Spring naar bijdragen

Leden Zaterdag vrij ( 24-08 )


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Zaterdag 24 Augustus mogen de leden van het chauffeursforum een vrije dag opnemen en een stukje quality time thuis organiseren.. :D

Wij gaan een poging doen om het forum te voorzien van vbulletin 5 .... Of de zooi gaat faliekant mis en we zijn tot aan het einde van de dag zoet om vb4 weer terug te krijgen.. of het werkt en we zijn aan het eind van de voorzien van de nieuwste forumsoftware.

Ons kennende denk ik dat we aan het eind van de dag nog steeds zwaar gefrustreerd met VB4 draaien.. :D... Aangezien het een totaal ander stuk software is kan het dus zijn dat ook de leden moeite hebben met de aanpassingen.. :D

--== Freddy ==--

P.S

Aan de partners van chauffeursforumverslaafden (ons banknummer kun je per email opvragen als je het gevoel hebt om ons dankbaar te zijn dat wij je partner een dag tot jullie beschikking stellen.. :D :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als er een babyboom komt bij de leden van het chauffeursforum weten we wie de schuldige is --------> :grote smurf: ;)
Onmogelijk.. Dat gaat me niet lukken als ik ook nog de forumsoftware op diezelfde dag moet doen.. :D :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zaterdag even in het buitenland :ja:, ik kom namelijk naar Nederland :zegtniets: voor een bezoekje aan Geleen en daarna doorfietsen naar Veghel :angel:.

Om nog hoger door te komen en te kijken of jullie de software op de juiste partitie aan het schrijven zijn :rolleyes: , zal toch net iets teveel van het goede worden .

Ik wens jullie nu al heel veel geduld en duim dat het zaterdagavond VB5 mag zijn dat op de server staat .

Suc6 in ieder geval .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Dan ga ik maar een weekend naar Parc Sandur in Emmen, wie weet zie ik nog wel een oude bekende op een Spartamet rond toeren, kunnen we nog een keer samen aan de worst hè Fred......

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden