Spring naar bijdragen

Waarschijnlijk iedereen straks heractiveren


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

We zijn bezig de mailserver te reconstrueren en willen ongebruikte emailadressen uit de database hebben.

Er zijn leden die zich aangemeld hebben en dan ook nog een abonnement op een bepaald topic hebben genomen om vervolgens hun emailaccount te verwijderen of op andere wijze een onbruikbaar email adres hebben.

Dit houdt in dat het forum probeert om email te versturen naar dat lid als er een nieuwe posting is gedaan, maar deze kan dan niet worden afgeleverd. Hierdoor komen er in de forumbeheer mailbox een kudde mails met het verhaal dat ie niet afgeleverd kan worden. Ook providers beginnen al te sputteren dat er vaak vanaf het forum mail wordt verstuurd naar niet "meer" bestaande email adressen.

Om dit een beetje te beperken willen we straks IEDEREEN in een soort heractivatie mode zetten.

Dit houdt in dat er naar je email adres een activatiecode wordt gestuurd.. die je dan dient aan te klikken en het is weer als vanouds.

Leden met een niet bestaand of volle emailbox zullen zolang ze de link niet hebben aangeklikt dus niet van het forum gebruik kunnen maken.

Hier een rechtstreekse link om zelf direct te checken of je emailadres nog klopt.

http://www.chauffeursforum.nl/profile.php?do=editpassword

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is best wel een goed idee.. :D .. ff zien of dat gaat lukken.

Er af geflikkerd worden gebeurt niet hoor.. Hooguit dat men een nieuw emailadres in moet vullen om een activatiecode te krijgen.

We gaan ons ervoor inzetten om zo weinig mogelijk leden die wel een werkend emailadres hebben te ontzien in deze actie. Echter beloven kan ik niks.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hmmm,

Had dus al mijn email bekeken en veranderd.

Resultaat een vastgelopen CF met geen PB functie en reactiemogelijkheden EN reclame...

Maar een meeltje naar de smurf (via een andere weg) heeft de grote voorzienigheid toch alles weer op regel.

Activeringsmeel ontvangen en bevestigd kunnen jullie weer gaan genieten van mijn zeer nuttige opmerkingen....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hmm. Hoe moeten we dit lezen Freddy?

Dat het maar zo kan gebeuren dat je alsnog een mailtje krijgt met een link om te activeren.

Wat Eddy aan de hand heeft moet ik even uitzoeken..

Het is in elk geval nu nog zo dat men GEEN heractivatie zelf hoeft aan te vragen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook, maar om nu alles waar ik ooit mijn emailadres heb achter gelaten, om te zetten naar gmail...

Hotmail forwarden naar Gmail en dan een voor een omzetten naar Gmail, geloof mij, Gmail is een stuk prettiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gmail, is dat niet die fijne gratis mailserver die zich het recht voorbehoud om elke email die via hun verstuurt en ontvangen word te lezen?

net zoiets als de PB van dit forum, houd er rekening mee dat ze gelezen kunnen worden door het forumbeheer!

Eindelijk een stok gevonden om mee te slaan Freddie ?

Zoek dan nieuwe stokken.

Waarschijnlijk nooit opgelet bij het schrijven van een PB ?

staat in het rood en erg duidelijk :

LET OP !!!!..: Onderlinge berichten kunnen door het beheer gelezen worden, indien het beheer het nodig acht. Wij hebben geen PRIVE Berichtensysteem meer.. gebruik daar de email voor.

Toch misschien toch tijd dat diegenen die zich hier niet meer thuis voelen zelf iets starten als steeds beginnen te zeveren (als ze hun gelijk niet krijgen) over hoe slecht het CF en het beheer wel niet is .

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gmail, is dat niet die fijne gratis mailserver die zich het recht voorbehoud om elke email die via hun verstuurt en ontvangen word te lezen?

net zoiets als de PB van dit forum, houd er rekening mee dat ze gelezen kunnen worden door het forumbeheer!

Geen idee of Gmail zo werkt.

Maar zoveel gratis E-Mail accounts zijn er toch niet meer te krijgen?

Vroeger barste het ervan op het web, maar volgens mij is dat ook verleden tijd, evan als gratis sms versturen per computer.

Of zit ik er nu heel erg naast? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zal me een rotzorg zijn eigenlijk. Net alsof Google iedere keer mijn mail door gaat lezen. Deden ze het maar, zou een hoop werkgelegenheid opleveren:D Denk dat de jongere generatie hier sowieso anders tegenaan kijkt.
Daar hebben ze de NSA voor.. :D.. die hebben een goed voorbeeld aan ons genomen en dachten.. het zal toch GVD niet zo zijn dat die lamstraal van het CF het beter kan als wij.. en TADAAAAA.. ze hebben ons ingehaald.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eindelijk een stok gevonden om mee te slaan Freddie ?

Zoek dan nieuwe stokken.

Waarschijnlijk nooit opgelet bij het schrijven van een PB ?

staat in het rood en erg duidelijk :

LET OP !!!!..: Onderlinge berichten kunnen door het beheer gelezen worden, indien het beheer het nodig acht. Wij hebben geen PRIVE Berichtensysteem meer.. gebruik daar de email voor.

Toch misschien toch tijd dat diegenen die zich hier niet meer thuis voelen zelf iets starten als steeds beginnen te zeveren (als ze hun gelijk niet krijgen) over hoe slecht het CF en het beheer wel niet is .

--== Freddy ==--

Noem je dit nog een forum, vind het meer een theekransje...........

Een paar betweters met een grote bek en de rest loopt er achteraan..

En die betweters kunnen alles zeggen..

Zo gaat het al meer dan 2 jaar en jij wilt het nog steeds niet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij niet maar het beheer schijnbaar wel, een bericht van Marcel wat nergens op sloeg was binnen de kortste tijd van het forum, zetten wij er wat stoms neer mogen we dat terugzien tot in lengte van dagen.

De sfeer is te snijden de laatste weken zeker de laatste dagen en het wordt er niet prettiger op, ik heb de toevoeging "vriend van het forum" in elk geval vast verwijdert bij mijn naam, ik voel me in elk geval geen vriend op dit moment.

Waarom kan ik dit bericht niet liken

Bij deze dus +1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goed .. maken we het makkelijker voor iedereen die het er niet mee eens is..

Diegenen die betaald hebben en weg willen kunnen via een mail even een bevestiging sturen en ik maak hun het geld over.

Die anderen die het er niet naar de zin hebben en al jaren lopen te zeiken op het beheer (of mij persoonlijk) heb ik dan liever dat ze gewoon hun account verwijderen.

Hoeven jullie je niet te ergeren aan ons beleid en wij niet aan jullie eeuwige gezeik.

Nogmaals.. NEE, wij gaan NIET het beleid veranderen.. en NEE, we gaan ook NIET vragen of de opgestapte leden wel terug willen komen.. Sterker nog, blijf liever weg en maak iets van je leven.

Ik zou nu graag die hele groep die het er niet mee eens is en steeds maar willen reageren en zeiken NU willen vragen om dan ook daadwerkelijk je poot stijf te houden, je account te laten verwijderen en gewoon zelf een forum o.i.d te starten.. En anders gewoon je tegel houden en het accepteren.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden