[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Ritje Izmir, Turkije


Harrie76

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Was om 17:30 thuis.

Mocht de auto mee naar huis.

Heel de dag gereden alsof ik weer 20 was.

Onbesuisd en onverantwoord dus...:eek:

Wat ook heerlijk is na 3 weken onderweg in ontwikkelings landen.

Weer op je eigen wc schijten:D

Ik zalkomende dagen nog wel wat fotos en video meteriaal pllaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mooi verslag Harrie, leuk om te lezen en de foto's te bekijken. Al vind ik persoonlijk wel dat je soms wat overdrijft ;-) 3 weken weg in ontwikkelingslanden, Roemenie en Bulgarije zijn weliswaar niet naar onze maatstaven maar zijn naar mijn mening beide redelijk te bereiden, Roemenie vooral. Sibiu --> Boekarest, prachtig rijden ! Al hou je je cruise op +/- 65 kan je overal doorrijden, alleen wat je zei, ze hebben een andere manier van inhalen. Bij ons is het, "al weet je zeker dat het kan, ga je inhalen". Daar is het " ik weet niet of het kan, maar als het niet lukt heb ik altijd nog een rem, of degene die ik inhaal moet even remmen" Ik maak me er nooit zo druk om.. Eten is inderdaad anders als anders, maar als je op vakantie gaat naar bijvoorbeeld Venezuela weet je ook niet wat je op je bord krijgt :-) Misschien tippie voor volgende keer, ik loop altijd een rondje door het "restaurant" en wijs aan wat ik wil, of vraag of ik in de keuken het mag aanwijzen. Lukt vreemd genoeg vaak zat, misschien heb je dat ook gemerkt, maar in het Oostblok zijn ze nog blij of verbaasd als ze een Hollander tegenkomen, hoop handjes geven en je krijgt alles voor elkaar !

Maar nogmaals, leuk om je verslag te lezen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

weer welkom in het brabantse land,harrie. hadden ze je gemist thuis?heb je rit via dit forum gevolgd en heb je verslag met veel plezier gelezen. hoop alleen wel dat je normaal blijft posten op het forum want er is iemannd die beweert dat hij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden al die kant op is geweest maar daarna geen zinnig woord hier heeft neergezet:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het ziet er allemaal mooi uit

Wat mij op valt is Dat jullie gewoon bezig zijn geweest om zo snel mogelijk weer thuis te zijn

Ergens aangeweest volgens mij niet Een stad bekijken in de avond uren Nee en Waarom niet

Vroeger aan de Grens Russe Daar stonden we een nacht staan

Je hebt daar goede Rest Of net buiten de stad Een groot Hotel

Daarbij ik sta er van te kijken leeg terug Terwijl er lading terug genoeg is

Chauffeur die op Italie rijden die rijden ook zo Veel vertellen Maar niks gezien

Jamer

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Helemaal mee eens HWM. Waarom plakken jullie er niet een gezellig vakantietje aanvast??? Da´s toch gewoon raar. Elke keer als ik de lands-grens overrijd of reed nam ik daar ook gelijk een dag of 4 om ´ns heerlijk tot mezelf te komen. Lading terug meenemen deed ik overigens ook niet zovaak Dat liet ik liever aan collega´s over. Ik deed dit werk ook puur voor de ontspanning en om te genieten van mijn welverdiende vakantie. Zo had ik ongeveer elke week wel een heerlijk weekje om mezelf te verwennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Helemaal mee eens HWM. Waarom plakken jullie er niet een gezellig vakantietje aanvast??? Da´s toch gewoon raar. Elke keer als ik de lands-grens overrijd of reed nam ik daar ook gelijk een dag of 4 om ´ns heerlijk tot mezelf te komen. Lading terug meenemen deed ik overigens ook niet zovaak Dat liet ik liever aan collega´s over. Ik deed dit werk ook puur voor de ontspanning en om te genieten van mijn welverdiende vakantie. Zo had ik ongeveer elke week wel een heerlijk weekje om mezelf te verwennen.

En werken , ho maar.

En jezelf verwennen ? :mad:

Ik laat dat liever doen. :kiss:

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Het ziet er allemaal mooi uit

Wat mij op valt is Dat jullie gewoon bezig zijn geweest om zo snel mogelijk weer thuis te zijn

Ergens aangeweest volgens mij niet Een stad bekijken in de avond uren Nee en Waarom niet

Vroeger aan de Grens Russe Daar stonden we een nacht staan

Je hebt daar goede Rest Of net buiten de stad Een groot Hotel

Daarbij ik sta er van te kijken leeg terug Terwijl er lading terug genoeg is

Chauffeur die op Italie rijden die rijden ook zo Veel vertellen Maar niks gezien

Jamer

huub

We hebben 3 dagen in Izmir gestaan Huub en zijn daar echt wel op ontdekking geweest.

Zoals ik ook geschreven heb.

Maar de foto's daarvan zijn niet interessant voor op het forum, en denk niet dat collegas allemaal even graag met hun kop in beeld komen.

Dus die blijven prive.

In Bulgarije en Roemenie had ik niet echt de behoefte om ver van mijn auto weg te gaan.

En dat je van je werk een vakantie maakt word tegenwoordig niet meer zo gewaardeerd door de werkgevers

Die had ons liever een week eerder thuis gezien..

En terug laden doe je met een gastank zelden tot nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
We hebben 3 dagen in Izmir gestaan Huub en zijn daar echt wel op ontdekking geweest.

Zoals ik ook geschreven heb.

Maar de foto's daarvan zijn niet interessant voor op het forum, en denk niet dat collegas allemaal even graag met hun kop in beeld komen.

Dus die blijven prive.

In Bulgarije en Roemenie had ik niet echt de behoefte om ver van mijn auto weg te gaan.

En dat je van je werk een vakantie maakt word tegenwoordig niet meer zo gewaardeerd door de werkgevers

Die had ons liever een week eerder thuis gezien..

En terug laden doe je met een gastank zelden tot nooit.

Heb nog een vraag

Met dat gas werdt er niet in de jaren 70 al mee daar heen gereden

Als ik het goed heb is die fabriek in de jaren 60 gebouwt

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden