[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen door middenberm a12


Languh

Recommended Posts

  • Forumlid
@ Spitzer,

Boute opmerking vind je ook niet!!,zal je man of vader zijn, denk daar eens over voordat je iets roept.!!

Ah....we zien een gele kentekenplaat en dan is ook meteen de oorzaak bekend, en laat die nu net altijd gezondheidsgerelateerd zijn.

...maar ik mag natuurlijk niets zeggen over wat als het een ander nationaliteit chauffeur betreft....toch? Want als die brokken maken, dan is het door afleiding, onervarenheid of ander te voorkomen oorzaak. Die crashen nooit door gezondheidsproblemen. Of hebben de gele platen meer last van stress ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onwel worden is wel "in" onder de NL'ers....?!
Ah....we zien een gele kentekenplaat en dan is ook meteen de oorzaak bekend, en laat die nu net altijd gezondheidsgerelateerd zijn.

...maar ik mag natuurlijk niets zeggen over wat als het een ander nationaliteit chauffeur betreft....toch? Want als die brokken maken, dan is het door afleiding, onervarenheid of ander te voorkomen oorzaak. Die crashen nooit door gezondheidsproblemen. Of hebben de gele platen meer last van stress ?

Ten eerste was de chauffeur aanspreekbaar, voordeel ervan is dat deze goed verstaanbaar is, zodat deze ook netjes een verklaring kon afgeven.

Ten tweede zou ik je graag verzoeken om dan een bron te vermelden waarin jij je bewering kan staven dat het altijd dezelfde verklaring blijkt te zijn die chauffeurs met een gele kenteken plaat afleggen.

Ten derde is het met een buitenlands kenteken veelal het taal probleem waardoor niet direct een goede verklaring kan afgelegd worden, dit gebeurd pas op het bureau met behulp van een tolk om juridische vormfouten tegen te gaan met het opmaken van een proces-verbaal. of als laatste optie:

ZE ZIJN STOMDRONKEN EN TOTAAL NIET MEER IN STAAT EEN VERKLARING AF TE LEGGEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ah....we zien een gele kentekenplaat en dan is ook meteen de oorzaak bekend, en laat die nu net altijd gezondheidsgerelateerd zijn.

...maar ik mag natuurlijk niets zeggen over wat als het een ander nationaliteit chauffeur betreft....toch? Want als die brokken maken, dan is het door afleiding, onervarenheid of ander te voorkomen oorzaak. Die crashen nooit door gezondheidsproblemen. Of hebben de gele platen meer last van stress ?

Mij hoor je niets zeggen over een oorzaak, welke dan ook,zolang ik de feiten niet ken maar jouw opmerking slaat kan nog wal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als iemand achter zijn bureaustoel of in een winkel onwel wordt zijn de gevolgen niet zo groot. Als je heel de dag achter het stuur zit en zoiets overkomt je is er vaak een probleem. Laten we hopen dat de beste man er weer bovenop gaat komen. Dit kan een ieder overkomen. Dat Zuid Holland de halve dag heeft vastgestaan is dan maar vette pech. Morgen weer een dag. Beterschap voor de chauffeur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onwel worden dat kan iedereen overkomen. Geslacht, leeftijd, nationaliteit of huidskleur daar word niet naar gekeken het overkomt je of het overkomt je niet. Beetje jammer dat je dan toch door blijft drammen hierover Spitzer.

Noemt U dat drammen? Ik vind het alleen vreemd dat wanneer een chauffeur zegt onwel te zijn geworden, dat we dan deze maar zielig moeten vinden. Vandaag op FB een NL'se combinatie (Fijan&Mostert) die zijn combinatie tegen de brug parkeert. De eerste reacteis zijn van; "ja, maar dat zijn rauwdouwers die met 100km/h iedereen voorbij scheuren"

Paar reacties verder staat er dat de man onwel is geworden. Dan is het opeens zielig en sterkte voor de man (Tuurlijk sterkte) Alleen waar ik op doel (of dram, zoals U wilt) is dat NL'ers gauw komen met dat ze onwel zijn geworden.

Dus mocht ik liggen te klooien met de micro of de koffiezetter en ik zou crashen, dan gewoon verklaren dat je onwel bent geworden en dan is de kous af? Alleen smijt je dan je eigen ruiten in, want dan ga je de gezondheidskeuringen molen in, en zolang moogt je niet meer rijden.

....en ja.....telkens als ik een ander-lander zie crashen, dan zijn het prutsers die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen, maar nooit zijn ze onwel geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden