Van mij mag die reclame er mooi op blijven staan. Hoeft van mij niet minder te worden ondanks mijn meer dan 1000 berichten:angel:. Voorlopig komen al die malloten iedere week of dag hier terug om te lezen en onzin te posten. Als er dan iemand iets aan kan verdienen:ok: Mooi toch. Al is het een ton of 2 ton. Zou me worst wezen. Verdienen is geen vies woord in de maatschappij. Bij vervoerders wel, die weten niet wat verdienen is en gunnen elkaar het verlies niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Interessant. Bijzondere manier van ondernemen. Men laat adverteerders betalen voor reclame (mijn ervaring zegt de 2 grote betalen samen 2.000-3.000 per maand, als ik zie wat een advertentie op Transportonline kost), en u laat uw leden betalen (of veel berichten plaatsen wat goed oogt voor de adverteerders, zo'n actief forum) om geen reclame te zien. Ben zeer benieuwd naar uw jaarcijfers, denk dat menig transporteur er jaloers op is.

Zo werkt het bij veel forums/ websites. Chauffeurs forum word/ is zeker niet een van de weinige met deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Wat maakt het allemaal uit. Ik zie reclames van dames, ICT, Payroll-bedrijven, etc. voorbij komen vanuit mijn rechterooghoek. Met mijn linkeroog lees ik de berichten. Van mij mag die reclame er mooi op blijven staan. Hoeft van mij niet minder te worden ondanks mijn meer dan 1000 berichten:angel:. Voorlopig komen al die malloten iedere week of dag hier terug om te lezen en onzin te posten. Als er dan iemand iets aan kan verdienen:ok: Mooi toch. Al is het een ton of 2 ton. Zou me worst wezen. Verdienen is geen vies woord in de maatschappij. Bij vervoerders wel, die weten niet wat verdienen is en gunnen elkaar het verlies niet.

zooo, u bent echt scheel blijkbaar...... mij lukt het niet tegelijk hoor, en lezen, en de plaatjes rechts tegelijk bekijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je de gegevens bekijkt die deze link aanlevert, moeten we toch echt gaan vrezen:

Bezoekers

De site heeft ongeveer 468 bezoekers per dag, die elk gemiddeld 3,20 pagina's bekijken. Het is vooral populair in Lahore & Islamabad. Nederland & Pakistan is waar de meeste bezoekers vandaan komen.

:p

Verder ook wel interressant is dat de link naar www.truckstarforum.nl je ook hier naar het Chauffeursforum brengt.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Verder ook wel interressant is dat de link naar www.truckstarforum.nl je ook hier naar het Chauffeursforum brengt.

Hendrik

Domain name: truckstarforum.nl

Status: active

Registrar:

Registrar.eu

Willem Buytewechstraat 40

3024BN ROTTERDAM

Netherlands

DNSSEC: no

Domain nameservers:

ns1.sanomaservices.nl

ns2.sanomaservices.nl

ns3.sanomaservices.nl

Domain name: chauffeursforum.nl

Status: active

Registrar:

CJ2 Hosting & Development

Zernikepark 1

9747AP GRONINGEN

Netherlands

DNSSEC: no

Domain nameservers:

ns1.cj2hosting.nl

ns2.cj2hosting.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik refereerde hiermee aan het feit dat er vroûgaah een samenwerking was tussen Truckstar en het Forum Daniël. Ik vind het dan ook grappig dat na het verbreken van de samenwerking deze link nog steeds werkt en niet gedeactiveerd is. Foei Freddy, stout, stout jongetje :D.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Ik vind het dan ook grappig dat na het verbreken van de samenwerking deze link nog steeds werkt en niet gedeactiveerd is..

Hendrik

IK betaal voor mijn WWW.***** ook steeds voor 2 jaar ( is een paar centjes goekoper :zegtniets: ) ergens moet de vergoeding voor de domeinnaam door iemand betaald worden .

Waarschijnlijk heeft :grote smurf: ook de www.chauffe***.com en www.chauffe***.eu domeinnamen gereserveerd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel een grappig verzonnen systeem, reclames op die manier minderen, ik ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken,en vraag me af of je mensen niet te veel aanzet tot het posten van onzin?

Maar origineel idee, ben ik in die vorm nog nergens tegengekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel een grappig verzonnen systeem, reclames op die manier minderen, ik ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken,en vraag me af of je mensen niet te veel aanzet tot het posten van onzin?

Maar origineel idee, ben ik in die vorm nog nergens tegengekomen.

Nog meer onzin is haast niet mogelijk.. :D.. Maar dat zal vast wel door de admins met gepaste trots naar de prullenbak verwezen worden.,. En de echte onzin afdeling in de huiskamer die tellen al niet mee met de berichtenteller.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

reclame doorzetten naar een server in islama blast. kunnen ze vast wel wat mee met die skins en links naar een ander forum.

overigens, Freddy met weinig moeite zet je de links naar andere fora in een handomdraai naar 1 of andere ranzige site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden