Spring naar bijdragen

mailserver over de zeik


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Het forumbeheer kan tijdelijk geen mail ontvangen.

De afgelopen 2 dagen kon er ook geen mail verstuurd worden (Dit is inmiddels opgelost), echter het ontvangen is nog niet geregeld.

Mocht men op 1 of andere manier een mail sturen willen, dan kan het tijdelijk naar forum@kingmax.nl

Ook nieuw ingeschreven leden van de afgelopen 2 dagen hebben zeer waarschijnlijk geen activatiemail gehad. En indien ze hebben geprobeerd ons te bereiken op ons oude mailadres is deze dus ook niet aangekomen.

Zowel het email adres van mij als van wilbert (de chauffeursforum accounts) zijn tijdelijk nog onbereikbaar om mail naar toe te sturen.

Dit kan eventueel ook naar forum@kingmax.nl gestuurd worden.

Mocht je je hebben ingeschreven en geen activatiemail hebben gehad.. mail ons dan ook naar bovenstaand emailadres.

Het lijkt erop alsof iemand het voor elkaar heeft gekregen om de forum mail server als spam server te gebruiken.. Er stonden maar liefst bijna 250.000 mails klaar om verzonden te worden.. Er kwamen vanaf eergisteren als meer als 5000 mails retour als undeliverable... Dus we hebben wat spijkerwerk te verrichten, maar niet eerder de tijd voor als aankomend weekend.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Krijg inderdaad al een tijdje geen mailtjes als er is gereageerd in een topic waar ik zelf ook in heb gepost. Ik vind dat uitermate prettig, zo is het volgen van het eea simpel.

Maar ik begrijp dat dat inmiddels opgelost is? Of niet....?

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Mocht je niet telkens een berichtje in je mailbox willen ontvangen JWZ, dan moet je in het controlepaneel (rechtsboven in het scherm) een kleine aanpassing maken.

post-3734-1394790565,7184_thumb.jpg

Als je dan in het controlepaneel bent,

klik dan 1. op abonnementen in het abonnementen vakje

2. vink dan rechts naast notificatie het vakje aan en vervolgens via het "Geselecteerde onderwerpen" knopje selecteer je de mogelijkheid "geen email notificatie".

Als het goed is krijg je dan geen enkel berichtje meer binnen.

Succes.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
^^ Mocht je niet telkens een berichtje in je mailbox willen ontvangen JWZ, dan moet je in het controlepaneel (rechtsboven in het scherm) een kleine aanpassing maken.

[ATTACH=CONFIG]65930[/ATTACH]

Als je dan in het controlepaneel bent,

klik dan 1. op abonnementen in het abonnementen vakje

2. vink dan rechts naast notificatie het vakje aan en vervolgens via het "Geselecteerde onderwerpen" knopje selecteer je de mogelijkheid "geen email notificatie".

Als het goed is krijg je dan geen enkel berichtje meer binnen.

Succes.

Hendrik

Dank je wel Hendrik.

Maar ik wil juist wel berichten ontvangen - mss was m'n post daarover wat onduidelijk.

Dat - mailtje ontvangen - leek de laatste paar dagen dus niet meer te gebeuren. Ik begrijp dat dat dus het gevolg is van gedonder met de mailserver.

Maar nogmaals bedankt voor je uitleg/moeite!

JP

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Krijg inderdaad al een tijdje geen mailtjes als er is gereageerd in een topic waar ik zelf ook in heb gepost. Ik vind dat uitermate prettig, zo is het volgen van het eea simpel.

Maar ik begrijp dat dat inmiddels opgelost is? Of niet....?

-

Krijg je die mailtjes normaal op een hotmail adres?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Krijg inderdaad al een tijdje geen mailtjes als er is gereageerd in een topic waar ik zelf ook in heb gepost. Ik vind dat uitermate prettig, zo is het volgen van het eea simpel.

Maar ik begrijp dat dat inmiddels opgelost is? Of niet....?

-

Als je geen hotmail achtig email account (@live of @msn of @hotmail en zo zijn er nog een paar) gebruikt moeten ze weer aankomen.

Sterker nog.. met wat geluk en deze tijdelijke oplossing komen zelfs die mails even weer aan.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij is het weer gelukt. En kunnen er ook weer hotmail of hotmail achtige accounts mail ontvangen.

Besturingssysteem en panel hebben een upgrade gehad. De mailserver is onder handen genomen.

Theoretisch zou het weer moeten werken.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het forumbeheer kan tijdelijk geen mail ontvangen.

De afgelopen 2 dagen kon er ook geen mail verstuurd worden (Dit is inmiddels opgelost), echter het ontvangen is nog niet geregeld.

Mocht men op 1 of andere manier een mail sturen willen, dan kan het tijdelijk naar forum@kingmax.nl

Ook nieuw ingeschreven leden van de afgelopen 2 dagen hebben zeer waarschijnlijk geen activatiemail gehad. En indien ze hebben geprobeerd ons te bereiken op ons oude mailadres is deze dus ook niet aangekomen.

Zowel het email adres van mij als van wilbert (de chauffeursforum accounts) zijn tijdelijk nog onbereikbaar om mail naar toe te sturen.

Dit kan eventueel ook naar forum@kingmax.nl gestuurd worden.

Mocht je je hebben ingeschreven en geen activatiemail hebben gehad.. mail ons dan ook naar bovenstaand emailadres.

Het lijkt erop alsof iemand het voor elkaar heeft gekregen om de forum mail server als spam server te gebruiken.. Er stonden maar liefst bijna 250.000 mails klaar om verzonden te worden.. Er kwamen vanaf eergisteren als meer als 5000 mails retour als undeliverable... Dus we hebben wat spijkerwerk te verrichten, maar niet eerder de tijd voor als aankomend weekend.

--== Freddy ==--

Heb me op de laptop onder uitgelogd, en kan niet meer inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord die ik altijd gebruikte???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb me op de laptop onder uitgelogd, en kan niet meer inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord die ik altijd gebruikte???
Je zou kunnen overwegen om je een nieuw wachtwoord te laten toezenden en dan als je weer ingelogt bent die aan te passen naar een wachtwoord wat je kent.

Dat heeft weinig te maken met de mailserver die over de zeik is geweest.. :D.. de HTTP server heeft hier niet onder te lijden gehad.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je zou kunnen overwegen om je een nieuw wachtwoord te laten toezenden en dan als je weer ingelogt bent die aan te passen naar een wachtwoord wat je kent.

Dat heeft weinig te maken met de mailserver die over de zeik is geweest.. :D.. de HTTP server heeft hier niet onder te lijden gehad.

--== Freddy ==--

Krijg iedere keer bericht dat het antwoord>>> in veel vijvers zwemmen ?: fout is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden