[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuwe smartphone


Gast Valkje

Recommended Posts

De technologie gaat snel en helaas, mijn oude samsung kan het allemaal niet meer bolwerken.

Nog geprobeerd te rooten, zelfs nieuwe firmware erop gegooit, maar helaas...

Nu gebruik ik mijn telefoon uiteraard om mee te bellen, een foto schieten is leuk, maar heb een nikon d5100, dus das meer mijn ding, navigatie loopt erop, en een beetje i-net.

Nu was ik een beetje aan het prijs vergelijken en ja...dan kom je al gauw uit in een groot bos waar je de telefoo....bomen niet eens meer ziet.

Wie kan me een beetje op weg helpen met een leuke foon, prijscategorie tussen de 200 en 300 euro, waar je weinig omkijken naar hebt ?

Dus uit eigen ervaring, tevredenheid en minpunten, daar we dagelijks het ding gebruiken..

Indien verkeerd geplaatst op forum.... sorry...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik had voorheen een HTC maar die werd op den duur erg traag met alles. Nu heb ik een Samsung S3 en die bevalt goed, behalve dat de accu niet zo lang houdt, maarja.... dan moet ik maar niet zoveel op internet lezen. Ik heb alleen het idee dat al die smartphones dat hebben omdat al die appjes enzo best veel vragen van zo'n accu. :D Zorg dus dat je altijd een lader bij je hebt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik had voorheen een HTC maar die werd op den duur erg traag met alles. Nu heb ik een Samsung S3 en die bevalt goed, behalve dat de accu niet zo lang houdt, maarja.... dan moet ik maar niet zoveel op internet lezen. Ik heb alleen het idee dat al die smartphones dat hebben omdat al die appjes enzo best veel vragen van zo'n accu. :D Zorg dus dat je altijd een lader bij je hebt ;)

Zie je wel...............................verslaafde:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen S4 nemen iig ...de mijne nog geen 3mnd oud is nu opgestuurd omdat t touchscreen ermee ophield ...

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Misschien omdat ie overbelast is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De technologie gaat snel en helaas, mijn oude samsung kan het allemaal niet meer bolwerken.

Nog geprobeerd te rooten, zelfs nieuwe firmware erop gegooit, maar helaas...

Nu gebruik ik mijn telefoon uiteraard om mee te bellen, een foto schieten is leuk, maar heb een nikon d5100, dus das meer mijn ding, navigatie loopt erop, en een beetje i-net.

Nu was ik een beetje aan het prijs vergelijken en ja...dan kom je al gauw uit in een groot bos waar je de telefoo....bomen niet eens meer ziet.

Wie kan me een beetje op weg helpen met een leuke foon, prijscategorie tussen de 200 en 300 euro, waar je weinig omkijken naar hebt ?

Dus uit eigen ervaring, tevredenheid en minpunten, daar we dagelijks het ding gebruiken..

Indien verkeerd geplaatst op forum.... sorry...

Ik heb hetzelfde probleem! Iedereen zegt dat ik een I phone moet nemen......heb nu een nokia n8.Tsja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb een paar weken geleden een Iphone 4S van de baas gekregen als werk telefoon. Da`s ff wennen kan ik je zeggen.

Zelf heb ik een nokia 300 asha zonder internet. Dat toestel bevalt me bijzonder goed niet in de laatste plaats omdat ie zo lekker simpel is. en ik kan soms wel tot een week toekomen met de batterij terwijl bv de bluethoot altijd aan staat. Nou bel en sms ik niet veel en vind dat wel best zo, ben nogal op m`n rust gesteld zmz. Bij de Iphone is de bat na 24 tot 30 uur wel toe aan een infuusje, dat vindt ik een heel groot nadeel. En ik zit niet eens heel erg veel met dat ding te spelen. Toestel werkt op zich wel lekker als je het eenmaal door hebt. Alleen is de verbinding met de Parrot een drama. Regelmatig valt ie gewoon weg, of als ik een gesprek aan wil nemen via de carkitt neemt ie wel op maar hoor ik niks... Da`s dan weer zo kansloos, dat zou in deze tijd toch beter moeten kunnen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb een paar weken geleden een Iphone 4S van de baas gekregen als werk telefoon. Da`s ff wennen kan ik je zeggen.

Zelf heb ik een nokia 300 asha zonder internet. Dat toestel bevalt me bijzonder goed niet in de laatste plaats omdat ie zo lekker simpel is. en ik kan soms wel tot een week toekomen met de batterij terwijl bv de bluethoot altijd aan staat. Nou bel en sms ik niet veel en vind dat wel best zo, ben nogal op m`n rust gesteld zmz. Bij de Iphone is de bat na 24 tot 30 uur wel toe aan een infuusje, dat vindt ik een heel groot nadeel. En ik zit niet eens heel erg veel met dat ding te spelen. Toestel werkt op zich wel lekker als je het eenmaal door hebt. Alleen is de verbinding met de Parrot een drama. Regelmatig valt ie gewoon weg, of als ik een gesprek aan wil nemen via de carkitt neemt ie wel op maar hoor ik niks... Da`s dan weer zo kansloos, dat zou in deze tijd toch beter moeten kunnen lijkt me.

Kijk eens bij Instellingen - Inlichtingen welke versie er opstaat.

Waarschijnlijk zal je hem moeten updaten naar versie 5.00.

Heb het hier op papier hoe dat moet.

stuur maar PB als het nodig is.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ook ik zweer bij de iphone. Ik gebruik nu na de 3G/3GS/4/4S/5/ de 5S. Maar die zul je voor dat geld niet kunnen kopen ben ik bang.

Okee, jij bent dus ook zo een ervaren apple gebruiker. Ik kan mijn abo verlengen bij Hi, €32,50 met zo een ding erbij.....of een samsung, sony, htc,.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nog niet, ga niet zo vlug over 1 nacht ijs.

Daar ik dus meer mijn telefoon gebruik voor mijn navigatie in combinatie met internet, werkt trouwens verbazingwekkend goed, ik voor de rest niet echt veel bijzonders ermee doe, dan af en toe ermee bellen en gebeld worden, beetje forum vervuilen als ik ergens stil sta, om dan alleen maar voor een telefoon zo`n € 500 uit te geven, vind ik dan ook weer zo`n beetje teveel van het goede, denk dat ik niet eens alles zou gebruiken wat die telefoon allemaal kan.

Nadeel van de goedkopere toestellen is veelal het intern geheugen, waar je dus vaak klachten over hoort, dus kan hem dan wel rooten, zodat ik alle standaard apps kan verplaatsen, maar om hier weer een middag aan te gaan zitten met een nieuw toestel...nee, ook niet veel zin in...

Vanmiddag dan duik ik even de stad in en kijk daar eens rond, met in achterhoofd de tips van jullie.

Mijn oude Samsung is gereanimeerd, alleen draait nu met het minimum aan dingen erop, dus die kan het nog wel even uitzingen een weekje of 2..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk eens bij Instellingen - Inlichtingen welke versie er opstaat.

Waarschijnlijk zal je hem moeten updaten naar versie 5.00.

Heb het hier op papier hoe dat moet.

stuur maar PB als het nodig is.

Groet Harrie

Heb je het dan over de Parrot of over de Iphone?

Op beide staat de laatste nieuwe sorftware. De Parrot is de MKI9200... Dit euvel heb ik al met meerdere toestellen gehad, al is het nu met de Iphone wel het ergste...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb je het dan over de Parrot of over de Iphone?

Op beide staat de laatste nieuwe sorftware. De Parrot is de MKI9200... Dit euvel heb ik al met meerdere toestellen gehad, al is het nu met de Iphone wel het ergste...

Sorry, ik bedoel de Parrot en heb het dan over de 3100

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hey valkje,

mijn vrouw heeft een smartphone van de aldi. Da ding draait op android, kunnen 2 simkaartjes in en ze doet er ongeveer hetzelfde op als ik met de

HTC One die ongeveer het 3/4 voudige kost.

dingen kosten 150/200 euro en zijn simlock vrij. die kun je gewoon kopen zonder abbo.

merk is Wolfgang.

Gr peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De technologie gaat snel en helaas, mijn oude samsung kan het allemaal niet meer bolwerken.

Nog geprobeerd te rooten, zelfs nieuwe firmware erop gegooit, maar helaas...

Nu gebruik ik mijn telefoon uiteraard om mee te bellen, een foto schieten is leuk, maar heb een nikon d5100, dus das meer mijn ding, navigatie loopt erop, en een beetje i-net.

Nu was ik een beetje aan het prijs vergelijken en ja...dan kom je al gauw uit in een groot bos waar je de telefoo....bomen niet eens meer ziet.

Wie kan me een beetje op weg helpen met een leuke foon, prijscategorie tussen de 200 en 300 euro, waar je weinig omkijken naar hebt ?

Dus uit eigen ervaring, tevredenheid en minpunten, daar we dagelijks het ding gebruiken..

Indien verkeerd geplaatst op forum.... sorry...

Als ik jou was wachten ik op een aanbieding bij de aldi, zeker als je hem niet voor meer dingen gebruikt dan wat jij zegt.....wel een 4-5 inch scherm met android 4.2 nemen denk ik zo...

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hey valkje,

mijn vrouw heeft een smartphone van de aldi. Da ding draait op android, kunnen 2 simkaartjes in en ze doet er ongeveer hetzelfde op als ik met de

HTC One die ongeveer het 3/4 voudige kost.

dingen kosten 150/200 euro en zijn simlock vrij. die kun je gewoon kopen zonder abbo.

merk is Wolfgang.

Gr peter

Moet je s'nachts wel in een slaapzak en een paar berenklemmen voor de deur slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden