[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

magnetron


Arnaud

Recommended Posts

  • Forumlid
ga hem denk ik onder het bed doen!

ik zou de omvormer ook achter de bijrijders stoel maken,

kun je ook je telefoon etc opladen.

en idd de magnetron in het middenste kastje.

heb ik zelf ook, (wel een 24V versie, maar die zou ik zelf niet nog eens halen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Freddepet

post-8030-1394790635,8091_thumb.jpg

Lekker achter de bijrijdersstoel. Stekker gaat naar middenconsole van het dashboard, daar zit een dubbel stopcontact. Bovenste draadje gaat naar dashboard. Dat is de afstandsbediening. post-8030-1394790636,3189_thumb.jpg

post-8030-1394790636,0731_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

post-8030-1394790641,8894_thumb.jpg Zo beter Pierre?

En wat die standkachel betreft, heb een warmwater standkachel. En dus geen "föhn" die hete lucht blaast. Bij mij komt de thermostatisch geregelde warme lucht via de normale kanalen in het dashboard. Kan dus ook zelf bepalen waar de lucht uitstroomt. Net als je normaal gesproken de verwarming e.d. bedient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Waar op de middenconsole heb jij die stopcontacten zitten Fred?

Ik denk er over om ook zo'n omvormer in te laten bouwen.

Aan de rechter zijkant, ri stoel. Is een inbouw stopcontact. Het snoer van Nespresso zit er altijd en en van laptop. Omdat de afstandsbediening ingebouwd is in dashboard, kan ik tijdens rijden laptop opladen. En ook de omvormer uitzetten als alles opgeladen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH]66284[/ATTACH]gewoon op 24 volt. Gaatie kapot, dan wordt t ook 220 volt. De kabels liggen er nu al ;)

Kan je er beter 1 nemen zonder digitale klok enz alleen draaiknoppen.. Door het schudden en trillen willen de displays nog wel eens sneuvelen.. Is een tip van mn collega,die had daar ervaring mee..

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

Ik reageer nog ff op dit topic want ik heb hetzelfde probleem/dezelfde vraag : kan/mag ik die omvormer rechtstreeks op mn accu aansluiten met een dikke zekering ertussen?! Wil ook een magnetron in gaan bouwen...

 

Gr. Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden