Spring naar bijdragen

vwc@brio's dashcamfilmpjes

vwc@brio

Recommended Posts

• Forumlid

In verband met de wildgroei aan filmpjes zal ik de mijne gewoon steeds onder dit ene topic zetten.

Er zit wel eens wat verschil in het geluid wat er bij zit...lawaai = mijn vaste auto uit de avatar.

Gewoon geluid = andere auto :D

Mijn 1e, even zien of het een beetje bruikbaar is zo (geknipt en kwaliteit verminderd om bestand beetje klein te houden)

Is het normaal trouwens dat dat soort formaten met maar 1 begeleider zo overdag onderweg zijn? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Let hier eens op in het begin, die auto's die het kanaal oversteken.

Dat kan helemaal niet, er is maar 1 rijbaan...ergo, dat rijdt allemaal over het (vrijliggende) fietspad EN vervolgens ook nog door rood zoals je zult zien.

Terwijl ik mij nog hogelijk zit te verbazen over die geintjes blijkt er naast rechts langs de rij OOK nog eentje links er langs te schieten en die had ik mooi niet zien aankomen (ja op het laatste moment).

Die drukte kwam omdat een hele poos de weg Dieren-Leuvenheim-Brummen er uit lag, dus alles ging binnendoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Frank, leuke filmpjes, deze bewerkt met movie maker ??

Wegens een klein foutje , kunnen we jouw manier van bewerken niet nalezen .

Ik maak ook gebruik van movie maker , maar leer graag bij indien het vlugger zou kunnen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid

Altijd tot...

Dan komt die dag Frank, dat je er genoeg van hebt, alweer diezelfde auto op datzelfde kruispunt.

Ja, je geeft gas bij en tikt hem aan. Beide stoppen waarna het landelijk nieuws word, want vwc@brio had heeeell toevallig die ochtend zijn AK47 via Fedex binnen gekregen.:cool::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Of

Altijd tot...

Dan komt die dag Frank, dat je er genoeg van hebt, alweer diezelfde auto op datzelfde kruispunt.

Ja, je geeft gas bij en tikt hem aan. Beide stoppen waarna er een zeer knappe dame met lang zwart haar, perfecte maten en een gigantiese glimlach uit de auto stopt, en ze zegt,"Eindelijk Frankje... eindelijk.....;):ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...
  • Forumlid

Valt nog mee dat je geen bon voor het toeteren krijgt :D. Als je zo kijkt naar de gele jas en de epauletten op de schouder van de bestuurder zou je toch zweren dat het hier om een agent(e) of omhoog gevallen BOA'er gaat.

Zouden die niet beter moeten weten?

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden