[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

v rijn poeldijk


Recommended Posts

  • Forumlid

UITSTEL VAN BETALING*Surseance voor groente- en fruitbedrijf Van Rijn Group (Poeldijk/Venlo)

10 augustus 2013 8:03*De Van Rijn Group in Poeldijk en Venlo heeft uitstel van betaling gekregen van de rechtbank in Den Haag. Bij de onderneming werken 200 mensen waarvan 60 in Venlo.De Van Rijn Group is opgericht in 1855. In april ging het samen met het Venlose Langfruit. Volgens directeur Ron de Greeff gaat het al jaren moeizaam in de branche, vanwege lage marges, zo zegt hij tegen het Reformatorisch Dagblad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Nu wil ik niet de zwarte piet uithangen maar riekt dit niet naar een gewone overname want er zal hopelijk voor de betrokkene toch wel weer een overname kandidaat zijn die het bedrijf wil voortzetten cq samen laten gaan met ander bedrijf maar wel zonder overname van verplichtingen tja en als de mogelijkheden in de wet er zijn wat doe je dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Algemene informatie over de surseance

Naam:

Van Rijn Holding Bv

Plaats:

Poeldijk (Westland)

Provincie:

Zuid-Holland

Status:

Surseance

KvK nummer:

27202165 (Den Haag)

bron: faillissementsdossier.nl

Insolventienr.:

S.09/13/61

Rechtbank:

Den-Haag

vestiging 's-Gravenhage

Rechter-commissaris:

mr. R. Cats

Rechtsvorm:

Besloten vennootschap

Datum oprichting:

01-04-1924

Gestort kapitaal:

€ 136.134 / € 136.134

Soort KvK:

Hoofdvestiging

Status KvK:

Surseance van betaling

BTW nummer:

NL007755843B01

Website:

http://www.van-rijn.nl

E-mail adres:

info@vanrijn.nl

Telefoon:

0174-419400

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Algemene informatie over de surseance

Naam:

Van Rijn Groep Bv

Plaats:

Poeldijk (Westland)

Provincie:

Zuid-Holland

Status:

Surseance

KvK nummer:

12009780 (Den Haag)

Insolventienr.:

S.09/13/60

Rechtbank:

Den-Haag

vestiging 's-Gravenhage

Rechter-commissaris:

mr. R. Cats

Medewerkers:

2

Rechtsvorm:

Besloten vennootschap

Datum oprichting:

01-03-1956

Gestort kapitaal:

€ 22.600 / € 22.600

Soort KvK:

Hoofdvestiging

Status KvK:

Surseance van betaling

BTW nummer:

NL007755843B04

Telefoon:

077-3237600

Branche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zou het dan zo kunnen zijn dat er 5 ondernemingen straks in 1 keer foetsie zijn?

In Nederland heeft de van Rijn group; Rijntrans, Rijntrading, pakstation Joosen, Langfruit en koelhuis Varenkamp.

Alleen van Varenkamp weet ik het niet maar bij de andere onderdelen is alles stil gelegd.

Al met al 200 man op straat en geen vooruitzicht op een doorstart als je dit lees.

"Ik ben vooral teleurgesteld in de bank"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat pand sta al een jaar ongebruikt alleen planning zit er nog de werkzaamheden gebeurde vanuit het pand van joosten

In dat gebouw zit de boekhouding - verkoop en de computer mannen

en het is joosen en de planning zit in het joosen pand

ik kan het weten want ik was er bij

ja het is een trieste boel voor mijn ex collega,'s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wat ik hoorde van en jongeman die er werkt

moet hij vandaag gewoon komen opdraven

en jaaaa zoiets hoor je altijd te laat

je ziet wel dingen om je heen gebeuren waar van je denk dat kan niet goed zijn

maar je hoort voor die tijd van de mensen die er over gaan niets

alleen op een andere site zie ik berichten die het beter en nog eerder wisten dan de directie zelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is de volgende.Dijco is al weg, Disco is al weg, wie volgt?De oostblok coureurs kunnen ook groente rijden, en meestal 2 man op de auto.Met Nederlandse chauffeurs is dat te duur.

Detourist hier rammelt Uw verhaal flink. 1 Dijco is niet weg, is het transportbedrijf van de Greenery. 2 Omdat Disselkoen ook Greenery werd is Disko Transport geintregeerd in Dijco,

toen Boers ook Greenery werd verdween ook de naam Henk Vis Transport. Rijntrans reed met 2 chauffeurs op 1 auto dat klopt maar alleen naar Zwitserland. En ach om maar weer over die oostblokchauffeurs te beginnen is een erg slap excuus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is steeds een verhaal , de meeste zetten maar wat neer , en weten er geen ene drol van af wat er werkelijk speelt

Ik weet ook niet precies wat en hoe , omdat men niet meer verteld dan dat men kwijt wil , en dan verteld men het zeker niet aan mensen die het niets aan gaat

maar het loon van het personeel werd correct volgens de C.A.O. uit betaald , er werden nooit uren geschrapt (gestolen) alles ging zoals het in het boekje stond

er was ook weinig verloop van personeel , en nog niet , er zijn ook geen buitenlanders in dienst geweest uit het oosten ,er was ook geen sprake van dan dat ging gebeuren

maar ik lees veel hier over met een dikke lach , want er word veel onzin neer gezet door wijze forum leden

er waren op dit moment 3 wagens met een dubbele bemanning , en ja op zwitserland , maar ook steeds meer alleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het probleem is dat banken geen geld meer geven

Een bank geeft niets, een bank leent uit. En daar staan zekerheden tegenover. Als een bedrijf slecht draait en de zekerheden die de bank heeft worden steeds minder dan kiest een bank op een gegeven moment eieren voor z'n geld. De lening wordt stopgezet en de zekerheden, meestal in de vorm van de uitstaande gelden worden geincasseerd zodat de bank z'n geld terug krijgt. Is heel normaal.

Ze laten liever een goed bedrijf dat last heeft van de crisis liever failliet gaan dan dat ze helpen aan een oplossing.

Een goed draaiend bedrijf gaat niet failliet. En bij een goed draaiend bedrijf draait de bank echt het krediet niet terug.

Wat zou in jouw ogen de oplossing zijn? Nog meer geld erin pompen, een soort Griekse toestanden?

Helaas weer veel werkelozen er bij.

Ja, dat is een feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden