[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Roken op de werkplek


josje

Recommended Posts

  • Forumlid

Het kan anders.. :D

Iemand die ergens als chauffeur wil werken EN roken in de cabine zal zn eigen (op naam) vrachtwagen moeten kopen.. :D :D. Die groep is vrijgesteld..

M.A.W Ik mag gewoon roken in mijn vetwagen.. FUCKKKKK.. ik rook al paar jaar niet meer...:D. Zelfs als ik iemand meeneem mag die roken. MITS diegene die ik meeneem GEEN bestuurder is van de auto.. Een bijrijder die ingezet kan worden als bestuurder mag dus niet roken op de bijrijdersstoel.. Een vriend meenemen die voor de gezelligheid meegaat mag de hele zooi grijs paffen.. Hoezo vreemde wetgeving.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, en kijk eens naar al die moedertjes(en vadertjes ook natuurlijk:p) die in de auto zitten te paffen met een achterbak vol koters en een maxicosi op de passagiers stoel... Geen haan die er wettelijk naar kan kraaien.

Nou ben ik zelf een vrij stevige roker, en ja ook in m`n vrachtwagen:banaan:. Rijdt verder toch nooit iemand in, als ik ziek ban of vakantie heb staat ie gewoon aan de kant.

Maar ik zal nooit of te nimmer een peuk opsteken in de auto als ik m`n kleine, of van iemand anders bij me in de auto heb. Ook thuis wordt er binnen niet gerookt.

Ik wil mijn kind niet aandoen wat mij wel is aangedaan toen ik kind was in een kot vol rook. Of met z`n 5en in een kadett-je naar zuid Frankrijk en pa en ma de ene na de andere peuk....

Toen wist men nog niet beter, nu moet men er toch wel al genoeg van doordrongen zijn dat dat eigenlijk onverantwoord is en niet eerlijk tegenover je kind(eren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Wil er niet te ver op in gaan

Meestal als het te laat is Dan gaat men nadenken

En dan is het vaak haat ik maar

Wat denk je van man en vrouw als die roken En van het ongeboren kind

Zo zijn er meer voorbeelden

De verantwoording ligt bij je zelf

Huub

Jaa, daar heeft Huub wel (weer) een punt..........

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet je hoe goor het is om in een cabine te stappen waar iemand lekker aan de zware shag of sigaren heeft gezeten ?

Tis net of je in een asbak stapt

en om dan maar niet te zwijgen over de shag en as resten waar je de rest van de dag in moet zitten, Ik weiger dan ook om er mee te gaan rijden.

en laat ze er maar is wat van zeggen...

Ik rook zelf ook maar never nooit niet in de cabine of in mijn eigen auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een half jaar terug met een wagen weg geweest die net chemisch gereinigd was op kosten van de vaste chauffeur.

Er mag bij Appel niet gerookt worden in de cabine.

Het is ook bekent dat er maatregelen op kosten van de chauffeur genomen worden als er overlast is.

Over deze wagen kwamen wel heel veel klachten binnen van chauffeurs die er niet in wilden overnachten of zelfs niet meer in wilden rijden.

Er wordt ook bij ons echt wel gerookt in de wagen, dit ruik ik ook wel maar het hoeft niet hinderlijk te zijn.

Ik rij wel eens op een wagen waar een losse asbak in staat maar waar niet echt een vreemde lucht in hangt van rook of wat voor verfrisser ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan moet je iets meer gas geven,dan kun je thuis slapen...Wat een gezeik zeg.

Heeft totaal niks,noppes,nada met thuis slapen te maken.En het is maar wat je gezeik vind.

Ik rook zelf ook en heb altijd mijn raam een stuk open.Stap ik bij iemand in de auto die rookt met de ramen dicht dan sta ik zo weer buiten.Natuurlijk zul je het bij mij in de auto (als nietroker) wel ruiken maar ik doe er zoveel mogelijk aan om de geur zo minimaal mogelijk te houden.

Wat ik ook zo erg vind is als iemand een open blik red bull in de auto heeft (laten) staan.Daar ga ik bijna van over mijn nek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat de lucht circuleren.

Maar wat jij zegt is meteen een goede vraag die ik hier op het forum eerder had willen vragen:

Word de (verwarmde) lucht die van buitenaf door de ventilatieroosters de cabine inkomt gefilterd door een lucht- of intereurfilter of komt die rechtstreeks de cabine in?

Jaa, da's idd een punt Pierre !

Bij het daffie zit dat filter net achter de grill, en gezien het feit dat we nogal eens in de stof bende rondkachelen is het geval na een week of drie al zwart.

Kan ook niet gezond zijn !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik laat de lucht circuleren.

Maar wat jij zegt is meteen een goede vraag die ik hier op het forum eerder had willen vragen:

Word de (verwarmde) lucht die van buitenaf door de ventilatieroosters de cabine inkomt gefilterd door een lucht- of intereurfilter of komt die rechtstreeks de cabine in?

Cabine is interieur, dus interieurfilter die uit kostenbesparing nog al eens overgeslagen worden om te vervangen.

Je kunt wanneer je bv een boer met een gierton ziet zoeien op het land ook op je schakelaar waar je de ventilatorsnelheid mee regelt drukken, en dan brandt er in de regel een rood lampje.

Dan circuleert alleen de lucht in de cabine en komt er geen lucht van buiten af binnen en ook geen stank dus.

Als je het ruikt ben je te laat:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Andersom ook Marnix...

Het was in de begin jaren 80 denk ik dat er in 1 keer overal shoarma tentjes waren, en iedereen moest zo nodig shoarma met knoflook saus in d'r hoofd stoppen.

Kwam in een cafe in breda, en liep gelijk weer naar buiten, denk dat iedereen shoarma op had die avond... wat een lucht.

Voor de shoarma met knoflook saus liefhebbers wil ik graag het verhaal over de Tilburgse jonge dame vertellen..:rolleyes: Enkel op verzoek.

Heb het hier al eens eerder geschreven.

Geef mij maar een broodje kip file, daar kan niet veel mee gerotzooid worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik rook ook.

gaat mijn collega zeiken, dat mijn VASTE wagen stinkt naar rook.

Ik dacht zal hem eens laten weten wat stinkt.

Bloemen emmer volgescheten en het hele weekend achterin de bak laten staan.

Maandag eerste werk belde hij me op....

Jij mag ook in je VASTE wagen niet roken...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden