[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuwe smartphone


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Denk dat de smartphone'hype' van de Aldi inmiddels wel over zijn hoogtepunt heen is.

Hier bij de Aldi om de hoek hebben ze bijvoorbeeld al ruim 2 weken nog gewoon 3 smartphones

bij de kassa staan.

Overigens, je koopt voor evenveel geld ook een gloednieuwe 5'' dualsim smartphone met dezelfde

specificaties via een betrouwbare nederlandse webshop, dus een prijsstunter is de Aldi al lang

niet meer.

Ja dat dacht ik ook, ik keek geregeld op hk24.nl maar die is uit de lucht, vraag me dan ook af hoe het eea met de garantie zou gaan, de aldi is wel safe..... ennnnn bij hk24 had je overal 2 accus bij ook handig natuurlijk, alleen nooit gedurfd om te bestellen........

welke betrouwbare sites heb je nog meer dan?

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het is dus de Wolfgang ( Ja, die van de Aldi dus) geworden, heb hem net in huis en moet zeggen, wereld van verschil in vergelijking met mijn oude Samsung Gio.

Doordat dit toestel voor die prijs, ook gezien de reacties hier op het forum erover en aangezien die toestellen zeer goed verkopen en ik geen zin had om echt rond te snuffelen bij alle web winkels, tevens dat alles gewoon in 1 doos zit, inclusief het rubber voor mijn veilige telefoonseks, :wijn:,;) een leuke telefoon.

Opvallend trouwens was dat deze een ingebouwde app heeft die gelijk mijn data doorgaf wat ik had verbruikt van mijn i-net, inclusief dus over de afgelopen tijd, en alle apps zonder moeite zich gewoon naar het sd-kaartje laten wegschrijven, ook dus de bestaande apps waarvan je de updates gewoon naar je sd-kaartje kan wegschrijven.

Kan misschien dat ik dus zo achterloop met dit gegeven, maar voor de prijs en met wat ik ermee doe en voor nodig heb, denk ikzelf geen miskoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nu wel hoe ik een sms moet versturen

Ik steek de foon in de brand, wachten dat het goed rookt, deken erbij, en dan maar seinen....

Of die ik wat fout?

Sent from my AT-AS45qHD using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden