[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

met ID kaart naar Kroatië


gyydo

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Je gaat me nou niet vertellen dat je nu ook al naar Kroatië gaat hé?

Vooruit, rap terug naar school jij....rittenpikker!:p:D

Heb je nog kunnen slapen Pierre;)? En ik weet nog niet wanneer ik erheen moet, maar we komen er geregeld dus ik heb goede hoop er ook te komen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

dan niet toeteren tegen middernacht , want dan slaap ik al..sta nu net voorbij parijs bij de pomp en kan tegen 4 of 5 uur gaan laden in belsjiek.

zal pierre zijn werk daar ook maar inpikken.

dan kan ie wat vaker richting parijs.

als ze gewoon niks meer voor hem hebben in de benelux moet ie vanzelf wel verder weg...toch.

maar wel remmen bij parijs pierre anders zit je zo in zuid frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vandaag heb ik het zelf ondervonden. De Sloveen kijkt amper en geeft direct alles weer terug. Dan naar de Kroaat: ff de motor uitzetten (belangrijk) en de id kaart afgeven. Meneer vroeg nog even naar de lading en daarna konden we direct doorrijden.

Eigen een grote desillusie. Je verwacht nostalgie aan de grens, en alles wat je aantreft zijn twee beambte en een hoop verlaten hokjes, ten midden van een asfaltlaag waar je U tegen zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Vandaag heb ik het zelf ondervonden. De Sloveen kijkt amper en geeft direct alles weer terug. Dan naar de Kroaat: ff de motor uitzetten (belangrijk) en de id kaart afgeven. Meneer vroeg nog even naar de lading en daarna konden we direct doorrijden.

Eigen een grote desillusie. Je verwacht nostalgie aan de grens, en alles wat je aantreft zijn twee beambte en een hoop verlaten hokjes, ten midden van een asfaltlaag waar je U tegen zegt.

nostalgie!!!! beter zo doorrijden als een dag in de wacht:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden