[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bulten op de band.


Actrostrucker

Recommended Posts

  • Forumlid
Enige tijd geleden had ik dit bultige exemplaar onder de trailer zitten.

[ATTACH=CONFIG]63853[/ATTACH]

Had ik toch mazzel gehad onderweg dat ie niet geklapt was.

dat is zeker een mazzeltje pieter,die man is ook niet bang meestal laten ze de band eerst leeglopen voordat ze hem eraf halen:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat is zeker een mazzeltje pieter,die man is ook niet bang meestal laten ze de band eerst leeglopen voordat ze hem eraf halen:eek:

We hebben de band ook laten leeg lopen Andre. Maar die Duitser staat volgens mij nog steeds te mompelen "Dat die band nog niet geklapt is" de beste man kon er werkelijk met zijn verstand niet bij dat de band nog niet geklapt was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dezelfde mazzel had ik 3 weken terug ook......sta net op de parking voor nachtrust loop nog ff om auto heen.....hoop gesis achter bij trailer en ja hoor een Plattfuß...ff bellen met euromaster.....lekker eten in restaurant:wijn: en daarna kwam firma Vergölst - Ihr Spezialist für Reifen- und Autoservice | Vergölst Reifen + Autoservice om aan het werk te aan....niets mis mee bij 34 graden :D:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden