[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe navigatie


reinhard

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo mannen,

Ik ben opzoek naar een nieuw navigatiesysteem,iemand nog tips wat op dit moment 1 van de betere navigaties zijn?

Had hier al wat gelezen over de tom tom pro 7100/7150.

nou las ik pas in de truckstar over de Snoopertruckmate xlpro s8000 en de Garmin dezl 760 lm.

iemand ervaring met deze dingen?

gr Reinhard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Tom Tom 7150 pro prima dingen en met truckkaarten en als je wilt een abon erop zodat je familie thuis weet waar je zit en zeker nooit en te nimmer aan je opdrachtgever laten weten dat je gevolgd kan worden, krijg je alleen maar veel gezeik over, spreek uit ervaring en heb na verloop van tijd hun eraf gegooid.

Vroegen opeens waarom het volgsysteem het niet meer deed nou dat werd te duur etc. maar boden maar niet aan om het zelf te gaan betalen, dus daar was ik mooi vanaf.

Maar de familie thuis kon mij gewoon blijven volgen hoor en ook communiceren natuurlijk wel handig als je even een adres moet zoeken, de thuiswacht zoek het via Google maps even op en voila adres gevonden, zeker in Italië!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De TomTom 5150 LIVE truck is hetzelfde toestel als de 7150/9150 maar dan met lifetime kaartupdate,s en het eerste jaar gratis LIVE service,s. Daarmee krijg je de beste verkeersinfo die er op dit moment te vinden is. Ik heb meerdere merken en modellen mogen testen en deze steekt er met kop en schouders bovenuit wat mij betreft.

Vrachtwagen - Navigatie op maat - TomTom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • Forumlid

De TomTom 5150 LIVE truck is hetzelfde toestel als de 7150/9150 maar dan met lifetime kaartupdate,s en het eerste jaar gratis LIVE service,s. Daarmee krijg je de beste verkeersinfo die er op dit moment te vinden is. Ik heb meerdere merken en modellen mogen testen en deze steekt er met kop en schouders bovenuit wat mij betreft.

Vrachtwagen - Navigatie op maat - TomTom

Corne ik heb een vraag aan je over de Pro 5150. Had jij ook dat elke 2 a 3 weken hij zichzelf resette zodat je al je kaartcorrecties kwijt bent?? En hoe vindt jij dat TomTom met het Mapsharegedeelte omgaat. Ik vind het namelijk op z'n zachts gezegd niet best.. Gr Dick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Corne ik heb een vraag aan je over de Pro 5150. Had jij ook dat elke 2 a 3 weken hij zichzelf resette zodat je al je kaartcorrecties kwijt bent?? En hoe vindt jij dat TomTom met het Mapsharegedeelte omgaat. Ik vind het namelijk op z'n zachts gezegd niet best.. Gr Dick

Nee, de mijne reset zichzelf niet steeds om de paar weken. Wat mapshare betreft bij de truck device,s, dat is inderdaad een drama. Op de 7150 device,s die mijn werkgever heeft kun je wel gewoon de mapshare updates installeren. Op mijn 5150 is dat nog niet een keer gelukt. Hij geeft steeds aan dat er een update is, maar vervolgens pakt hij die niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden