[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Ritje Izmir, Turkije


Harrie76

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Tankcontainer met ADR kan ook op TIR-carnet hoor. Maar dan moet je werkgever wel over carnets kunnen beschikken.

En Slovenië grenst niet aan Bulgarije, ga je dan via Kroatië, Servië? Kroatië is sinds 1 juli EU maar Servië nog niet, dus zorg dat je Servische en Turkse ritmachtigingen meekrijgt. En uiteraard geldige groene kaart en originele kentekenbewijzen enz.

En als ze zeggen probleem chef, moet jij altijd antwoorden niex probleem chef iek baksies;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik moet volgende week naar izmir, turkije.

Nog nooit in Turkije geweest dus kan wel wat tips of do's en dont's gebruiken.

Ga via slovenie Bulgarije.

Mijn werkgever regeld een visum geloof ik.

Maar verder mag ik het zelf uitzoeken denk ik.

Zorg dat je genoeg geld contant bij jou hebt

Aan de grens kunnen ze om fooi vragen Dus ook klein geld

In trukije moet je ook tol betalen Heb je adr goed. Kijk uit met de brug in Estaboel

En ze hebben veel tijd En kijken niet na een dag Na 12 uur geen TIR meer Dus vroeg in de morgen naar binnen met de papieren

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb nog is alles door zitten lezen

Je hebt ADR goed Ik weet niet of je over Roemenie rijdt

Beter in de donker niet rijden Ga naar een TIR parking Vroeger koste het 10 D.Mark

Met adr mag je in Estaboel de brug niet over Vroeger. Dus een of twee dagen wachten Want het pont moet je dan mee over Kost geld De prijs weet ik van nu niet

Zorg dat jou as druk in orde is Zeker niet over laden Kost anders heel veel geld

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Tankcontainer met ADR kan ook op TIR-carnet hoor. Maar dan moet je werkgever wel over carnets kunnen beschikken.

En Slovenië grenst niet aan Bulgarije, ga je dan via Kroatië, Servië? Kroatië is sinds 1 juli EU maar Servië nog niet, dus zorg dat je Servische en Turkse ritmachtigingen meekrijgt. En uiteraard geldige groene kaart en originele kentekenbewijzen enz.

En als ze zeggen probleem chef, moet jij altijd antwoorden niex probleem chef iek baksies;).

Ik wou met slovenie beulgarije maar aangeven dat ik over land ga en niet in bari de boot op ofzo haha

Maar idd ook over Kroatië en Servië.

Vandaag op de zaak al wat meer info gekregen.

We rijden idd onder tir carnet dus dat is al fijn.

we rijden eenmaal in Turkije meteen naar het zuiden en pakken dan ergens een pondje naar izmir.

Dus niet over istanbul.

Heb al turkse transport vergunning en nog wat meer papierwerk wat nodig is.

Maandag bij het turks consulaat een visa ophalen dan naar de zaak en via de douane moerdijk om uit te klaren en dan kan het avontuur beginnen.

Karel had me nog wat nuttige info verschaft via pb.

Dus ik ben er wel klaar voor denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Waarom zetten ze die containers niet op de trein?

Goede vraag....ik weet dat er in Worms gewoon trailers per trein uit Turkije aankomen.

Die worden door Bulgaarse chauffeurs van deze turkse firma gewoon door Duitsland gereden.

En een spoorverbinding van Rotterdam naar Worms zal geen probleem zijn.

Maar misschien duurt dit te lang...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Goede vraag....ik weet dat er in Worms gewoon trailers per trein uit Turkije aankomen.

Die worden door Bulgaarse chauffeurs van deze turkse firma gewoon door Duitsland gereden.

En een spoorverbinding van Rotterdam naar Worms zal geen probleem zijn.

Maar misschien duurt dit te lang...

Ik heb in Köln ook wel afgezet voor Turkije. In Rotterdam ook wel. Dat was toevallig ook iedere keer ADR.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat is elk jaar dat er meerdere containers over de weg naar Izmir gaan ,waarom dat is eigenlijk nooit gevraagd.

Dan zit de klant waarschijnlijk bijna zonder product,en om er zeker van te zijn dat de fabriek niet stilvalt is er maar één oplossing; een vrachtwagen ,over de weg.:ja::ja:

Wij hebben zo n klant in Griekenland;altijd over de weg en opeens ging t in een container met een kustvaarder.

Als ze nu in t nauw zitten gaat er ineens weer een vrachtwagen heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het kan verschillende reden zijn

Als jij op die boot gaat Zorg dat je genoeg eten bij jou hebt

Kan er dit op zeggen ik ga niet mee En de tweede maal zeg jij ook nee

Het kan ook zijn dat jij met het vleigtuig gaat En gewoon wachten tot dat die boot e ris Met jou auto Heerlijk toch

Vraag het bij vos chauffeurs maar is na Het antwoordt is Ik nooit meer

Op de trein Is die ongeveer 3 a 4 dagen in Turkije Er zal wel een heel ander verhaal achter zitten

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden