[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Middelkoop Logistics maatschappelijk verantwoord bezig en kriijgt pluim van ons allen


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Geweldig, toch nog positief nieuws in deze moeilijke tijd. Waar zou de transport zijn zonder Middelkoop?

Transportnieuws | Certificering groen bandenbeleid voor J.Middelkoop Logistics

Met het certificaat toont J. Middelkoop Logistics aan zich in te zetten voor een milieuvriendelijker en groener wegtransport en zijn ze actief bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geweldig, toch nog positief nieuws in deze moeilijke tijd. Waar zou de transport zijn zonder Middelkoop?

Transportnieuws | Certificering groen bandenbeleid voor J.Middelkoop Logistics

Met het certificaat toont J. Middelkoop Logistics aan zich in te zetten voor een milieuvriendelijker en groener wegtransport en zijn ze actief bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen .....

Milieuvriendelijk en groen omgaan met je banden............dus er veel kilometers mee maken,daar geeft Profile Tyre Centre een award voor.:D:D:D

Ik kreeg bij mijn baasje super singles,dezelfde die bij ook op de opleggers hadden,( vraag me effe niet om de maat)op de vooras van mijn nieuwe Volvo FH motorwagen.

Nu heb ik altijd mijn banden goed in d gaten gehouden,en bij deze auto ook weer;op tijd bandenspanning controleren,je kent dat wel,na een dikke 250 000 km heb ik de banden om laten draaien op het velg en de banden van links naar rechts gewisseld en er uiteindelijk 495 000km mee gereden,dat is best wel veel in ons werk,zware vrachten op een 3 as motorwagen,autoroutes maar ook veel stadsverkeer..

Daarna zijn ze "geherprofileerd"(opgesneden) en hebben ze nog een tijd op de middenas van een trein trailer gelegen.

Toen ik om nieuwe bandjes kwam bij het PTC in Etten,en de kilometrage ter sprake kwam, keek Toine,de baas me eens vreemd aan en zei zachtjes tegen mij: ze moeten je doodschieten.:kill::kill::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat Middelkoop Logistics nog zo'n jong bedrijf is dat bij alle auto's de haren nog op de banden staan.

Nou goed, het zal wel aan mij liggen en dus hierbij mijn hartelijke felicitaties.

Weet iemand waar je een goede en ook kleine bandenspanningsmeter kan kopen?

Liefst zo'n stiftmodel en moet tot ongeveer 9 bar kunnen meten.

Misschien zijn er ook andere kleine meters, maar het liefst zonder batterijen en redelijk zuiver (boven de 6 bar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet iemand waar je een goede en ook kleine bandenspanningsmeter kan kopen?

Liefst zo'n stiftmodel en moet tot ongeveer 9 bar kunnen meten.

Misschien zijn er ook andere kleine meters, maar het liefst zonder batterijen en redelijk zuiver (boven de 6 bar)

Hier bijvoorbeeld:

Conrad - Uw online shop voor elektronica, computer, multimedia, modelbouw & techniek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je ook een specifieke meter in gedachten die daar te vinden is?

Het liefst heb ik een stiftmodel (zie ik niet op die site) omdat ik dan geen rekening hoef te houden met batterijen die leeg kunnen raken.

En omdat je met zo'n stiftmodel makkelijk het buitenwiel kan meten.

En omdat die klein is.

post-13475-1394790140,1818_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden