[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Verkeerde bandenkeuze ?


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws | Vrachtwagen vliegt uit bocht op A12 [+foto's]

[h=1]Vrachtwagen vliegt uit bocht op A12 [+foto's][/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]ongeval-A13-thumb.jpg BLEISWIJK - Op de A12 bij de toerit naar Bleiswijk is maandagochtend een vrachtwagen door nog onbekende oorzaak uit de bocht gevlogen.

De toerit Bleiswijk richting Den Haag is voorlopig afgesloten vanwege bergingswerkzaamheden

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lege auto en gebruikte retarder in de bocht.

Dit vind ik dus een leuk discussiepunt, lege auto en dan je retarder gebruiken. Ik heb een vrij zware retarder en als het nat is op straat en ik gebruik heb gaat er van alles branden op de display. Ook stopt de retarder gelijk met remmen....

Is dat bij ieder merk zo, als je in de bocht de retarder gebruikt en hij gaat glijen moet je sowieso een aardige stuurman zijn om hem op de weg te houden. Dat leer je alleen door fouten in de praktijk en op een slipschool. (heb ik allebei zelf meegemaakt en gedaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden