Spring naar bijdragen

Forum gisteren enkele uren onbereikbaar.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Gisteren is het forum enkele uren onbereikbaar geweest..Dit had te maken bleek later met een defecte stroombron oftewel de voeding was kapot.

De server draait op 2 voedings, waarvan er 1 kapot ging.. Wij waren in de veronderstelling als 1 voeding het zou opgeven, dat de ander het over zou nemen. Maar dat bleek niet helemaal te kloppen.

Doordat 1 voeding het begaf ontstond er een kortsluiting die de server deed uitschakelen.

Momenteel draait het geheel weer op 1 voeding. We moeten dus zorgen dat er zeer snel een nieuwe bij in komt.

Dus mocht komende dagen de server weer uitvallen, dan kon het wel eens iets langer duren, daar we geen voeding op voorraad meer hebben liggen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Gisteren is het forum enkele uren onbereikbaar geweest..Dit had te maken bleek later met een defecte stroombron oftewel de voeding was kapot.

De server draait op 2 voedings, waarvan er 1 kapot ging.. Wij waren in de veronderstelling als 1 voeding het zou opgeven, dat de ander het over zou nemen. Maar dat bleek niet helemaal te kloppen.

Doordat 1 voeding het begaf ontstond er een kortsluiting die de server deed uitschakelen.

Momenteel draait het geheel weer op 1 voeding. We moeten dus zorgen dat er zeer snel een nieuwe bij in komt.

Dus mocht komende dagen de server weer uitvallen, dan kon het wel eens iets langer duren, daar we geen voeding op voorraad meer hebben liggen.

--== Freddy ==--

Nou veel geluk gewenst dan maar. Tijdens mijn vakantie is de druk van forum verslaving alleen nog maar meer toegenomen. U wilt toch niet dat ik zo in een kliniek zou belanden, omdat er geen forum meer is Freddy???;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh Freddy, het was ons allen gisteren helemaal niet opgevallen dat we niet konden forummen LOL. Iedere keer maar weer proberen en gelukkig aan het einde van de avond kon ik toch nog snel even kijken en werden mijn trillende handen en kloppend hart weer rustig.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goh Freddy, het was ons allen gisteren helemaal niet opgevallen dat we niet konden forummen LOL. Iedere keer maar weer proberen en gelukkig aan het einde van de avond kon ik toch nog snel even kijken en werden mijn trillende handen en kloppend hart weer rustig.

Hendrik

Gelukkig maar, anders had ik er vast en zeker de hele nacht niet van kunnen slapen!!!!! :D

't is wel een soort "standaard" geworden als ik de computer op start. Eerst Facebook kijken, dan chauffeursforum en dan de e-mail checken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Forum gisteren enkele uren onbereikbaar. ...drama. liever 2 dagen geen sex dan 1 uur zonder forum

nou kun je ook wel overdrijven hoor LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forum gisteren enkele uren onbereikbaar. ...drama. liever 2 dagen geen sex dan 1 uur zonder forum

Een aantal dagen zender sex overleef ik ook wel maar een aantal dagen zonder een goede discussie op.het forum is een ander verhaal. Vaak kijk ik tussendoor even wat er nieuw is, vaak heb ik daar dan weer een iets andere mening over en wil ik die uiteraard gelijk ventileren.

Zo ook dat het forum er uit lag, ik zat al op het puntje van mijn stoel om mijn gelijk te halen klapt het forum er uit. Ik heb zeker elke 5 minuten gecontroleerd of hij weer in de lucht was....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast combidriver

Ligt het nu aan mij, of hebben meer leden hier last van??? Het forum begint weer trager te worden de laatste dagen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Kom door al die ouwe wijven praat denk ik. :p

Hier in ieder geval geen probleem.

ohhh, vandaar dat het andere forum wel snel is Bernard:p

Maar zonder gekheid, bij mij laad hij andere forums waar ik ook actief ben wel redelijk snel, en hier heeft hij er toch "iets" meer moeite mee. Maar goed, als ik de enige ben, ligt het dus "ergens" bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden