[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

dag containerwerk van Van den Boogerd!!!


Recommended Posts

  • Forumlid

hup, weer tig mensen op straat.

BERGSCHENHOEK – Bos Logistics met de hoofdvestiging op Schiphol stoot het containerwerk van Van den Boogerd Transporten in Bergschenhoek af. Opvallend genoegd is dat transportbedrijf midden in de crisis in 2012 overgenomen. Ook bij de kantoren elders in het land moeten medewerkers weg. In totaal zou het gaan om 100 ontslagen.

Een chauffeur van het bedrijf dat overigens al een tijdje geen Van den Boogerd Transporten meer heet, maar Bos Logistics Containers, spreekt ook over 100 ontslagen. De directie nuanceert dat, maar tijdens een gesprek met de directeuren Frank Bos en Ulrisch Notschaele wordt duidelijk dat Bos toch van heel wat medewerkers afscheid gaat nemen.

bron: Transportnieuws | Bos Logistics stoot werk af: mogelijk 100 ontslagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer hoor, vd Boogerd was vroeger zeker een bekende verschijning.

Voorheen deden ze ook speciaal tranport.

Grote machines, met overstekende gieken, met verbouwde trekkers.

En veel containerwerk inderdaad.

Weer een vertrouwd gezicht wat verdwenen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zullen niet weten wat de strategie van deze overname was ,

Het idee was om meer te kunnen betekenen voor (een aantal van) hun opdrachtgevers.

Er zijn een aantal (misschien wel allemaal) van die grote logistieke bedrijven (Panalpina, Ceva, Geodis etc.) die naast luchtvracht ook e.e.a. over zee laten gaan.

Op die manier zou Bos naast luchtvracht ook de zeevracht (lees; containers) kunnen doen.

Raar dat zij er ineens toch mee stoppen en misschien is er dan ook sprake van een verborgen agenda.

Misschien hebben ze de lastige chauffeurs naar dat bv-tje gedaan en kunnen ze er zo vanaf.

Pas was er toch ook gedoe bij Bos op Schiphol? Over onkosten ofzo?

Bos is niet meer wat het was en ik ben heel benieuwd of het nog lang zal blijven bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

(als je er bij Bos maar diep genoeg in kroop bij de juiste mensen was je toekomst gagarandeerd en werden er wel baantjes voor je gecreeerd. Dan maakte het niet uit of je produktief was)

dat is op de meeste plaatsen zo. Het gaat er niet wat je kunt, het gaat erom wie je kent.

Aldus deel 1 van de wijze levenslessen van Maserati:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ze zijn er achter gekomen dat er te veel kantoorpersoneel is. Dat kost veel geld.", zo staat er in het artikel te lezen...

Joh! Daar komen ze ook lekker vlot achter... :zegtniets:

Eerst vonden ze de lijken in de kast bij Van den Boogerd Transporten, en nu hebben ze ook eens in hun eigen kasten gekeken .....

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo

Ik sprak een paar jaar geleden een kaptein/eigenaar van een binnenvaartschip , ook transport toch

En vroeg in mijn onwetendheid aan hem of hij containers vervoerde

Zijn antwoord was dat hij zijn schip nog af liet borrelen als druk bezig zijn en niks te verdienen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zijn 23 jaren Wim.....

Helemaal gelijk foutje van mijn kant ...

Dus er is de laatste 23 jaar al geen geld verdient in de containers :p

Hallo

Ik sprak een paar jaar geleden een kaptein/eigenaar van een binnenvaartschip , ook transport toch

En vroeg in mijn onwetendheid aan hem of hij containers vervoerde

Zijn antwoord was dat hij zijn schip nog af liet borrelen als druk bezig zijn en niks te verdienen

Zie er nog genoeg varen met ribbeldoosjes hier in het noorden ... of varen die voor niets ... denk eerder dat het die persoon niet intresseerde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal gelijk foutje van mijn kant ...

Dus er is de laatste 23 jaar al geen geld verdient in de containers :p

Een goede ondernemer verdient nooit geld Mensen te duur Vracht moet geld bij

En ga zo maar door

Dat ze een kast van eenhuis hebben met alles er op en er aan Dat kost niks

En dat opa en oma ook iedere maand hun inkomen uit het bedrijf moeten ontvangen Dat kost ook niks

En zo kan ik nog wel even door gaan De ondernemers hebben het zo slecht

Zelf als ze een pakje boter in de supermarkt kopen

Dan willen ze de BTW nog terug krijgen Met een goede boekhouder lukt veel van dat soort dingen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jaren gelende was al bekend dat je van de wielen alleen al niet kunt leven. Degene zoals Barge Terminal Tilburg die water, rail en trucking combineren incl. warehousing etc. etc. dan kun je wat verdienen en de klant service bieden. Ook al weet je dat je niet zoveel rendement hebt als bijv. in de handel. En als je niks kunt verdienen in de containers hoe kan Weeda dan z on rijk uitgedoste auto s rijden en zelfs charters inhuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Jaren gelende was al bekend dat je van de wielen alleen al niet kunt leven. Degene zoals Barge Terminal Tilburg die water, rail en trucking combineren incl. warehousing etc. etc. dan kun je wat verdienen en de klant service bieden. Ook al weet je dat je niet zoveel rendement hebt als bijv. in de handel. En als je niks kunt verdienen in de containers hoe kan Weeda dan z on rijk uitgedoste auto s rijden en zelfs charters inhuren?

Ehhh, als u de truckstar goed gelezen had, had u kunnen lezen, dat die chauffeur van Weeda zelf voor € 10.000,- verspijkerd heeft aan die truck..................... Hoe die chauffeur dan weer aan zo veel geld gekomen is weet ik ook niet, volgens mij zijn die lonen toch al zo laag in het transport??? LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
ieder zijn hobby. de een gaat 3 keer paar jaar op vakantie de ander koopt om de paar jaar een nieuwe auto, noem maar op.

rob

Klopt helemaal, maar dan heb je hele gezin er wat aan. Deze collega geeft € 10.000,- uit aan een vrachwaggel die niet eens van hem zelf is, en zijn vriendin is het er nog mee eens ook (ik zou bijna jaloers worden, met zo'n vriendin) mijn vrouw ziet me al aankomen.....

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal ze eens op de gevoelige plaat vast leggen Peter. Het is hetzelfde bedrijf aann het logo te zien.

Ben te lui om de site te lezen, waar komen ze origineel vandaan? Klinkt Belgies vind ik.

Zie hier trouwens ook wel Metro trucks, in dezelfde oranje witte kleuren als, dacht ik, Metro uit Bels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden