[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

dag containerwerk van Van den Boogerd!!!


Recommended Posts

  • Forumlid

Dat een chauffeur 10.000 euro aan het interieur uitgeeft vind ik wat overdreven , oke hij woont er de hele week in en dan wil hij het wat eigen maken , dat Weeda zelf ongeveer 25.000 aan accesoires extra op de wagen laat zetten lees ik dan weer nergens .... het is voor die jongens een hobby en de een geeft het uit aan zijn gezin de ander aan elk jaar een nieuwe auto , ik koop dan weer een bovenmodaal compact cameraatje ook wel spiegelreflex genoemd , zoals al gezegd ieder zijn hobby ... ken er ook een die koopt RC auto's :p

Ceva is van PostNL dus dan is het logisch dat TNT er ook bij zit .... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Smaken verschillen maar of die aangeklede auto s nu echt representatief voorkomen zijn... De verlader maakt het weinig of misschien wel maar dan een strakke nette auto zonder overdaad.

Want die verlader denkt dat met zijn centen al dat spuitwerk, lampen en andere spullen betaald zijn. Dus de vrachtprijs kan mooi omlaag ;-) Of die Chelty hyves site... Sjonge jonge echte truckers in plaats van chauffeurs. We mopperen wel eens op de badslippers maar sommige truckers kunnen er ook wat van ...Bij die bekende koeltransporteur uit de regio Nijmegen / Arnhem / Gendt daar is inmiddels de meeste luxe ook wel verdwenen en daarom rijden ze met witte Duitse platen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En als je niks kunt verdienen in de containers hoe kan Weeda dan z on rijk uitgedoste auto s rijden en zelfs charters inhuren?

Uit zeer betrouwbare bron kan ik u vermelden dat Weeda Klundert de extra kosten van de versieringen van de auto doorbelast aan de opdrachtgever. Wat erin resulteert dat Weeda een beter tarief heeft dan de meeste andere Nederlanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Uit zeer betrouwbare bron kan ik u vermelden dat Weeda Klundert de extra kosten van de versieringen van de auto doorbelast aan de opdrachtgever. Wat erin resulteert dat Weeda een beter tarief heeft dan de meeste andere Nederlanders.

Ohhhhh, als opdrachtgevers DAAR wel extra geld voor over hebben, zullen ook geen probleem hebben met een extra toeslag voor Nederlands personeel toch??? (Dit heeft meer extra waarde lijkt mij, dan een mooie auto)

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Uit zeer betrouwbare bron kan ik u vermelden dat Weeda Klundert de extra kosten van de versieringen van de auto doorbelast aan de opdrachtgever. Wat erin resulteert dat Weeda een beter tarief heeft dan de meeste andere Nederlanders.

Wow, dan zeg ik Weeda for president. Dat geloof je toch zelf niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ohhhhh, als opdrachtgevers DAAR wel extra geld voor over hebben, zullen ook geen probleem hebben met een extra toeslag voor Nederlands personeel toch???
Wist u dat Weeda één van de weinige transporteurs is welke als onderdeel van het sollicitatieproces een IQ-test toepast? Komt uw IQ boven een bepaalde waarde uit (er staat mij iets bij van boven de 80) dan wordt u niet aangenomen. Ook dat is een meerwaarde ten opzichte van een opdrachtgever.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Bij Weeda wachten ze nu nog op chauffeurs die hun zelf meegebrachte (en opgetuigde) truck mee brengen. En dan alleen nog als het een "kip" is......

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
We dwalen momenteel weer een beetje af naar andere bedrijven ;). Nu graag weer terug naar Van de Boogerd.

Hendrik

Sorry Hendrik.................. Pffff haha......... Nee echt sorry

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Van de boogerd, van de bos en nu weer van de boogerd. Ze kunnen in ieder geval de naam op de oudere wagens laten staan :p

Als ze zelfstandig verder kunnen wel ja

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De groene wagens blijven gewoon rijden in het speciaal transport, zover ik weet.

Dat de containeractiviteiten worden afgestoten is niet echt raar, in de containers geld verdienen is al sinds 1990 onmogelijk......

Speciaaltransport is enige jaren geleden al over genomen door ZwaTRa Rotterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden