Spring naar bijdragen
  • 0

Zijn we zo een beetje klaar met uitvlaggen? Of zijn er recent nog mensen uitgevlagt?


Holland

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd wel rustig is op uitvlag gebied. Schotpoort is nog uitgevlagd voor een deel, Thomassen in Loenen is nog uitgevlagd voor een deel. Maar voor de rest zijn het er niet zoveel meer?

Heb ik dit totaal verkeerd of zou de "rust" toch zijn wedergekeerd en blijft het stabiel?

Wat verwachten jullie op korte en lange termijn?

Groeten Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast butlerbob
ze zitten al sinds jaar en dag in Belgie(Dendermonde) en ze hebben een tank op en overslag ergens in Polen,maar dat staat weer los van het transport. waar nu nog meer dan?

Ouderkerk aan den IJssel misschien daar komt het originele span vandaan, veul van die schoenlikkers daar.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

wij ook 100% hollanders achter het stuur

en die ene combi met witte platen en de zeilen van mijn werkgeverer nog in is jaren geleden al verkocht aan BAS Veghel die hem weer verkocht hebben aan een oostblokker.heeft dus niets met ons te maken,maar de chauffeur die erop rijdt zwaait en knippert altijd als we hem tegenkomen

hij zal denken:he daar gaat mijn volgende auto:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Inmiddels mag Wessels Almelo zich ook tot de uitvlaggers rekenen.

Ook daar zijn de zakken niet diep genoeg, of durft men geen nee te verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Inmiddels mag Wessels Almelo zich ook tot de uitvlaggers rekenen.

Ook daar zijn de zakken niet diep genoeg, of durft men geen nee te verkopen.

 

Of men kan geen nee verkopen gedwongen door een andere transporteur daar in de buurt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Of men kan geen nee verkopen gedwongen door een andere transporteur daar in de buurt......

Waarmee er dus weer een excuus is om het uitvlaggen goed te praten.

Maar als ik het goed begrijp, is het dus zo dat als jij krap bij kas zit, en je buurman ook, jij onwenselijke manieren zou doen om aan je geld te komen, wanneer je buurman dat ook doet?

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Inmiddels mag Wessels Almelo zich ook tot de uitvlaggers rekenen.

Ook daar zijn de zakken niet diep genoeg, of durft men geen nee te verkopen.

Is al eventjes bezig routier, zie hun Hongaarse website; http://www.wessels.hu/photos_e.html

En het blijft maar doorgaan en heeft alles te maken met zakkenvullen of geen eerlijke transportprijs kunnen vragen/krijgen. In dit geval is Wessels Logistics een onderdeel van de grotere Nijkamp Groep en zal het eerste wel het geval zijn!

 

post-2442-0-82587100-1400625398_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast henk driehoek
Inmiddels mag Wessels Almelo zich ook tot de uitvlaggers rekenen.

Ook daar zijn de zakken niet diep genoeg, of durft men geen nee te verkopen.

Persoonlijk denk ik toch het laatste, en dit zal voor de meeste bedrijven gelden, al blijft het even triest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd wel rustig is op uitvlag gebied. Schotpoort is nog uitgevlagd voor een deel, Thomassen in Loenen is nog uitgevlagd voor een deel. Maar voor de rest zijn het er niet zoveel meer?

Heb ik dit totaal verkeerd of zou de "rust" toch zijn wedergekeerd en blijft het stabiel?

Wat verwachten jullie op korte en lange termijn?

Groeten Holland

Thomassen is niet uitgevlagd voor een deel.die auto zijn niet eens van thomassen maar van schotpoort en die huurt thomassen in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Schotpoort verhuurt auto en chauffeur aan thomassen.dit voor het vroege Maandag werk en de weekenden op te vangen.rikden wel in de reclame van thomassen maar bivakkeren in het weekend op de kollergang bij schotpoort.die auto's met lt kenteken mogen niet het terrein betreden in Loenen. Ik zit er op 500 meter vanaf en heb diversen vrienden in de OR en directie zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Aaaah....dus Thomassen wilt wel de lusten, maar niet de lasten?

En zo de schone schijnen ophouden, en van alle blaam vrij zijn?

Wat mij betreft wordt zo'n profiteur en opdrachtgever ook keihard aangepakt.

fuck stropdas, love werkschoen.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik vind veel dingen zo'n onzin allemaal

We leven in deze tijd En niet in het verleden Zo als de politiek die dit allemaal veroorzaakt hebben

Veel moeten nog in Den Haag een vaak gaan leren En ondernemers aan het roer Dat zou een stuk beter zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden