Spring naar bijdragen
  • 0

Zijn we zo een beetje klaar met uitvlaggen? Of zijn er recent nog mensen uitgevlagt?


Holland

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd wel rustig is op uitvlag gebied. Schotpoort is nog uitgevlagd voor een deel, Thomassen in Loenen is nog uitgevlagd voor een deel. Maar voor de rest zijn het er niet zoveel meer?

Heb ik dit totaal verkeerd of zou de "rust" toch zijn wedergekeerd en blijft het stabiel?

Wat verwachten jullie op korte en lange termijn?

Groeten Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

Niet helemaal.

Auto uit het Oostblok kunnen gewoon hier gekeurd worden.

Er zijn hier keurmeesters uit den vreemden aktief, die gewoon hier keuren, en de documenten verstrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

om ook maar even mee te doen....... Hijsterkamp met een "LV" keteken

Heisterkamp rijdt ook met SK kenteken.

Als je dan op streetvieuw kijkt, dan zie je een huisadres

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Niet direct een topic met de grootste nieuwswaarde, maar ach, dacht gooi er ook maar eens iets in:

 

Recent: - KCS op Duits (AC) kenteken met Poolse chauffeurs. Volgens betrouwbare bron gaat het om in totaal 30 voertuigen. Geen uitbreiding, maar vervanging van Nederlandse wagens (en helaas naar wordt naar verluid ook 30x

               de Nederlandse chauffeur ingeruild).                     

             - Rutten Landgraaf op Duits (AC) kenteken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Waar zijn de tissue's.....

Er lopen zoveel gemotiveerde nl chauffeurs rond, dat uitvlaggen is toch niet nodig. Kijk hiet af en toe alleen maar eens hoe er over werkgevers word gesproken. Ik snap ze echt niet hoor, waarom uitvlaggen ???

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Daar gaan we weer....moelanders aannemen prima, maar dan tegen onze arbeidsvoorwaarden.

Uitvlaggen dient daarintegen maar één doel...

De race naar het putje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

ben je dan verplicht om een groot kantoor, eigen wasstraat, eigen garage en terrein te hebben ?

 

Blijkbaar is dat niet verplicht, maar ik vind het wel vreemd. Ik heb er zelf met plezier 14 jaar gewerkt, maar toen ik gisteren aan de overkant mocht laden, werd ik van de huidige aanblik toch wel een beetje verdrietig...

 

Kijk, als een bedrijf (bijvoorbeeld) Nederland - Slowakije rijdt, kan ik met voorstellen dat een bedrijf kijkt welk van beide landen het meest gunstig is voor een vestiging. En dan heb je als bedrijf ook wel iets van een eigen terrein, kantoor en werkplaats nodig. Dat lijkt me allemaal logisch en daar is weinig tegen in te brengen.

Maar als een bedrijf ergens enkel een postbusfirma opent, ogenschijnlijk voor het financiele gewin, dan heb ik er weinig begrip meer voor. (nu weet ik niet of het in dit geval zo is, maar het heeft er wel de schijn van...)

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat is al even.

Zag van de week Girteka met een Russisch kenteken, gaan ze daar ook al uitvlaggen.

Dit ook. Girteka zit in Oblast 39, Kaliningrad, een stukje Rusland dat grenst aan Polen.

Sowieso zitten er op de LT auto's veel Russen, net zoals veel Poolse auto's bemand worden door Oekraïners..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

ze zitten al sinds jaar en dag in Belgie(Dendermonde) en ze hebben een tank op en overslag ergens in Polen,maar dat staat weer los van het transport. waar nu nog meer dan?

Bulgarije als ik het goed heb.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Velthoven (Eck en Wiel) is nu ook maar begonnen om het wagenpark van Poolse kentekens te voorzien.

Dus om op te topic titel terug te komen....Nee, er is nog niet genoeg uitgevlagd blijkbaar.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Zolang wij onze hakken in het zand blijven zetten en er voor de werkgever niets veranderd (kijk alleen maar naar loon doorbetaling bij ziekte) zal dit jiet stoppen.

Dus laat de bonden goed hun werk doen (nog heter dan nu) dan helpen zij ons wel naar het putje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Shompie, gelezen dat Rubberduck na die achterlijke werkweken met een burn out thuis zit?

Heeft hij daarom gevraagd?

En zijn werkgever hoeft dan na het profiteren niets aan hem door te betalen?

Rubberduck moet het nu financieel maar zelf uitzoeken dus?

Dat is pas echt de opmars naar moderne slavernij.

En dan is het nog de schuld van de bonden ook.

Hoe kortzichtig ben jij wel niet?

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nee routier. Hier ga jij toch de fout in. Laat ik even voorop stellen dat ik het heel erg vind van Bert. Maar dit had ook kunnen gebeuren bij iemand die 32 uur in de week werkt, voorbeelden genoeg. ook heeft Bert aangegeven dat hij de ziekte van pfeifer heeft wat hem ook niet zal helpen.

Weet je routier dat ik minder uren werk dan jou?

En weet je ook dat als ik ziek word ik meer vang dan jou?

Als ik geen zin heb of ik het even zat ben werk ik gewoon niet. Dat is mijn keuze, een keuze die je niet kunt maken als je in loondienst bent, jou geliefde werkgever ziet je aankomen....

Dus wat jij zegt is geen vergelijk, iedereen is anders.

Als je het dan toch oer kortzichtig wil discussiëren. Ik weet 100% zeker dat ik mijn zaakjes beter op orde heb dan jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

En weer geen antwoord op mijn vraag.

De werkgever kan hier dus makkelijk mee wegkomen?

Ergens is het wel logisch dat werkweken van 70 uur niet normaal zijn.

Behalve in onze sector.

Zoiets weigeren, wordt niet zelden beloond met ontslag op staande voet in verband met werkweigering.

Laat zo een werkgever het dan ook maar merken.

Overigens snap ik je betoog wel, als het draait om ziektewet door een gebroken been tijdens een voetbalwedstrijd.

Dat zou niet het probleem van een werkgever moeten zijn.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

En weer geen antwoord op mijn vraag.

De werkgever kan hier dus makkelijk mee wegkomen?

Ergens is het wel logisch dat werkweken van 70 uur niet normaal zijn.

Behalve in onze sector.

Zoiets weigeren, wordt niet zelden beloond met ontslag op staande voet in verband met werkweigering.

Laat zo een werkgever het dan ook maar merken.

Overigens snap ik je betoog wel, als het draait om ziektewet door een gebroken been tijdens een voetbalwedstrijd.

Dat zou niet het probleem van een werkgever moeten zijn.

 

 

Begrijp het nu eens Routier. Stond er een werkgever met een pistool tegen zijn hoofd gedrukt om hem te dwingen 70 uur te maken. Lullig gezegd maar hij was daar zelf bij. Ik heb mij nog nooit laten dwingen.

 

Jij blijkbaar wel, dan heb jij alleen hier een grote bek en bij je werkgever haal je een bruin armpje zeker.

 

Jijn doet maar alsof alle chauffeurs kleine kinderen zijn die niet voor zichzelf kunnen zorgen. Ik ken echt maar heel weinig chauffeurs die het werk niet aankunnen. Meestal is het een samenloop van omstandigheden. Ziekte, geld zorgen of prive problemen. Er zijn echt maar heel weinig mensen die van alleen werken ziek worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden