[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe vraag ik failissement aan van mijn baas?


motel actros

Recommended Posts

  • Forumlid

Ben al heel veel wijzer geworden, dank voor jullie medewerking. Klinkt gek maar het geld is eigenlijk niet het belangrijkste, mijn recht halen wel. Ben er wel al achter dat het een tijdrovende toestand gaat worden maar tijd heb ik zat.....Ik zal ter zijner tijd het hele verhaal op het forum zetten, ook hoe het is afgelopen. We zijn met stuk of 10 collegas en 2 zijn al 3 maanden bezig via de bond, 3 zijn er via rechtsbijstand bezig en ondertussen gebeurt er helemaal niks concreets. Ik wil niet langer wachten, heb contact met allerlei instanties en met mijn ex collega's en ga nu tot aktie over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tsja dat is nou net wat vele je hier afraden, lid zijn of worden van een vakbond, die heb je toch nergens voor nodig je kunt het allemaal zelf regelen.

Hoe dan ook ik wens je succes en sterkte motel actros, geen loon ontvangen en een zaak aanspannen dan moet je een stevige bankrekening hebben

De vakbond, nou die hebben me 3 jaar terug mooi laten vallen. Doen werkelijk waar geen reet voor je! Dus toen maar per direct mijn abonnement opgezegd. Dat kan eigenlijk niet, maar toen dus wel.

Wat een stelletje :hamer: bij het FNV!!!

Nee, dan de mensen van DAS. Kost nog minder per maand ook maar die doen tenminste wat voor je.

Voor de rest sterkte en hopen op een "goede" afloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Tja, als ik het zo lees (en ik hoop dat de bonden dat nu ook eindelijk eens doen), moeten de bonden hun hand maar eens wat meer in eigen boezem steken. Volgens mij, zijn de bonden zelf schuldig aan het grote leden verlies de laatste jaren. Hier hebben ze de plank volledig mis geslagen, jammer.......

Verder denk ik, dat we toch wel veel (in het verleden) aan die zelfde bonden te danken hebben, meer dan we soms zelf beseffen......

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Euuh, aangifte van 'diefstal' doen op het politiebureau ??

Ik heb aangifte gedaan van diefstal...diefstal van mijn salaris. Werd netjes behandeld door politie maar die zien er geen zaak in, advies was om civielrechtelijk mijn geld te halen. tevens heb ik aangifte gedaan van oplichting, kunnen ze (of willen ze) ook niks mee doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wat heel goed kan werken is avonds met een paar man even langs gaan op het privé adres van de directeur.

Heb dit zelf met een kennis gedaan die geen loon kreeg van mijnheer H D van DST,

De bewuste heer H D schrok zich een hoedje dat er plots chauffeurs op zijn geheime privé adres verschenen en betaalde direct uit zijn kontzak het achterstallig loon.

Probleem op buitengerechtelijke manier opgelost!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden