[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

14 maandjes cel voor Ben S. uit Huissen


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws | 14 maanden cel voor frauderende Europe Flyer-directeur

[h=1]14 maanden cel voor frauderende Europe Flyer-directeur[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]EuropeFlyer.jpg HUISSEN - Voormalig eigenaar Ben S. van het eerder gesneuvelde transportbedrijf Europe Flyer in Huissen is door de Haagse Hoge Raad dinsdagochtend veroordeeld tot een gevangenisstraf van 14 maanden. Omdat hij fraude heeft gepleegd bij onder andere genoemde onderneming.

Het gaat om fraude met facturen en de omzet. In eerste instantie werd S. in 2009 veroordeeld, hij ging in hoger beroep en kreeg 15 maanden cel. Vervolgens ging S. in cassatie en de Hoge Raad gaf hem een maand minder.

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Min 5 maand voor goed gedrag, en meneer staat weer buiten. Meneer van der Aard kan vast "worst case scenario" op een papiertje krabbelen en in de la stoppen.

Trek diezelfde la over een jaartje of 4 tot 5 weer open. Stapt hij t.z.t. te vreden in zijn auto onderweg naar een vers tapje? Of wacht hij op de ansichtkaarten in een P.I ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Selman heeft een paar mensen niet betaald en wat belasting ontdoken. Rutte en Samson belazeren 15 miljoen mensen en komen nog steeds lachend op tv. Geef mij maar Selman. Die vertrouw ik meer dan Rutte en Samson samen.

Hier kan ik het wel mee eens zijn ja....

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Selman heeft een paar mensen niet betaald en wat belasting ontdoken. Rutte en Samson belazeren 15 miljoen mensen en komen nog steeds lachend op tv. Geef mij maar Selman. Die vertrouw ik meer dan Rutte en Samson samen.

Wat zou jij doen als jij ook in Den Haag zit

Ik denk eerst eigen zakken vullen En een bank rekening in het mooie Zwitserland openen

Ik vind deze gedachten helemaal verkeert Komt vaak van mesnen die niet ontwillelt zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Selman heeft een paar mensen niet betaald en wat belasting ontdoken. Rutte en Samson belazeren 15 miljoen mensen en komen nog steeds lachend op tv. Geef mij maar Selman. Die vertrouw ik meer dan Rutte en Samson samen.

Moet ik eerlijk bekennen , ben het er mee eens, want als ik die rotkop van Samsom zie of dat bekkie van Rutte met zijn eeuwige grijns, zou ik ook proberen eerst voor me zelf te zorgen alla B.S. dan mijn geld in de beerput smijten van dit failliete land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Selman heeft een paar mensen niet betaald en wat belasting ontdoken. Rutte en Samson belazeren 15 miljoen mensen en komen nog steeds lachend op tv. Geef mij maar Selman. Die vertrouw ik meer dan Rutte en Samson samen.

ok ok, een punt! maar als selman nou gewoon gehandeld, had en vele andere met hem die duistere constructies hanteren en de bedoel besodemieteren, ware het dan niet zo dat er iets meer in de schatkist van NL zou zitten, en dat t touwtje van Rutte ietswat losser had gekund?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Selman heeft een paar mensen niet betaald en wat belasting ontdoken. Rutte en Samson belazeren 15 miljoen mensen en komen nog steeds lachend op tv. Geef mij maar Selman. Die vertrouw ik meer dan Rutte en Samson samen.

Hiermee lijkt het alsof " de boemerang" de daden van een veroordeelde persoon (schuldig verklaard) goedkeurt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ok ok, een punt! maar als selman nou gewoon gehandeld, had en vele andere met hem die duistere constructies hanteren en de bedoel besodemieteren, ware het dan niet zo dat er iets meer in de schatkist van NL zou zitten, en dat t touwtje van Rutte ietswat losser had gekund?

Wat maakt het allemaal it uit

Hij zit nu in een hoekje Gratis eten Ze denken voor hem

Alleen hij moet zelf poepen en pissen Heerlijk toch

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Er is maar een manier om er uit te komen

Inleveren En nog is Inleveren

En de mensen boven de 65 jaar met rust te laten Want die hebben in hun leven al genoeg belasting af gedragen

Hoop dat iedereen het hier mee eens is

Dan is het probleem op gelost

huub

hé Huub??? Waarom haak jij nu ineens af??? We moeten dit SAMEN oplossen toch???? En jij lekker genieten van je pensioentje, een pensioentje dat ik over 15 jaar niet eens meer krijg???? Nee vriend, zo zijn we niet getrouwd :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hiermee lijkt het alsof " de boemerang" de daden van een veroordeelde persoon (schuldig verklaard) goedkeurt......

Dat u en de rechtbank Selman schuldig achten. Voor mij is hij gewoon een ondernemer, en een goede ook. Iedereen kent hem, wagenpark om door een ringetje te halen en een wachtlijst met chauffeurs die er willen beginnen. Nogmaals: ik heb meet vertrouwen in Selman dan in Rutte en Samson. Rijdt Dennis Thomassen niet bij Europe Flyer? Al een hele tijd? Als het zo slecht was, waarom rijdt hij er dan nog? Leek me niet het type dat zich vrijwillig door een andere kerel liet naaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dennis heeft inderdaad daar gereden, maar wij rijden daar al heel lang niet meer. Wij hielden ons teveel aan de rij- en rusttijdenwet :D. Aan het einde van de week kwam je toch altijd net wat rijtijd tekort en werd al iets gemompeld van magneten en dergelijke. Aangezien wij dat niet deden en het laten inrijden van een andere chauffeur hun te duur werd, einde verhaal.

Voor de rest was ik blij ervan af te zijn.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ok ok, een punt! maar als selman nou gewoon gehandeld, had en vele andere met hem die duistere constructies hanteren en de bedoel besodemieteren, ware het dan niet zo dat er iets meer in de schatkist van NL zou zitten, en dat t touwtje van Rutte ietswat losser had gekund?

Nee. Dat ziet u verkeerd. Hoeveel beweerd men dat Selman de zaak heeft beflest? 6-7 miljoen? En dan moet hij nog steeds met 14 autootjes charteren voor Europe Flyer nu? Kijk wat dat geintje met de Fyra trein heeft gekost. 220 miljoen hoorde ik gister. En niemand wordt ervoor ter verantwoording geroepen. 220 miljoen verbrast door onze topambtenaren aan een onnozele trein. En wie draait er uiteindelijk voor op? U en ik. De gewone simpele belastingbetaler. En dan noem ik alleen de Fyra nog maar als voorbeeld. Zullen we een lijst maken van overbodige, onzinnige en mislukte ideeën van de heren politici de laatste decennia? Ik verzeker u, het gaat een lange lijst worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dennis heeft inderdaad daar gereden, maar wij rijden daar al heel lang niet meer. Wij hielden ons teveel aan de rij- en rusttijdenwet :D. Aan het einde van de week kwam je toch altijd net wat rijtijd tekort en werd al iets gemompeld van magneten en dergelijke. Aangezien wij dat niet deden en het laten inrijden van een andere chauffeur hun te duur werd, einde verhaal.

Voor de rest was ik blij ervan af te zijn.

Hendrik

Ok. Dat is koeltransport. Denkt u dat het bij Getru of Van Duijn anders is? Maar afgezien daarvan: bent u één cent tekort gekomen bij Selman? Heeft u één factuur uit handen aan een incassobureau moeten geven? Ik verwacht van niet. Dat is zaken doen: krijgen waar u recht op heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ok. Dat is koeltransport. Denkt u dat het bij Getru of Van Duijn anders is? Maar afgezien daarvan: bent u één cent tekort gekomen bij Selman? Heeft u één factuur uit handen aan een incassobureau moeten geven? Ik verwacht van niet. Dat is zaken doen: Krijgen waar u recht op heeft.

Dat geld toch ook voor bandenboer, trailerbouwer, brandstofleverancier en jawel de staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee. Dat ziet u verkeerd. Hoeveel beweerd men dat Selman de zaak heeft beflest? 6-7 miljoen? En dan moet hij nog steeds met 14 autootjes charteren voor Europe Flyer nu? Kijk wat dat geintje met de Fyra trein heeft gekost. 220 miljoen hoorde ik gister. En niemand wordt ervoor ter verantwoording geroepen. 220 miljoen verbrast door onze topambtenaren aan een onnozele trein. En wie draait er uiteindelijk voor op? U en ik. De gewone simpele belastingbetaler. En dan noem ik alleen de Fyra nog maar als voorbeeld. Zullen we een lijst maken van overbodige, onzinnige en mislukte ideeën van de heren politici de laatste decennia? Ik verzeker u, het gaat een lange lijst worden.

Met een zwarte lijst in de transportsector gaat u ook ver komen hoor! Wat den haag betreft heeft u gelijk, maar vind t geen vergelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat geld toch ook voor bandenboer, trailerbouwer, brandstofleverancier en jawel de staat?

Dat interesseert niemand op dit forum. Als de chauffeur zijn centen maar krijgt. De rest is bijzaak. Trouwens, deze vraag kan u ook aan de gedupeerden van Van Maanen en Middelkoop stellen. Of denkt u dat die zonder schulden na te laten failliet zijn gegaan? Nee, daar mag niets van gezegd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat den haag betreft heeft u gelijk, maar vind t geen vergelijk.

Ik geef u helemaal gelijk.

Bij de bedrijven van dhr. Selman had een ieder toch een keus om wel of niet met deze man in zee te gaan. Bij de overheid hebben we die keuze niet en is er geen ontkomen aan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Ik geef u helemaal gelijk.

Bij de bedrijven van dhr. Selman had een ieder toch een keus om wel of niet met deze man in zee te gaan. Bij de overheid hebben we die keuze niet en is er geen ontkomen aan. :D

O jawel, Karel. Die keuze hebt u wel!

Net als dat je niet HOEFT te blijven werken bij een bedrijf van bedenkelijk alure....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee. Dat ziet u verkeerd. Hoeveel beweerd men dat Selman de zaak heeft beflest? 6-7 miljoen? En dan moet hij nog steeds met 14 autootjes charteren voor Europe Flyer nu? Kijk wat dat geintje met de Fyra trein heeft gekost. 220 miljoen hoorde ik gister. En niemand wordt ervoor ter verantwoording geroepen. 220 miljoen verbrast door onze topambtenaren aan een onnozele trein. En wie draait er uiteindelijk voor op? U en ik. De gewone simpele belastingbetaler. En dan noem ik alleen de Fyra nog maar als voorbeeld. Zullen we een lijst maken van overbodige, onzinnige en mislukte ideeën van de heren politici de laatste decennia? Ik verzeker u, het gaat een lange lijst worden.

Het is triest gesteld. Kennelijk mag je tegenwoordig de boel flessen voor miljoenen omdat er bij de staat der Nederlanden een euro over de balk gaat. Hij pikt, dan mag ik het ook. We zakken met zijn allen snel en diep af. Nederlandse Staat geeft jaarlijks 275 miljard uit. Het is niet oké maar er zal wel eens iets fout gaan. Net als bij een gemiddeld bedrijf alleen de verhoudingen zijn iets anders. Maar onze staat moet zich aan de regels houden en een ondernemer ook. Ook de heer Ben S.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden