[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wielen van vrachtwagens gestolen


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

Nee klopt staat inderdaad nergens. Wel weet ik uit betrouwbare bron dat ze op weg zijn naar Noorwegen. Nadat ze enkele topics hebben gelezen en krantenberichten over Oostblokkers vast in de sneeuw gaan ze toch voor wat zekerheid en veilig op reis.

Ook hoorde ik dat sommige mannen en vrouwen naar de sportschool gaan om overbelading van de woonwagen te voorkomen.

Niks anders dan respect voor de roma's. Mensen die het reizen zo serieus nemen verdienen een pluim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
40 wielen is 10 auto's. ....vorige week ook al 10 auto's gestript in Doetinchem. ...denk dat er iemand heel druk is een achteraf loodsje.....whats next? ...tanks?

Leggen er niet 6 wielen onder een vrachtwagen

2 op de stuuras en 4 op de trekas + nog een resevewiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach ja, word steeds gekker en linker. Woensdag op donderdag bij dijon, word ik wakker rond 5h30, sta ff later buiten, om tot de ontdekking te komen dat beide koplampen uit mijn Scania zijn gejat. De complete units!! Bedrading doorgeknipt. Waren de nieuwste lampen, met xenon en de verticale dagrijverlichting naast de knipperlichten. Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven, wie het ook zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

"He wasn't intending for somebody to lose their life but he does have a right to protect himself and to protect his property," said Sgt. Ben Beall with the Harris County Sheriff's Office.

This is being called a burglary of a motor vehicle and the driver is not charged.

Police: Truck driver kills burglary suspect while trying to protect his property | abc13.com

No charges for trucker who shot, killed burglar » Knoxville News Sentinel

Allez... en een leuke dan.....

Little Boy Heroically Shoots, Mutilates Burglar | Video | The Onion - America's Finest News Source

Vergeet niet de balk onderin te lezen...:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach ja, word steeds gekker en linker. Woensdag op donderdag bij dijon, word ik wakker rond 5h30, sta ff later buiten, om tot de ontdekking te komen dat beide koplampen uit mijn Scania zijn gejat. De complete units!! Bedrading doorgeknipt. Waren de nieuwste lampen, met xenon en de verticale dagrijverlichting naast de knipperlichten. Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven, wie het ook zijn.

En u denkt dat het toeval was of dat de heren weldegelijk wisten wat ze wilden hebben? Hetzelfde bij NEBIM. En dat is niet de eerste keer dat daar iets gestolen wordt. Venlo blijft een favoriete plaats voor het dievengilde. Ook daar complete lampenbeugels van auto's gestolen in het verleden. Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat de lampenbeugelrage ook aardig over is in Nederland. Men ziet het niet meer vaak onderweg op de auto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, word steeds gekker en linker. Woensdag op donderdag bij dijon, word ik wakker rond 5h30, sta ff later buiten, om tot de ontdekking te komen dat beide koplampen uit mijn Scania zijn gejat. De complete units!! Bedrading doorgeknipt. Waren de nieuwste lampen, met xenon en de verticale dagrijverlichting naast de knipperlichten. Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven, wie het ook zijn.

Dat is vast een Fransman geweest! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En u denkt dat het toeval was of dat de heren weldegelijk wisten wat ze wilden hebben? Hetzelfde bij NEBIM. En dat is niet de eerste keer dat daar iets gestolen wordt. Venlo blijft een favoriete plaats voor het dievengilde. Ook daar complete lampenbeugels van auto's gestolen in het verleden. Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat de lampenbeugelrage ook aardig over is in Nederland. Men ziet het niet meer vaak onderweg op de auto's.

Geen wonder. De Luxemburger en Zwitser pakken dit "misdrijf" keihard aan onder het motto dat de lengte overschreden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden