RealZeus

Simon Loos

113 berichten in deze discussie

1 uur geleden zei Dokus:

De F12 is ondertussen een mooie klassieker geworden maar kan niet tippen aan de F884208c3a0e0a704ac1402d2b2833172d7.jpg

Jaa maar die F10 en F12 wel standaard airco ook in 1978/1979.

Kan me nog herinneren dat ik van een F10 naar zoeen stuitrende Scania 112 ging uiteraard zonder standaard airco.

Had na 1 dag al heimwee naar mijn volvotje en die afkeer van Scania heb ik altijd gehouden.

Moest bij Vos Oss ook onderaan beginnen in de bulk met een Scania platliner met 320 pk Europa rond.
Gelukkig vrij snel een nieuwe XF space cab ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-4-2017 om 18:44 zei Teddybeer:

Dat zegt meer over jullie wagenpark dan over die rare kip.......

Zowiezo is het wagenpark ruk, maar dan nog is die kip wel een auto waar ik nu accuut voor teken.

Maar eigenlijk doe ik dat bij alles wat geen kale CF zonder koelkast is LOL

SPL en Teddybeer vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Marotrans:

Klinkt als...

Mijn ouwe 329...:D En nu heb ik precies dezelfde, 324. Scheelt alleen een nummer op de deur.

Maar wat die auto betreft zou ik hem gewoon willen blijven - en kunnen rijden tot aan mijn pensioen bij wijze van spreken, echt een fijne auto. Hier ben ik ook alweer bijna 6 jaar iedere week de hele week mee onderweg en red het er ook mee. De verschillen met die CF'jes bij de firma zijn er voor mij persoonlijk teveel en te groot om te kunnen zeggen dat het me niets uitmaakt.

Wat betreft extra ruimte, opbergvakken, dubbel bed, extra kastjes etc., het is allemaal mooi meegenomen maar is net een nieuwe aanbouw van een bestaand huis; binnen een jaar kom je weer ruimte tekort....

ouwe en Marotrans vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zit nu een Arnhemmer op die (3)329 met standplaats Nijkerk.

Maar als ik dan die Scania vergelijk met de Actrossen bij ons.... hetzelfde verhaal: geen koelkast standaard (dus los voor de bijrijdersstoel) smalle cabine mét motortunnel en donkergrijs dashboard waardoor het heel klein over komt.

Maar wie weet, het schiet op! Vanaf maandag mag deze zich gaan bewijzen:

20170427_173600.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei josimo:

bij ons word al het nieuwe spul compleet afgeleverd met dubbele airco koelkast magnetron etc etc

De ene werkgever is nu eenmaal de andere niet, mij is verteld door diegenen die het eerder wél deden om alleen voor een auto niet zomaar te gaan lopen. Voorlopig kijken we het maar aan, en wie weet wat de toekomst gaat brengen.

Alhoewel altijd gemakkelijk vind ik standaard een magnetron naast een koelkast een bedenkelijke ontwikkeling....

opa bert vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dacht je vanmiddag tegen te komen in Krimpen maar de scania had BDD in de midden was ook een tandemasser, klein mannetje met klein snorretje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden