[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Basis Transport Waalwijk ook ten onder

Recommended Posts

• Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forumlid
klopt piet ....daar ken ik je van...ik reed ook bij de huyb:D

ik was die knappe bij brummen ha ha

reed eerst op combi later op trekker .

was toen lisette er nog werkte ,mooie tijd toen .

elke keer complete kap afbreken ,in de regen dicht doen voor volgende hal in te gaan.

bij jantje pallet of rollen laden andere hal profiel ,weer andere licht masten ,kassenbouw laden

voor dat je vol was wel alle hallen gehad als je pech had .

maar je hielp elkaar wel met de kap ,van welke firma je ook was .

weet wel een chauffeur hielp nooit een ander ,stond dan zelf ook alleen te klooien

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Klopt Peter is toen naar B.A.M. Vermeer gegaan in Biezenmortel en werkt nu bij (de gele) Hacas in Gilze. Peter regelmatig aan de lijn gehad toen ik werkte op kantoor bij Hessinex.

Er werden toen veel vrachten naar de levensmiddelen d.c. s uitgewisseld. Hessinex is nadien ter ziele geholpen en wat Kees nu doet?

In die tijd charterde er verschillende kleine bedrijven of eigen rijders zoals die blauwe Mercedes met de trailer van Koeltransport Tilburg van die eigen rijder uit Broekhoven.

Ik zie er momenteel minder als vroeger maar bedrijven als Kennis Alphen e.d. zie je nog wel rijden voor het oude Koeltransport. Maar ja, jij zult het beter weten als ik Pierre.

Er blijven nog maar een paar grote over in onze stad zoals: Schenker, Claassen, GVT, Versteijnen, Sluyter en in Hilvarenbeek: Ge Simons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hoe het er over tien jaar uit ziet kun je niet inschatten inderdaad. Wie had ooit verwacht dat het bedrijf van Claassen zo groot zou worden? Nog niet eens zo lang geleden stonden er wat bakwagens op een terrein in Noord. Je moet actief en slim zijn en dat kunnen de heren Wil Versteijnen en Florent Claassen niet ontzegd worden. Maar ook vele kleinere MKB-ers als klant hebben zoals Claassen en nakomen wat je belooft. Claassen heeft ook veel te danken aan planner Ron van de Wiel daarmee is mede het bedrijf zo gegroeid.

Alleen nog op wielen wedden is geen toekomst opbouwen door die lagere marges.

Verladers zijn grillig en machtig en dat kon je wel zien toen Jos Heeren uit Hilvarenbeek bijna volledig voor Rockwool reed. Na het faillissement betere en nettere wagens, diverse verladers zoals SCA, Rotom etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zo net gespot een DAF van GVT met een Coca Cola oplegger die ging laden in Dongen bij de Coca Cola. Ook hier is GVT nu een logistiek dienstverlener? Vanouds rijdt daar het nette bedrijf van Van Rijen uit Oosteind, C. Huybregts, Zandbergen Tilburg en ik denk charters als Boonzaaijer Ede en Gebr. Boezer uit Waspik. Sinds vorig jaar rijdt Chr. Vermeer uit Dongen er ook. Weet jij meer Pierre?

Link naar opmerking
Deel via andere websites