[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Als je nog even snel voor je collega lang wilt......


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

Volgens mij is er maar 1 sukkel sleurhut.En dat is de persoon die dacht nog even vlug voor zijn voor te kunnen.Hoewel sukkel misschien ook het verkeerde woord is.Wie weet heeft hij hem helemaal niet gezien.maar ik was er niet bij dus kan het ook niet vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb je gezien dat ie door rood reed, of stond je aan de andere kant?

Die stoplichten zijn zo waardeloos afgesteld dat het soms lijkt alsof een ander door rood rijdt terwijl jij al groen hebt.

stond aan de zelfde kant als hij

ik ging rechts en hij ging links

rechts en rechtdoor hadden groen en hij ging ook rijden maar moest even wachten op een auto die vanaf de andere kant rechtdoor ging

keek er al raar van op dat ie ook ging rijden omdat ik die andere al aan zag komen en zag dat hij nog rood had

ik dacht meteen ,wat een lul, zodoende heb ik het onthouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij is er maar 1 sukkel sleurhut.En dat is de persoon die dacht nog even vlug voor zijn voor te kunnen.Hoewel sukkel misschien ook het verkeerde woord is.Wie weet heeft hij hem helemaal niet gezien.maar ik was er niet bij dus kan het ook niet vertellen.

Dit kan ik niet beamen, hier zijn twee sukkels. Want als jij iemand door rood ziet aankomen hoort jouw snelheid ook zo te zijn dat je in geval van nood kunt stoppen. Echter ik moet ook eerlijk bekennen dat ik bij groen ook niet een dusdanige snelheid heb dat ik kan stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat er maar weinig zullen zijn die hun snelheid aanpassen bij groen licht.Het is wel zo dat als je ergens vaak komt en je ziet een verkeerslicht op groen staan je ongeveer in kan schatten of je het gaat halen.Als ik twijfel gaat het gas eraf,soms ten onrechte en soms terecht.en anders blijft het gas er ook bij mij op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Godallemachtig....ik denk steeds dat ik in een topic over de fa. Nagtegaal uit Alphen a/d Rijn zit te lezen.

Dat was ook net een museum voor oldtimers daar..........

Kom ook regelmatig auto's van Alblas tegen. Ook rijp voor het museum. (al rijd die wel goedkoop denk ik, want dat antiek is ook nog van witte platen voorzien..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar hoe is het afgelopen met de twee chauffeurs. Dat komt niet naar voren in het verhaal. Dat het overkomt als een domme actie oké. Wagens in puin jammer dan, is maar oud ijzer.

Gezien het ongeval lijken de verwondingen mee te vallen.

De ene chauffeur oon zelf uit de gekantelde cabine klauteren en de andere moest door de brandweer bevrijd worden. Beide zijn wel voor controle naar het ziekenhuis gegaan.

Dit kan ik niet beamen, hier zijn twee sukkels. Want als jij iemand door rood ziet aankomen hoort jouw snelheid ook zo te zijn dat je in geval van nood kunt stoppen. Echter ik moet ook eerlijk bekennen dat ik bij groen ook niet een dusdanige snelheid heb dat ik kan stoppen.

Even voor alle duidelijkheid:

Dit ongeval is niet bij de stoplichten gebeurt, maar een kruizing verder op richting Hoogersmilde. Bij de oversteekplaats in de bos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hebben jullie die ouwe FL 3000 van Jans Hummel nog?

Dat is/ was ook een BD of BF kenteken, toch?

Daar hadden we er 2 van. Is nog 1 van over, de BF. Maar die rijd nauwelijks meer. Eigenlijk alleen nog tijdens de winter, voor het zout strooien/sneeuwschuiven. Daar is dat oude spul nog geschikt voor. :ja:

De rest is ook niet nieuw, we hebben (nog) geen enkele met digitach, :D maar niet zo oud als die van Alblas waar ik over schreef.

Zie nog vaak een Daf 95 van hen rijden. Een topsleeper, 1 van de eerste 95'ers denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die 39 had een VR kenteken, eentje uit '92 dus twintig jaar oud!

De 20 zal waarschijnlijk nog ouder zijn

Schermafbeelding%202013-09-28%20om%2019.03.39.png

Daarom waren ze niet vooruit te branden. 50-60 ton met die ouwe meuk rijden, valt niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden