[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik start dit topic naar aanleiding van het bericht dat Post-Kogeko Leo de Bruin transport overneemt. Ik heb verder niks met deze bedrijven, maar ik realiseerde me weer het volgende: Dit is al het zoveelste "kleine" bedrijf wat wordt opgeslokt in een grote onderneming. Ook wanneer "grotere" bedrijven als van Maanen wegvallen in de crisis wordt de spoeling van bedrijven binnenkort wel erg dun. Ik vraag mij wel eens af hoe het in de toekomst zal zijn, zal alles in handen komen van een paar grote jongens als St van de Brink, Peter Appel, HSF Logistics etc etc, of zullen er altijd kleinere bedrijven op de schaal van een DGO of Visser Duiven blijven bestaan. Ik weet het niet, maar nu wordt de spoeling wel dun, en vele van dit soort bedrijven maken ook wel weer deel uit van een groep. Betekend dit einde familiebedrijven / kleine bedrijven of komen er weer nieuwe in de toekomst. In mijn dorp zit een net bedrijf wat in 2004 begonnen is met 4 auto's en ondertussen hebben ze ook al weer bijna 15 auto's. Zullen dit de "middelbedrijven" van de toekomst zijn?
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het zijn gedachten waar ik wel eens mee worstel, zelf heb ik ervaren dat je in een grote organisatie ook fijn kunt werken, maar ik ben toch meer van de kleinere en middelgrote bedrijven. Ik ben zeer benieuwd hoe dit in de toekomst zal zijn.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Holland
Ik start dit topic naar aanleiding van het bericht dat Post-Kogeko Leo de Bruin transport overneemt. Ik heb verder niks met deze bedrijven, maar ik realiseerde me weer het volgende: Dit is al het zoveelste "kleine" bedrijf wat wordt opgeslokt in een grote onderneming. Ook wanneer "grotere" bedrijven als van Maanen wegvallen in de crisis wordt de spoeling van bedrijven binnenkort wel erg dun. Ik vraag mij wel eens af hoe het in de toekomst zal zijn, zal alles in handen komen van een paar grote jongens als St van de Brink, Peter Appel, HSF Logistics etc etc, of zullen er altijd kleinere bedrijven op de schaal van een DGO of Visser Duiven blijven bestaan. Ik weet het niet, maar nu wordt de spoeling wel dun, en vele van dit soort bedrijven maken ook wel weer deel uit van een groep. Betekend dit einde familiebedrijven / kleine bedrijven of komen er weer nieuwe in de toekomst. In mijn dorp zit een net bedrijf wat in 2004 begonnen is met 4 auto's en ondertussen hebben ze ook al weer bijna 15 auto's. Zullen dit de "middelbedrijven" van de toekomst zijn?
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het zijn gedachten waar ik wel eens mee worstel, zelf heb ik ervaren dat je in een grote organisatie ook fijn kunt werken, maar ik ben toch meer van de kleinere en middelgrote bedrijven. Ik ben zeer benieuwd hoe dit in de toekomst zal zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
10 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.