Spring naar bijdragen
  • 0

Zijn we zo een beetje klaar met uitvlaggen? Of zijn er recent nog mensen uitgevlagt?


Holland

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd wel rustig is op uitvlag gebied. Schotpoort is nog uitgevlagd voor een deel, Thomassen in Loenen is nog uitgevlagd voor een deel. Maar voor de rest zijn het er niet zoveel meer?

Heb ik dit totaal verkeerd of zou de "rust" toch zijn wedergekeerd en blijft het stabiel?

Wat verwachten jullie op korte en lange termijn?

Groeten Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

En wie van jullie heeft nu plezier in het leven

 

Huub

 

 

Huub, ik zit lekker thuis. Het zonnetje schijnt en ik heb maar weinig zorgen. Ik ben financieel onhafhankelijk en kan doen wat ik wil.

 

ik durf te zeggen dat ik gelukkig ben ja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ben blij dat je het zeggen kunt

 

Ik zeg altijd gezondheid is belangrijker dan geld Het nadeel is je hebt het nodig om te eten

 

Ik maak wel eens andere mensen mee Moet er bij zeggen ik ga er totaal mee stoppen

 

Heb het 10 jaar gedaan Jonge mensen zijn nu aan de buurt

 

En van mijn jonge dag Ik geniet er iedere dag van

 

Kan alleen maar zeggen blijf zo door gaan

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Nee routier. Hier ga jij toch de fout in. Laat ik even voorop stellen dat ik het heel erg vind van Bert. Maar dit had ook kunnen gebeuren bij iemand die 32 uur in de week werkt, voorbeelden genoeg. ook heeft Bert aangegeven dat hij de ziekte van pfeifer heeft wat hem ook niet zal helpen.

Weet je routier dat ik minder uren werk dan jou?

En weet je ook dat als ik ziek word ik meer vang dan jou?

Als ik geen zin heb of ik het even zat ben werk ik gewoon niet. Dat is mijn keuze, een keuze die je niet kunt maken als je in loondienst bent, jou geliefde werkgever ziet je aankomen....

Dus wat jij zegt is geen vergelijk, iedereen is anders.

Als je het dan toch oer kortzichtig wil discussiëren. Ik weet 100% zeker dat ik mijn zaakjes beter op orde heb dan jij.

wil je een dag niet werken, heb je geen inkomen........ Is jou eigen keus

E. Dat je een beter inkomen bij ziekte hebt, kan ook, alleen daar betaal jij elke maand een flink bedrag voor.

Vrijheid mag wat kosten he Ron??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

wil je een dag niet werken, heb je geen inkomen........ Is jou eigen keus

E. Dat je een beter inkomen bij ziekte hebt, kan ook, alleen daar betaal jij elke maand een flink bedrag voor.

Vrijheid mag wat kosten he Ron??

 

750 euro bruto Cor. Geen wachtdagen en als ik langer dan een week thuis zit hoef ik geen premie meer te betalen. Vrijheid mag wat kosten ja Cor, maar ik klaag niet, nooit. Alleen als er een paar mensen die in mijn ogen niet weten waar ze het over hebben aan mijn inkomen proberen te komen.

 

Cor, ik heb 3 weken binnenland gereden. Om 6.00 uur beginnen en uiterlijk 19.00 uur klaar.

 

Ik zal jou maar niet vertellen wat mij dat opgebracht heb. Nee Cor, ik heb geen enkele reden tot klagen, zelfs niet als ik nu lekker een week thuis blijf. Aan het eind van het jaar rij ik even met mijn jongste naar een forumlid die in het Noorden woont. Hotelletje heen, hotelletje terug en even 3600 km met de auto, mijn jongste gaat mee en die wil liever niet vliegen. Ikmlig niet wakker van de kosten, ik werk wel weer een maandje wat harder. Zie je Cor, ik he voor mezelf de perfecte balans tussen vrijheid, geld en ontspanning.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Nee waarom??? Ik gun iedereen het geluk hoor.

Ik zeg altijd maar zo, lieg je dan heb je je eigen ermee, niet mij.

Ieder mens maakt keuzes in zijn legen.

Jij houd van zelfstandigheid en alles zelf willen beslissen.

Ik ga meer voor een uitgestippeld leven (als het mee zit)

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nee waarom??? Ik gun iedereen het geluk hoor.

Ik zeg altijd maar zo, lieg je dan heb je je eigen ermee, niet mij.

Ieder mens maakt keuzes in zijn legen.

Jij houd van zelfstandigheid en alles zelf willen beslissen.

Ik ga meer voor een uitgestippeld leven (als het mee zit)

 

 

Dat is jou keuze, maar ik lieg niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

nou nou Schompie.

laten wij zeggen je overdrijft in je eigen zak.

als jij 750 euro betaal voor een uitkering als je ziek ben??????

 

er gaan bedrijven naar de kloten omdat die te veel geld vragen voor hun bewezen diensten.

jij kan dus werk zat krijgen tegen hoge tarief en dat kunnen die bedrijven wel betalen.

 

het is nu sinterklaas vraag vanavond eens aan de goedheiligman het verschil tussen.

liegen en overdrijven.

 

als jij namelijk 750 euro premie betaal heb jij geen 3000 euro over om te leven.

 

dus noem nooit bedragen ik gun een ieder een goed leven jij niet want als ze problemen hebben is het hun eigen schuld.

moeten ze maar nee durven te zeggen.

ik heb geen probleem met 60 tot 70 uur in de week want ik wil werken voor mijn geld.

ook ik kan naar het noorden in een hotelletje.

ook ik kan in het weekend uit eten.

ook ik kan 8 weken op vakantie in Spanje.

en ik ben maar gewoon werkslaaf in rusten.

 

dus Schompie houd u in 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik snap werkelijk weer helemaal niets van wat jij nu schrijft Rik.

Ik betaal 750 euro premie per maand. En daar krijg ik een uitkering voor waarvan ik kan leven. Waar noem ik bedragen?

Geen dingen zeggen als je ze niet kan onderbouwen. Van dat soort mensen lopen er al genoeg rond op het forum.

Ik heb gezegd dat ik een hogere uitkering krijg als iemand in loondienst. Hoe ik dat weet? Ik heb zelf genoeg mensen in loondienst gehad....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

jij doet voorkomen als of je god ben.

een uitkering waarvan ik kan leven.

ligt er aan hoe je leef de een komt uit met 100 euro in de week de ander heeft aan 250 euro nog niet genoeg.

waar ik mij aan stoor is dat jij het idee heb dat jij de enige bent in Nederland die het goed voor elkaar heeft.

ik gun jou dat je het beter hebt dan een ander maar ga nu niet de schoolmeester uithangen.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

jij doet voorkomen als of je god ben.

een uitkering waarvan ik kan leven.

ligt er aan hoe je leef de een komt uit met 100 euro in de week de ander heeft aan 250 euro nog niet genoeg.

waar ik mij aan stoor is dat jij het idee heb dat jij de enige bent in Nederland die het goed voor elkaar heeft.

ik gun jou dat je het beter hebt dan een ander maar ga nu niet de schoolmeester uithangen.

 

 

Ik geef een tegengeluid Rik. Dat er ook mensen zijn die met plezier werken en wel redelijk betaald krijgen. De tendens hier is huilen om het huilen door mensen die vaak de verkeerde keuze gemaakt hebben en nu niet meer het lef hebben om opnieuw een keuze te maken.

 

Maar als jij mij niet wil geloven zal ik jou een pb sturen met daarin de verzekering die ik heb. En als je het graag op prijs stelt zal ik je daarna een polis sturen dat je daadwerkelijk weet welke verzekering ik heb en dat die toch wel iets betere voorwaarden heeft dan de verzekeringen van de chauffeur in loondienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

het is niet het ongeloof maar de manier waarop jij de boel benader dit is een manier waar niet iedereen van gediend is.

de opmerking dat er mensen zijn die een verkeerde werk klimaat hebben gekozen weet ik ook.

dat ze hier dan openbaar dit kenbaar maken vind ik prima.

maar om er hart overheen te gaan gaat mij te ver.

neem nu Vladimir deze jongen is goed maar verschrikkelijk dom.

hij stelt vragen die hij zelf al weet maar net doet alsof hij het niet weet.

deze jongen zal het in het echt diverse tegenslagen krijgen.

als hij het dan niet meer leuk vind is zijn probleem.

daar hoef ik niet op te reageren zo van ik ben beter.

dit is wat jij wel doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik snap werkelijk weer helemaal niets van wat jij nu schrijft Rik.

Ik betaal 750 euro premie per maand. En daar krijg ik een uitkering voor waarvan ik kan leven. Waar noem ik bedragen?

Geen dingen zeggen als je ze niet kan onderbouwen. Van dat soort mensen lopen er al genoeg rond op het forum.

Ik heb gezegd dat ik een hogere uitkering krijg als iemand in loondienst. Hoe ik dat weet? Ik heb zelf genoeg mensen in loondienst gehad....

Zijn er bij die betalen meer

 

Maar voor veel is het normaal Zolang ze het zelf niet hoeven te betalen

 

 

Ik ken er ook die betalen niks Gewoon omdat ze het niet kunnen betalen

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

het is niet het ongeloof maar de manier waarop jij de boel benader dit is een manier waar niet iedereen van gediend is.

de opmerking dat er mensen zijn die een verkeerde werk klimaat hebben gekozen weet ik ook.

dat ze hier dan openbaar dit kenbaar maken vind ik prima.

maar om er hart overheen te gaan gaat mij te ver.

neem nu Vladimir deze jongen is goed maar verschrikkelijk dom.

hij stelt vragen die hij zelf al weet maar net doet alsof hij het niet weet.

deze jongen zal het in het echt diverse tegenslagen krijgen.

als hij het dan niet meer leuk vind is zijn probleem.

daar hoef ik niet op te reageren zo van ik ben beter.

dit is wat jij wel doet.

 

Nee je moet idioten tegen zichzelf in bescherming nemen en maar laten doen en zeggen wat ze willen.

Ik vind het persoonlijk prima dat iemand mij hier op het forum vertelt wat ik fout doe,

er zijn iemanden geweest die dat gedaan hebben en dat waren voor mij goede ervaringen.

 

Wat jij hier schrijft is exact wat er mis is in Nederland,

er is niéts mis met zeggen dat je goed bent in wat je doet,

er is niéts mis met zeggen dat een ander domme beslissingen neemt

en er is helemáál niets mis met trots zijn op wat je bereikt hebt en dat uitdragen.

Sterker nog, ik wilde dat meer mensen deelden wat ze bereikt hadden en dat

hier neerzetten, anderen kunnen namelijk wél leren van mensen die iets bereiken

en hoe ze dat bereikt hebben, maar leren niets van een zwaaiend vingertje.

  • Like 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Hoor al dat er bedrijven zijn die uitgevlagd hebben dat ze er zo'n beetje klaar mee zijn en terug gaan vlaggen

Stamtafel praat Josimo.

Geef maar eens een paar namen.

Alleen Smeets heeft een paar Nederlandse chauffeurs aangenomen.

Maar zeker niet ten koste van de Poolse chauffeurs.

De rest vult nog steeds royaal en ongegeneerd de zakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

We zijn er zo een beetje klaar mee LOL

laten we het hopen Ron. Nu het in de sector ook financieel beter lijkt te gaan, gaan we misschien ook weer de kant van het eerlijke speelveld op voor iedereen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

Stamtafel praat Josimo.

Geef maar eens een paar namen.

Alleen Smeets heeft een paar Nederlandse chauffeurs aangenomen.

Maar zeker niet ten koste van de Poolse chauffeurs.

De rest vult nog steeds royaal en ongegeneerd de zakken.

En dat ben ik niet altijd met jou eens Peter. Opdrachtgevers zijn ook niet gek hoor. Zij hebben vaak het hef in handen waardoor zij de meeste winst in de zak steken.

Zodra een opdrachtgever ziet dat er wat meer te halen is, zal hij de duimschroeven weer aandraaien bij een vervoerder met goedkoop personeel.

Die winst is dus maar heel beperkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

laten we het hopen Ron. Nu het in de sector ook financieel beter lijkt te gaan, gaan we misschien ook weer de kant van het eerlijke speelveld op voor iedereen

Bij ons is het ook drukker geworden.

En nieuwe manager heeft besloten deze drukte op te vangen (lees het mooie werk) middels een Poolse charter.

Oja...vacatures zijn er niet geplaatst.

Mooie cijfers halen naar de directie toe, over de rug van de Nederlandse chauffeurs.

Ik kots van zulke leidinggevenden.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

En dat ben ik niet altijd met jou eens Peter. Opdrachtgevers zijn ook niet gek hoor. Zij hebben vaak het hef in handen waardoor zij de meeste winst in de zak steken.

Zodra een opdrachtgever ziet dat er wat meer te halen is, zal hij de duimschroeven weer aandraaien bij een vervoerder met goedkoop personeel.

Die winst is dus maar heel beperkt.

Voorladen, en afkoppelen voor een moelander.

Geen opdrachtgever die hier iets direct van merkt Cor.

Zo kom je inderdaad onder die discussies uit, zoals jij ze verwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

En jij denkt dat een opdrachtgever dat niet merkt???? Echt wel.....

Alleen die opdrachtgever zal het verder een biet zijn wat er onderweg gebeurd. Als zijn goederen maar zo goedkoop van À naar B gaan, zodat hij de winst houd.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

laten we het hopen Ron. Nu het in de sector ook financieel beter lijkt te gaan, gaan we misschien ook weer de kant van het eerlijke speelveld op voor iedereen

Ik lees net hierboven van iemand die aan de stamtafel heeft gehoord dat het nog steeds slecht gaat en dat werkgevers de enige zijn die hun zakken vullen. Nu gun ik dat de werkgever wel hoor. Daarvoor steekt hij ook zijn nek uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden