Spring naar bijdragen

Shoutbox uitgeschakeld.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Vandaag hebben we de shoutbox uitgeschakeld.

Dit is een externe plug-in die zelden wordt ge-update en om de kwestbaarheid van het forum te verkleinen hebben we besloten om de shoutbox te sluiten.

Met de huidige vormen van communicatie is het eigenlijk ook een overbodige luxe.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
vind je het niet al genoeg dan met die reclame

snap zowieso niet wat ik met duitse reclame

op een nederlandse site moet doen

wegklikken lukt namelijk niet :D

Betalend lid worden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
stuur maar ,,of had ik ze al zmz LOLLOLLOL
Waarschijnlijk heb je ze al..

Enige wat nog ontbreekt is verzoek tot uitschrijving.. of vraag ik nu teveel ?

--== Freddy ==--

Hopen dat de admins wakker zijn en eventuele verzoeken direkt kunnen uitvoeren..(Dit gaat me zeker weer een dag niet posten kosten ?..Well, some things are worth it ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tsja... ook ik mag blijven hopen nietwaar.

Maar de shout komt in elk geval niet meer terug, dat is een zekerheid die ik wel kan geven voor de volle 100% ..

Het voegt niks meer toe aan het forum. En zoals gezegd met de huidige technieken zijn er ook andere manieren om onderling te short messagen

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee..

Tot ziens..

--== Freddy ==--

P.S.. misschien kun je emailadressen krijgen en een paar leden meenemen..

Sorry Freddy, dat jij de shout sluit is jou keuze. Maar de manier waarop je hier reageerd is complete minachting naar de mensen die van jou forum een forum maken.

Je zou het met iets meer respect kunnen brengen. Maar dit is wederom mijn bescheiden mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry Freddy, dat jij de shout sluit is jou keuze. Maar de manier waarop je hier reageerd is complete minachting naar de mensen die van jou forum een forum maken.

Je zou het met iets meer respect kunnen brengen. Maar dit is wederom mijn bescheiden mening.

Is meer naar die personen gericht die niet van het forum een forum proberen te maken, maar lopen te zieken, kloten en zeuren als er eens iets tegen ze wordt gedaan.. Dan krijg je dit soort opmerkingen..

Maar zoals ik al zei.. gaarne aanmelden op v8 zou mij (en ook nog vele anderen) plezieren.

Wel frappant.. Als er tegen jullie wordt ingegaan is het ineens mijn forum..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er leden weg zouden gaan is hun eigen keuze. Maar de manier waarop er uitleg gegeven word is iets apart. Ik zou dat anders gebracht hebben maar mijn forum is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat er leden weg zouden gaan is hun eigen keuze. Maar de manier waarop er uitleg gegeven word is iets apart. Ik zou dat anders gebracht hebben maar mijn forum is het niet.
Zoals ik al eens ergens anders heb aangegeven.. Ik zal er niet om rouwen als jullie hele groepje hun heil ergens anders zoekt.

Dan maar zoals nal al zegt minder inkomsten of wat dan ook.. Ook dat komen we wel te boven.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is meer naar die personen gericht die niet van het forum een forum proberen te maken, maar lopen te zieken, kloten en zeuren als er eens iets tegen ze wordt gedaan.. Dan krijg je dit soort opmerkingen..

Maar zoals ik al zei.. gaarne aanmelden op v8 zou mij (en ook nog vele anderen) plezieren.

Wel frappant.. Als er tegen jullie wordt ingegaan is het ineens mijn forum..

--== Freddy ==--

Freddy, ik hoop niet dat je mij bedoelt. Ik geloof dat ik mijn mening al eens vaker gezegd heb. Zoals jij nu uitleg geeft aan jou besluit.is het naar de buitenwereld toe complete minachting van jou leden of de leden van dit forum als je liever heb dat ik het zo benoem. Ik zou dat andefs gebracht hebben.

Al was het alleen maar om professioneel over te komen naar mensen die belangen hebben in dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al eens ergens anders heb aangegeven.. Ik zal er niet om rouwen als jullie hele groepje hun heil ergens anders zoekt.

Dan maar zoals nal al zegt minder inkomsten of wat dan ook.. Ook dat komen we wel te boven.

--== Freddy ==--

Freddy, ik zal jou niet het plezier doen om zelf op te stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk Ron.. Het is inderdaad complete minachting naar die leden toe.

En ja, ik reken ook jou tot dat groepje.

Het is helaas niet anders.

--== Freddy ==--

Waarvan akte :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
van en door chauffeur staat er ergens toch
Juist.. en als het jullie niet aanstaat is het ineens de mijne.. :D

Ik ben bang dat de bezem er straks wel doorgehaald zal worden.. Maar in elk geval weet men dan hoe ik er over denk..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneu..

Dan moet ik het geschikte moment maar afwachten nietwaar ?

--== Freddy ===--

Freddy, ik denk niet dat jij daar de kans voor krijgt. Niet volgens de.regels die er nu gelden. Maar ja, jij bent het forum dus jij kan die regels ook aanpassen. Maar ik zou deze discussie laten staan. Als je je niet schaamt voor jou houding in deze...

Maar wederom, dit is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Freddy, ik denk niet dat jij daar de kans voor krijgt. Niet volgens de.regels die er nu gelden. Maar ja, jij bent het forum dus jij kan die regels ook aanpassen. Maar ik zou deze discussie laten staan. Als je je niet schaamt voor jou houding in deze...

Maar wederom, dit is mijn mening.

Het enige waar ik me voor schaam is het feit dat er zoveel klachten over jullie groep in de admins afdeling staat en we niet bij machte zijn geweest om dat bij de wortel aan te pakken en gewoon de hele zooi te verwijderen.. incluis de accounts..

Als je de voorwaarden goed hebt gelezen (waar ik wel vanuit ga, omdat iedereen ze hoort te accepteren) weet je dat we ten alle tijde anders kunnen besluiten.

Maar misschien is dit het moment om alsnog de klachten nog eens goed te bekijken en bij elkaar op te tellen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden