[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ktlv te Veenendaal failiet


Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws | Ktlv Veenendaal BV failliet

[h=1]Ktlv Veenendaal BV failliet[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]Ktvl.jpg VEENENDAAL - Voor de rechtbank van Midden-Nederland is op donderdag 5 december Ktlv Veenendaal BV failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de Accustraat 8 te Veenedaal.

De reden voor het faillissement is nog onduidelijk. Curator mr. van As was donderdagmiddag niet meer bereikbaar voor commentaar..............

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kruger heette het ooit inderdaad maar zaten ze toen niet in Midwolda of zo? Reden afval oid vanaf boorlocaties met een speciale vergunning.

De kleurstelling zie je nog op transportfoto s. Sterkte aan allen die dit meemaken.

Ze hebben altijd in Veenendaal gezeten zo ver ik weet ...dus ik denk ook inderdaad dat U de verkeerde voor U hebt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

PFFFFF, gered :cake:^^:wijn::banaan::ok:biertje

Transportnieuws | Doorstart failliet Ktlv Veenendaal: 33 banen gered

[h=1]Doorstart failliet Ktlv Veenendaal: 33 banen gered[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]Ktvl.jpg VEENENDAAL - “Zowel het failliete Ktlv als Ktrv Veenendaal zijn afgelopen maandag doorgestart. Hierdoor kunnen 33 van de 47 personeelsleden aan het werk blijven”, aldus curator mr. P. van As uit Nieuwegein.

“Wie er precies de doorstarter is kan ik nog niet zeggen. Wel is de familie Kruger, de voormalige eigenaar, erbij betrokken”, vertelt hij verder............................

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
effe failliet schuld weg en rotte chauffeurs eruit simpel toch makkelijker kan het niet:bey:

Hadden ze zoveel "rotte appels" dat ze meerdere keren failliet moeten gaan dan??? :LOL:

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden