[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Fotos van Cocoolkast


Gast cocoolkast

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gast cocoolkast

Was het maar de vering, dan had ik nu niet zoveel gezeik aan me kop,op de zaak. Dat ik geen vering hadkwam door het vrachtje vlees.

En het was gewoon iets kleins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooi spul.

Lijkt me ook wel mooi om eens te werken met een truck van vroegah.

Soms vind ik het zelfs meer uitstraling hebben dan een euro6 en alles wat erop en eraan zit.

Wij hebben op de zaak een 141 als terreintrekker, voorzien van de nodige roestgaten, en omdat de demper doorgerot was, maar een open pijp, ik zal aankomende week ff foto's van het apparaat maken.

Als je op facebook zoekt naar "Abbekås Akeri Malmo" en je scrollt helemaal naar beneden, en klikt daar 2013 aan, dan vind je er een filmpje van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

1.381.879 mijl. En dat is 2,224,000 kilometer, of clicks zoals ze die dingen hier noemen...Oh boy, meer dan ik dacht. En geen reparaties aan de motor tot nu. 

 

Stapte in deze trekker toen er 525.000 mijl op de teller stond 844,900 kilometers. Ben best wel een beetje trots eerlijk gezeg, en als jullie het goed vinden.... :D  :D 

 

Dit zijn de reparaties.

AC pomp.

Alternator, oftewel de dynamo. Die stopten er allebei in dezelfde week mee.

Olie pomp, die stopte ermee terwijl ik een broodje zat te eten bij een truckstop.

en dan natuurlijk remmen, banden en dat soort zaken.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij hebben op de zaak een 141 als terreintrekker, voorzien van de nodige roestgaten, en omdat de demper doorgerot was, maar een open pijp, ik zal aankomende week ff foto's van het apparaat maken.

Als je op facebook zoekt naar "Abbekås Akeri Malmo" en je scrollt helemaal naar beneden, en klikt daar 2013 aan, dan vind je er een filmpje van...

mmmm...ik was erg benieuwd..

 

ik denk dat de week al voorbij is,,,..foto's ?? 

 

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden