[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Paulien te Pas zoekt chauffeur om nogmaals te kunnen bedanken.


Domino

Recommended Posts

  • Forumlid

Vind het in ieder geval een leuk gebaar dat ze de man na die tijd nog steeds in ieder geval niet vergeten is die haar dierbare kindje gered heeft!!

Enne idd dit is een heel ander programma dan memories :p

Heb iig de link even gedeeld op Facebook, ik hoop dat het haar lukt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Zou ze wel willen zien Ge, maar andersom zeer waarschijnlijk niet:rolleyes:. Toch zie je dat vaak, iemand die naar een oude (school) liefde zoekt, thuis gaat t wat minder, denkende dat er niks veranderd is.

Klopt ook helemaal Ibo. Ik word tegenwoordig bijna maandelijks wel opgezocht door "oude" jeugd liefdes.

En toen werd ik weer wakker :LOL:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjaa... heb een jaar geleden ook weer contact gezocht met m'n oude vriendin... was beetje verwaterd... ze woonde toen al samen en was zwanger.. we gingen ff de stad in, maar niet net als vroeger wa drinken... nee ze moest kleertjes hebben voor het ongeboren kind.. nou sorry.. maar da was niet net zoals vroeger.. die klik was er niet meer.. echt jammer.. naderhand ben ik nog op kraamvisite geweest, maar daarna nooit meer iets van haar vernomen.. misschien wel beter zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
^^^ dat is mijn kleinzoon Veronica. Hij is het, die mijn leven weer zin heeft gegeven. Ik ben mijn zoon en schoondochter dan ook dankbaar voor dit mooie geschenk. Ja, ik ben een trotse opa :LOL:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden