Spring naar bijdragen

Waarschijnlijk iedereen straks heractiveren


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
Noem je dit nog een forum, vind het meer een theekransje...........

Een paar betweters met een grote bek en de rest loopt er achteraan..

En die betweters kunnen alles zeggen..

Zo gaat het al meer dan 2 jaar en jij wilt het nog steeds niet zien.

Nou, ik vind dat Freddie de laatste tijd erg rustig is! Valt allemaal wel mee! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit ging toch over reconstructie vd server!!!

We zijn nu weer aan het "ouwehoeren en zuigen"zo jammer dit...:thumbdown::mad:

Een bepaald aantal personen zal elke mogelijkheid aangrijpen om mee te delen dat de admins niet naar hun pijpen dansen en het beheer waardeloos is (klopt ook nog, maar ja, we zijn nu eenmaal wel de eigenaars en moeten ze het mee doen). En als er dan weer een akkefietje is, dan is elk topic bruikbaar om gal te spuwen. Maar het lef om op te zeggen en verder te gaan met hun leven is er zelden..Men zal eens iets missen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is nu aan die leden die steeds commentaar hebben om ons te emailen.

We gaan er vanuit dat diegenen die dan niet gemailt hebben zich erbij hebben neergelegd dan kappen met zeiken.. Daarna gaan we die hele discussie zooi deleten (ja. dictator en dictatuur en censuur en noem maar op).

Vanaf daar gaan we er vanuit dat men dan zijn ei of hier of op een afvalligenforum heeft gevonden.

En misschien is sluiten wel een goed idee.

Gooi ik even in de groep.

Ik bedoel opzeggen moet toch per mail, daar hoeft dit topic niet voor open te blijven.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat is er eigenlijk mis aan het bestuur? Ik heb helemaal niet het idee dat het zo slecht gaat hoor? Krijg jij zoveel gezeur dan Freddy?? (of andere admins)
Er wordt nog wel eens gezeurd om kaarten ja.. :D.. door wie en voor wie mag ieder voor zich uitmaken.

Dit topic sluiten we. Overige topics over dit geklier worden gesloten en verwijdert.

Ik zal zometeen eerst alle 0 de opzeggingen (tot nu toe) verwerken.

Dan gaan we rond 1 januari alle troep daarover opruimen en gaan ervan uit dat men dan klaar is met hun gal spuien. Mocht men dan toch denken dat men daar wel weer op door wil gaan, dan nemen wij zelf de stap wel om accounts te sluiten.

Heel apart om te zien dat een kleine maand geleden een totaal andere groep riep dat er handen boven de kop worden gehouden van sommige personen en nu personen roepen dat er handen boven de kop van eerstgenoemde groep wordt gehouden.. :D.. Hoe kun je het dan ooit goed doen in ieders ogen ? onmogelijk.. Dan maar onze eigen kop volgen en als men daar niet mee kan leven.. Oant sjen (ofzoiets).

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden