Spring naar bijdragen

"Zo'n chauffeurs zijn rotte appels in het verkeer"

hellbengel
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Het filmpje dat Chris Verhaegen (43) uit Testelt (Vlaams- Brabant) met zijn dashboardcamera maakte van de wegpiraat die hem op de E314 de weg afsnijdt, is een gigantische hit op Facebook. De federale politie reageerde via Twitter: “We hebben het asociale en ronduit gevaarlijke rijgedrag prima kunnen zien. We nemen de zaak op.”

'Zo'n chauffeurs zijn rotte appels in het verkeer' (video) - Gva.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

De Hasseltse juwelier Eddy Heleven was gisteren het mikpunt van een lastercampagne. Nadat op sociaalnetwerksite Facebook massaal een filmpje van een wegpiraat in een BMW gedeeld werd, werd de juwelier er valselijk van beschuldigd de eigenaar van de auto te zijn. "Ik heb er helemaal niets mee te maken", reageert Eddy Heleven. Hij pikt de aantijgingen niet en heeft een klacht ingediend bij de politie.

Juwelier vals beschuldigd van asociaal rijgedrag - HLN.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Wat een mafkees! Degene die de titel van het artikel schreef.

O ja en die pipo die onnodig links reed is ook een sukkel. En de klojo met z'n remacties spoort ook niet. Dat kan je rijbewijs kosten.

heb je wel het goede filmpje gezien?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Die titel klopt grammaticaal echt niet:p

Je moet rekenen dat de op 0:02 de BMW rijder al flink op de rem moest voor de bestelwagen sukkel. Dat is "geen voorrang verlenen bij het verwisselen van rijstrook" nummer 1. Dat kiest de BMW-racer voor rechts en als de bestelwagen sukkel netjes gespiegeld had dan was hij links gebleven. Daarna laat de BMW-racer zich gaan en is hij rijp voor invordering.

Twee keer rijbewijs invorderen wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Rustig Marnix, denk aan je bloeddruk, dit was wel in België hoor, daar is niet spiegelen en gewoon gaan heel normaal, dus die BMW had daar op moeten anticiperen, of kennen ze dat in den bels niet.:hamer::hamer:

En als ik het zo zie komt die BMW via de vluchtstrook er voorbij, dus is die al invorderings-waardig, maar zo'n snelle 1 is ook niet voor iedereen weg gelegd.:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik maak me ook niet zo snel druk hoor. Stel ik kom met 130 aan en een sloom type moet nog even voor, dan gniffel ik een beetje en denk: "hij kan niet beter".

De enkele keer dat het gedrag me echt stoort, neem ik subtiel wraak. Wacht tot de slome automobilist weer naar rechts is, en ga dan heeeeeeeel rustig inhalen. Net zo lang tot de volgende vrachtwagen in beeld komt de slome automobilist zenuwachtig wordt en door de achteropkomende auto's klem gereden wordt achter de vrachtwagen.

Toegegeven, heel kinderachtig, maar wel leuk:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

mmm...mischien reed die bmw wel veel harder als 130

zou jij dan steeds wachten met inhalen...omdat die bmw veels te hard reed??

er zijn grenzen....

en je mag best iemand waarschuwen als die een gevaarlijke manoeuvre maakt..

en omdat die bmw weet dat die zelf fout zat....

gaat die nog meer gekke dingen doen :D

tis maar hoe je het bekijkt....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Stel.........dat de camionette bestuurder de BMW bestuurder op enige wijze geblokkeerd zou hebben.....

Rechtvaardigt dat dan deze akte?

Levenslang een rijverbod, en in de Zuiderlijke Nederlanden is zoiets mogelijk, voor deze man!

Deze man heeft een moordwapen in zijn handen, de BMW.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

De eigenares van de gefilmde zwarte BMW is gisteren geïdentificeerd. Ze woont in Schulen (Herk-de-Stad) maar de wagen staat op naam van een dokterspraktijk in Beringen. De dokteres zat zelf niet achter het stuur. Uit goede bron werd gisteravond vernomen dat haar vriend de wagen zou hebben bestuurd.

Wegpiraat E314 is vriend Herkse dokteres (video) - Gva.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zou het niet goed lezen denk ik , maar als chris de filmer is geweest en die het in openbaar gebracht heeft , dan komt ie nog van de regen in de drup , althans eerder andersom als ie daad werkelijk nog een claim van 10 000 euro aan z'n broek gaat krijgen , denk niet dat ie dat kan verhalen op de dokteres (mooi woord trouwens, blijft volgens mij gewoon dokter of je nou v/m bent )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Misschien was ik wat te uitgesproken in m'n oordeel. Je weet niet hoe ver weg de BMW was toen de bestelauto naar links kwam. Er zijn mensen met een dashcam achter als inzet op het beeld van de dashcam voor, dat is wel ideaal om een compleet beeld te krijgen.

Moest wel lachen vandaag, blijkt dus dat de BMW bestuurder reed in de auto van z'n vriendin. Dat straalt er ook wel een beetje vanaf bij de laffe rem-acties. Vooral geen krassen. Er zijn online wel spannender filmpjes:

Dan nog een filmpje uit Belgie vandaag van een hevig ontdane meneer omdat een mevrouw een paar keer de rem aantikte voor hem.

Slachtoffer nieuwe wegpiraat getuigt | VTM NIEUWS

Echt waar, zou er geen minuut van wakker liggen als het mij "overkomen" was. 2 minuten een verhoogd adrenaline niveau en daarna een grappige anekdote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites